Posts: 233
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2012
Reputation:
0
Горд собственик на: Волво 850 2.5 20V
Колеги пускам темата защото нищо не намерих във форума.
Кормилната ми рейка сълзи, и като че ли волана се върти по трудно.
Главоблъсканицата ми е, дали да я рециклирам в сервиз, дали да си купя нова, или сам да си я рециклирам?
С купуването на нова ми се изправи косата от цената, дилемата е сам ли да я правя или в сервиз?
Не вярвам на сервизите, само поради една причина, и те започнаха да поправят по същия начин по който се произвеждат автомобилите, т.е. да изкара от ден до пладне.
Та основния ми въпрос е, някой може ли да помогне с насоки как се прави, или сервиз който наистина държи на името си, и не се правят на тарикати.
Благодаря.
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
Има:
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=41702&hilit=%D1%80%D0%B5%D0%B9%D0%BA%D0%B0#">viewtopic.php?f=10&t=41702&hilit=%D1%80%D0%B5%D0%B9%D0%BA%D0%B0#</a><!-- l -->
И не само тази тема.
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 233
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2012
Reputation:
0
Горд собственик на: Волво 850 2.5 20V
Благодаря за бързия отговор, но това е само за сервиз
Все пак не ми пречи да попитам, ей го де е орион.
Не намерих тема, как да си я направим сами, ако ръчичките ни не са завряни някъде
Мога да твърдя, че мойте са на място, но не съм разглобявал такова нещо, сигуен съм, че не е нещо космическо но все пак съвети от преминали по този път няма да са излишни.
Благодаря.
Posts: 1,707
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2013
Reputation:
4
Горд собственик на: Volvo 960 Volvo XC90
За "Направи си сам" съвет не мога да дам... :roll:
Но, ако си решил все пак сам да се справиш с проблема - успех!!!
Поздрави
TO DARE IS TO DO
Volvo XC90, D5 240 hp, R-Design, Polestar, 04.2017
Volvo 960, 2.9i 204 hp, GLE, AT, 10.1992
Posts: 233
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2012
Reputation:
0
Горд собственик на: Волво 850 2.5 20V
Благодаря.
Надявам се някой минал по този път да сподели.
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
Stoyanpol Wrote:Благодаря за бързия отговор, но това е само за сервиз
Все пак не ми пречи да попитам, ей го де е орион.
Не намерих тема, как да си я направим сами, ако ръчичките ни не са завряни някъде
Мога да твърдя, че мойте са на място, но не съм разглобявал такова нещо, сигуен съм, че не е нещо космическо но все пак съвети от преминали по този път няма да са излишни.
Благодаря.
Вероятно е така както твърдиш, но моето лично мнение е че точно за тази част от колата не трябва да се "пробваш" сам, твърде деликатна е.
За да има проблеми в хидравличната част на рейката, то има неминуемо и по механичната, което пък от своя страна означава че ресурса и изтича. Рециклирането пак по мое мнение с което не ангажирам никого просто удължава времето за "умиране" на тази част от автомобила и впредвид че е ключово за безопасноста му според мен не си заслужава.
Иначе от проверен източник мога да ти предложа това : <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.teda.bg">http://www.teda.bg</a><!-- m -->
А решението си е за теб.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 233
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2012
Reputation:
0
Горд собственик на: Волво 850 2.5 20V
Вероятно е така както твърдиш, но моето лично мнение е че точно за тази част от колата не трябва да се "пробваш" сам, твърде деликатна е.
За да има проблеми в хидравличната част на рейката, то има неминуемо и по механичната, което пък от своя страна означава че ресурса и изтича. Рециклирането пак по мое мнение с което не ангажирам никого просто удължава времето за "умиране" на тази част от автомобила и впредвид че е ключово за безопасноста му според мен не си заслужава.
Иначе от проверен източник мога да ти предложа това : <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.teda.bg">http://www.teda.bg</a><!-- m -->
А решението си е за теб.[/quote]
Дори няма да се опитвам да споря, по простата причина, че сте прав, но все пак в мен блещука искрица надежда, че не е толкова зле поради три причини:
1. Не тропа.
2. Произведено е 96г. което за мен значи, че е по-здрава като конструкция, и е предвидено да се отремонтира при определени обстоятелства.
3. Новата е прекалено скъпа за мен, а предполагам и за повечето собственици на 20 годишни автомобили. (1400лв.)
Не че не искам да си я купя оригинална, но все пак с нашите "огромни" заплати ми е малко непосилно
Благодаря.
Posts: 3,420
Threads: 154
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
9
Stoyanpol Wrote:Вероятно е така както твърдиш, но моето лично мнение е че точно за тази част от колата не трябва да се "пробваш" сам, твърде деликатна е.
За да има проблеми в хидравличната част на рейката, то има неминуемо и по механичната, което пък от своя страна означава че ресурса и изтича. Рециклирането пак по мое мнение с което не ангажирам никого просто удължава времето за "умиране" на тази част от автомобила и впредвид че е ключово за безопасноста му според мен не си заслужава.
Иначе от проверен източник мога да ти предложа това : <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.teda.bg">http://www.teda.bg</a><!-- m -->
А решението си е за теб.
Дори няма да се опитвам да споря, по простата причина, че сте прав, но все пак в мен блещука искрица надежда, че не е толкова зле поради три причини:
1. Не тропа.
2. Произведено е 96г. което за мен значи, че е по-здрава като конструкция, и е предвидено да се отремонтира при определени обстоятелства.
3. Новата е прекалено скъпа за мен, а предполагам и за повечето собственици на 20 годишни автомобили. (1400лв.)
Не че не искам да си я купя оригинална, но все пак с нашите "огромни" заплати ми е малко непосилно
Благодаря.[/quote]
Напълно разбираемо е, аз до скоро карах 460 която като цена на вторичния пазар едва ли някой ще даде повече от 1000лв. а рейката и струва 1200 ...
Просто искам да ви избавя от излишни заблуждения.
Свалете я и ако решите я пратете на хората които ви посочих за мнение.
Доколкото имам информация рециклирането там излиза в порядъка между 400-600лв.
Успех.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Posts: 213
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: May 2011
Reputation:
0
Преди около 4 години моята рейка беше почнала да сълзи и я смених с оригинална втора употреба от колега от форума. Тогава беше без забележки, но след година-две просълзи и тя. Реших да не предприемам веднага действия, да видя какво ще се случи и така карам до момента, тъй като няма симптоми за по-сериозен проблем. От време на време и преди по-дълъг път хвърлям по едно око в резервоарчето на хидравликата и доливам ако има нужда. "Харчи" ми около една туба хидравлична течност за година.
Posts: 233
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2012
Reputation:
0
Горд собственик на: Волво 850 2.5 20V
Stanchoni Wrote:Stoyanpol Wrote:Вероятно е така както твърдиш, но моето лично мнение е че точно за тази част от колата не трябва да се "пробваш" сам, твърде деликатна е.
За да има проблеми в хидравличната част на рейката, то има неминуемо и по механичната, което пък от своя страна означава че ресурса и изтича. Рециклирането пак по мое мнение с което не ангажирам никого просто удължава времето за "умиране" на тази част от автомобила и впредвид че е ключово за безопасноста му според мен не си заслужава.
Иначе от проверен източник мога да ти предложа това : <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.teda.bg">http://www.teda.bg</a><!-- m -->
А решението си е за теб.
Дори няма да се опитвам да споря, по простата причина, че сте прав, но все пак в мен блещука искрица надежда, че не е толкова зле поради три причини:
1. Не тропа.
2. Произведено е 96г. което за мен значи, че е по-здрава като конструкция, и е предвидено да се отремонтира при определени обстоятелства.
3. Новата е прекалено скъпа за мен, а предполагам и за повечето собственици на 20 годишни автомобили. (1400лв.)
Не че не искам да си я купя оригинална, но все пак с нашите "огромни" заплати ми е малко непосилно
Благодаря.
Напълно разбираемо е, аз до скоро карах 460 която като цена на вторичния пазар едва ли някой ще даде повече от 1000лв. а рейката и струва 1200 ...
Просто искам да ви избавя от излишни заблуждения.
Свалете я и ако решите я пратете на хората които ви посочих за мнение.
Доколкото имам информация рециклирането там излиза в порядъка между 400-600лв.
Успех.[/quote]
А ако отида до Казанлък дали могат на място да я свалят, и евентуално да я поправят?
И без това съм обещал на колегата "vato" да отскоча до Зарата
Благодаря предварително.
А към колегата "ivopifa" съгласен съм, че скоро може и да не се скапе тотално, но като нещо не ми е наред по колата сън не ме хваща
Логиката е, че ако проблема е лек има надежда да стане както трябва, ако я оставя да протече и се разтропа няма да има надежда, и ще ми трябва нова, което никак не ми харесва.
А машината е страхотна, и никак не ми се иска заради една рейка да отиде на скрап или за части, вече не правят такива автомобили, аз ще съм последния на планетата който ще си купи нова кола отново
Благодаря за помощта.
Колега "Spurs" и на вас благодаря за бързата реакция.
|