11-14-2018, 02:58 AM
Здравейте колеги,
Наскоро смених предният долен вакумен тампон на двигателя, тампонът който е отдолу отпред на скоростната кутия и долен десен тампон. Исках да сменя и задният долен вакуумен но си играх около 1 ден само с него и не успях.Вдигах предницата на стойки, двигателят и АСК бяха освободени от всички тампони. Отвих болта на задния тампон, махнах топлинният щит, как ли не го въртях този тампон...разни акробатики и не успя да излезе. Даже разхлабих магарето около 1см (беше ме страх повече да разхлабя,за да не падне цялото). Вдигах и двигателя максимално нагоре, надолу, за да отвори място, но нищо в крайна сметка. Даже бях освободил изцяло и кормилната рейка, но ефект никакъв.Не ми достига около 5мм, може би и по-малко, за да излезе тампонът отдолу. Рових в интернет-там един англичанин имаше клип в ю туба как сменя всичките тампони на неговото ХС90 и задният го изкарва, при него се вижда, че има много повече място и бърка спокойнон с ръката. Но май неговото ХС е 163 коня и там има май някаква лека разлика в конструкцията-кормилна рейка и планки и този турбо резонатор. При мен 185 коня Д5 няма толкова място.ДАже му писах но нямам отговор. Ето и клипа, след 9мин е играта със задният тампон-https://www.youtube.com/watch?v=Jp46qlS6UlY&t=690s
Рових се и по много чужди форуми и там даже имаше подробно описание със сваляне на цялото магаре!! Но аз не мога да правя това на улицата сега, много е студено и физически нямам време, иначе съм инат, ще гонаправя.
Въпросът ми е:
1-При условие, че съм сменил другите тампони(оригинални от МП), а задният е изпуснал и карам така, това дали няма да натовари новите тампони повече, особено предният вакумен и така да го прецакам набързо. Преди АСК лежеше на аварийният тампон, който е долу в ляво(зад предна лява гума), но сега след смяната се вдигна на около 5мм. Тази височина добра ли е или още ще се вдигне и колко трябва да е над аварийният тампон стандартната височина, като сменя и задният тампон разбира се?
2- Кажете ми някой майстор, който е извършвал такава работа (смяна заден тампон) и знае какво прави.По принцип всичко си правя сам по колите, когато мога и имам време.Но сега не става.
Ще питам и в 3 плюс, горе от банера.Някой има ли тел. на Калин(мисля, че така се казваше) от студентски град, бившият сервиз на Жоро (G1),имам един номер но е грешен.
Къде ще ми препоръчате, освен тези 2 сервиза? Живея в Казичене, ако има наблизо някой разбирач майстор... Питах тук таме и като чуят волво и им се изправят косите. Някои пък ме мислят за балък и ми казват едни цени, дето ми иде да ги шамаросам.
Както и да е.Ако някой има идеи, ще съм благодарен.Така или иначе, ще се свърши работата...
Благодаря.Поздрави.
Наскоро смених предният долен вакумен тампон на двигателя, тампонът който е отдолу отпред на скоростната кутия и долен десен тампон. Исках да сменя и задният долен вакуумен но си играх около 1 ден само с него и не успях.Вдигах предницата на стойки, двигателят и АСК бяха освободени от всички тампони. Отвих болта на задния тампон, махнах топлинният щит, как ли не го въртях този тампон...разни акробатики и не успя да излезе. Даже разхлабих магарето около 1см (беше ме страх повече да разхлабя,за да не падне цялото). Вдигах и двигателя максимално нагоре, надолу, за да отвори място, но нищо в крайна сметка. Даже бях освободил изцяло и кормилната рейка, но ефект никакъв.Не ми достига около 5мм, може би и по-малко, за да излезе тампонът отдолу. Рових в интернет-там един англичанин имаше клип в ю туба как сменя всичките тампони на неговото ХС90 и задният го изкарва, при него се вижда, че има много повече място и бърка спокойнон с ръката. Но май неговото ХС е 163 коня и там има май някаква лека разлика в конструкцията-кормилна рейка и планки и този турбо резонатор. При мен 185 коня Д5 няма толкова място.ДАже му писах но нямам отговор. Ето и клипа, след 9мин е играта със задният тампон-https://www.youtube.com/watch?v=Jp46qlS6UlY&t=690s
Рових се и по много чужди форуми и там даже имаше подробно описание със сваляне на цялото магаре!! Но аз не мога да правя това на улицата сега, много е студено и физически нямам време, иначе съм инат, ще гонаправя.
Въпросът ми е:
1-При условие, че съм сменил другите тампони(оригинални от МП), а задният е изпуснал и карам така, това дали няма да натовари новите тампони повече, особено предният вакумен и така да го прецакам набързо. Преди АСК лежеше на аварийният тампон, който е долу в ляво(зад предна лява гума), но сега след смяната се вдигна на около 5мм. Тази височина добра ли е или още ще се вдигне и колко трябва да е над аварийният тампон стандартната височина, като сменя и задният тампон разбира се?
2- Кажете ми някой майстор, който е извършвал такава работа (смяна заден тампон) и знае какво прави.По принцип всичко си правя сам по колите, когато мога и имам време.Но сега не става.
Ще питам и в 3 плюс, горе от банера.Някой има ли тел. на Калин(мисля, че така се казваше) от студентски град, бившият сервиз на Жоро (G1),имам един номер но е грешен.
Къде ще ми препоръчате, освен тези 2 сервиза? Живея в Казичене, ако има наблизо някой разбирач майстор... Питах тук таме и като чуят волво и им се изправят косите. Някои пък ме мислят за балък и ми казват едни цени, дето ми иде да ги шамаросам.
Както и да е.Ако някой има идеи, ще съм благодарен.Така или иначе, ще се свърши работата...
Благодаря.Поздрави.