Две години упорит труд,много четене,много нерви и един прекрасен рзултат.
Всичко това не без любезното съдействие на съфорумци,Приятели и фенове на марката.
Много от Вас вече познават колата на живо,но си е редно да има и тема в този форум,защото именно това е Нашият форум.
Коата в момента е 420 коня на колела,460 нютонметра.От 0-100 км/ч е за 4,3 секунди,а за 500 метра развива 238 км/ч.
Доказано с G-Tech измервания и дино графики.
Посках ги и го постигнах.Постигнах и повече,слагайки уникален спортен компютър,който има 3 работни карти.Нормален режим за приджижване по пътищата,тренировъчен режим със завишени параметри на надув и контрол и спортен режим за писта с максимални параметри,контролирани от 4 ри датчика за детонация в ДВГ.
След всички конверсии,колата успешно премина Технотест,има сертификат и от Министерството на транспорта,променихме и регистрацията в КАТ.Получи и TUV сертификат и може да се движи свободно на всякъде в БГ и по светът.
Всичко това не без любезното съдействие на съфорумци,Приятели и фенове на марката.
Много от Вас вече познават колата на живо,но си е редно да има и тема в този форум,защото именно това е Нашият форум.
Коата в момента е 420 коня на колела,460 нютонметра.От 0-100 км/ч е за 4,3 секунди,а за 500 метра развива 238 км/ч.
Доказано с G-Tech измервания и дино графики.
Посках ги и го постигнах.Постигнах и повече,слагайки уникален спортен компютър,който има 3 работни карти.Нормален режим за приджижване по пътищата,тренировъчен режим със завишени параметри на надув и контрол и спортен режим за писта с максимални параметри,контролирани от 4 ри датчика за детонация в ДВГ.
След всички конверсии,колата успешно премина Технотест,има сертификат и от Министерството на транспорта,променихме и регистрацията в КАТ.Получи и TUV сертификат и може да се движи свободно на всякъде в БГ и по светът.