The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo S40 1.6 бензин 2007 - Проблеми!

#1
Привет на всички форумци. Някой кара ли такава или подобна? Имам някои въпроси на които в Мото Пфое не могат да ми отговорят и ми се искаше да питам колега с такъв модел да речем след 2004/5 година?

Проблемите са следните:

- Двигател 1,6 гълта гориво на дълъг път като за 3,2. За да постигна определеното в спецификацията 5,8/100 на дълъг път трябва да карам супер "нежно" и с не повече от 80 км/ч... Едва ли един модерен двигател е оптимизиран за такива скорости по магистралите??? При 120 разходът скача над 8,5-9.
- Ауспухът грее като малка печка. Металната плоскост под резервната гума откъм страната на ауспуха се загрява доста (струва ми се над 45-50 градуса понякога). Понякога дори мирише на гума... от загрятата резерва гума! Много е неприятно особено през лятото. Като че ли съм пуснал подгряване на задната седалка. Колата на практика не може да се кара без пуснат климатик дори и при съвсем умерени температури навън - 20 градуса... Особено при по-голямо натоварване на двигателя доста грее отзад и климатика е доста шумен, защото постоянно се бори с тази топлина. От МФ казаха че термощита е здрав и изправен!? Компютърът не бил регистрирал никакви кодове за грешки или повреди.
- Чисто нов акумулатор се разрежда до нула при оставени габаритни светлини за по-малко от 15-16 часа и то при условие, че автомобилът се кара всеки ден.
- Автономното захранване на алармената система не работи, когато акумулаторът е разреден... Въпросът е кое му е автономното тогава?

Порових се из английските форуми, но не можах да срещна такива спечифични проблеми, освен дежурния за вечно жадния бензинов двигател на Волво! Ще се поровя още тук там и ще се видя принуден да търся кореспонденция или със завода в Гент или директно със шведите. Не може това загряване на металната плоскост под резервната гума да е нормално?! До момента съм карал поне 15 марки/модели коли и бензини и дизели, но такова чудо не съм срещал...
Reply

#2
Привет на всички форумци. Някой кара ли такава или подобна? Имам някои въпроси на които в Мото Пфое не могат да ми отговорят и ми се искаше да питам колега с такъв модел да речем след 2004/5 година?

Проблемите са следните:

- Двигател 1,6 гълта гориво на дълъг път като за 3,2. За да постигна определеното в спецификацията 5,8/100 на дълъг път трябва да карам супер "нежно" и с не повече от 80 км/ч... Едва ли един модерен двигател е оптимизиран за такива скорости по магистралите??? При 120 разходът скача над 8,5-9.
- Ауспухът грее като малка печка. Металната плоскост под резервната гума откъм страната на ауспуха се загрява доста (струва ми се над 45-50 градуса понякога). Понякога дори мирише на гума... от загрятата резерва гума! Много е неприятно особено през лятото. Като че ли съм пуснал подгряване на задната седалка. Колата на практика не може да се кара без пуснат климатик дори и при съвсем умерени температури навън - 20 градуса... Особено при по-голямо натоварване на двигателя доста грее отзад и климатика е доста шумен, защото постоянно се бори с тази топлина. От МФ казаха че термощита е здрав и изправен!? Компютърът не бил регистрирал никакви кодове за грешки или повреди.
- Чисто нов акумулатор се разрежда до нула при оставени габаритни светлини за по-малко от 15-16 часа и то при условие, че автомобилът се кара всеки ден.
- Автономното захранване на алармената система не работи, когато акумулаторът е разреден... Въпросът е кое му е автономното тогава?

Порових се из английските форуми, но не можах да срещна такива спечифични проблеми, освен дежурния за вечно жадния бензинов двигател на Волво! Ще се поровя още тук там и ще се видя принуден да търся кореспонденция или със завода в Гент или директно със шведите. Не може това загряване на металната плоскост под резервната гума да е нормално?! До момента съм карал поне 15 марки/модели коли и бензини и дизели, но такова чудо не съм срещал...
Reply

#3
Здрасти колега,моето е 2.0 ,но проблема сьс загряването около изпускателната система и аз го имах, а сьщо така и повишен разход на гориво,при мен беше катализатора-на определени километри (над 70-80 хил.не знам точно) се задрьства.най вероятно и при теб е това.Отиваш в някой сервиз за гарнета и там ти го сменят (в моя случай с резонаторно гьрне-в пьти е по- евтино от катализатора-около 50-60 лв с монтажа)ако колата е загряла като я вдигнат катализатора може да се е нагрял до червено.
За тоците най добре отиди там кадето са ти поставяли алармата,може нещо да не са я вьрзали както трябва.
Reply

#4
Здрасти колега,моето е 2.0 ,но проблема сьс загряването около изпускателната система и аз го имах, а сьщо така и повишен разход на гориво,при мен беше катализатора-на определени километри (над 70-80 хил.не знам точно) се задрьства.най вероятно и при теб е това.Отиваш в някой сервиз за гарнета и там ти го сменят (в моя случай с резонаторно гьрне-в пьти е по- евтино от катализатора-около 50-60 лв с монтажа)ако колата е загряла като я вдигнат катализатора може да се е нагрял до червено.
За тоците най добре отиди там кадето са ти поставяли алармата,може нещо да не са я вьрзали както трябва.
Reply

#5
Благодаря ти Алек. Имай предвид че колата е нова и е едва на 6 хил. километра. Излязла е от завода в Гент през Май месец тази година. В гаранция е. От Мото Пфое твърдят че това загряване е нормално, а не мога да я карам в друг сервиз освен при тях!

Напълно вероятно е да има някакъв проблем с катализатора, но какво да правя след като МП отказват да признаят че има проблем?
Reply

#6
Благодаря ти Алек. Имай предвид че колата е нова и е едва на 6 хил. километра. Излязла е от завода в Гент през Май месец тази година. В гаранция е. От Мото Пфое твърдят че това загряване е нормално, а не мога да я карам в друг сервиз освен при тях!

Напълно вероятно е да има някакъв проблем с катализатора, но какво да правя след като МП отказват да признаят че има проблем?
Reply

#7
Не сьм рназбрал че ти е нова колата-извинявай!Аз и бих отишьл да пробвам в друг сервиз на МП. За волво има в софия,пловдив,русе,бургас,варна и плевен,но ти сигурно знаеш.А защо не и в някоя сьседна дьржава. според мен наистина колата има проблем.Пожелавам ти успех!!
Reply

#8
Не сьм рназбрал че ти е нова колата-извинявай!Аз и бих отишьл да пробвам в друг сервиз на МП. За волво има в софия,пловдив,русе,бургас,варна и плевен,но ти сигурно знаеш.А защо не и в някоя сьседна дьржава. според мен наистина колата има проблем.Пожелавам ти успех!!
Reply

#9
ALEK_V40 Wrote:А защо не и в някоя сьседна дьржава. според мен наистина колата има проблем.
Уверен съм на 100% че колата има проблем. Обмислял съм и варианта "друга държава", още повече че в договора с МП пише че колата има международна гаранция. Наскоро бях в Германия и сериозно обмислях възможността да посетя някой сервиз там за диагностика на горивната система вкл. ламбда сонда и катализатор.

Проблемът е, че това трябва да стане в оторизиран Волво сервиз за да ми признаят разходите. Така пише в договора за гаранцията. На въпроса ми, кои сервизи са оторизирани от Волво и как мога да разбера, да речем кои са те в град като Мюнхен, от Мото Пфое "деликатно" бягат по тъч линията, отказват да разговарят и да дават каквато и да е информация! С една дума, остава да виси варианта да не ми признаят разходите, защото петенциално всеки сервиз в чужбина може да не отговаря на техните "критерии" за оторизиран от Волво сервиз!?
Reply

#10
ALEK_V40 Wrote:А защо не и в някоя сьседна дьржава. според мен наистина колата има проблем.
Уверен съм на 100% че колата има проблем. Обмислял съм и варианта "друга държава", още повече че в договора с МП пише че колата има международна гаранция. Наскоро бях в Германия и сериозно обмислях възможността да посетя някой сервиз там за диагностика на горивната система вкл. ламбда сонда и катализатор.

Проблемът е, че това трябва да стане в оторизиран Волво сервиз за да ми признаят разходите. Така пише в договора за гаранцията. На въпроса ми, кои сервизи са оторизирани от Волво и как мога да разбера, да речем кои са те в град като Мюнхен, от Мото Пфое "деликатно" бягат по тъч линията, отказват да разговарят и да дават каквато и да е информация! С една дума, остава да виси варианта да не ми признаят разходите, защото петенциално всеки сервиз в чужбина може да не отговаря на техните "критерии" за оторизиран от Волво сервиз!?
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)