Posts: 4,841
Threads: 122
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 1
Joined: May 2008
Reputation:
33
Горд собственик на: XC90, V90CC
Рециклирането на помпи и каквато и да била хидравлика винаги е било загубена кауза.
Каквото и да сме носили да рециклират(не само автомобилни а и промишлени хидравлики), никога след рециклиране не е работело както трябва.
Пример S80-то което имах преди години. Протече рейка, след рециклиране, не само, че не спря да тече ами колата се държеше отвратително при скорости над 120.
Една година по късно рейката се разпадна. Добре, че беше на паркинг. След замяната на рейката разбрах, че тази кола можела и да върви със скорости над 120 без да коригираш волана като на ЗИЛ....
Помпата протече през остта, рециклиране при въпросния зад макдоналдс, по голяма свинщина в сервиз не бях виждал, пода е целия в хидравлично масло дори и двора.... Рециклираха помпата аз радостен че вече не тече, да не течеше, но все едно нямаше помпа. Преди рециклирането волана се въртеше с два пръста, след рециклирането като на Джуган с тази разлика, че Джугана няма хидравлика...
При достигане до крайните положения помпата започваше да вие ужасяващо.
"Докарай колата ще оправим нещата" беше отговора.
Нищо не оправиха, но за сметка на това така хубаво омазаха двигателя и около него с хидравлична течност, че едвам го изчистих...
Седмица по късно колата беше с нова помпа. Няма виене, няма усилие при въртене на волана.
След скандал върнаха парите които им бях дал за ремонта. Още се чудя защо не им потроших главите със рециклираната помпа...
Така, че ако имаш излишни пари и нерви занимавай се с рециклиране, ако искаш всичко да работи надеждно и без проблеми - слагай ново.