This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Volvo 850 Седан 103Kw автоматик 1994г.
#1
Здравейте,
Новак съм към марката Volvo, но винаги съм я уважавал. Любител шофьор съм от 29год. Много ми хареса една класика на 25 год. Volvo 850 Седан 103Kw автоматик 1994г. Ще Ви бъда благодарен за мнения и становища. Благодаря предварително.
Цитирай
Thanks given by:
#2
Колега и на мене много ми харесва. Много хубава кола не само за времето, а дори и сега, въпреки че SUV са най-желаната кола.
Най-напред ако искаш 850 което да те кефи, гледай да е турбо Т5 2,5 литра от 1997.
1997 е последната година за 850 и колите са най-изпипани. Ако намериш запазен добре гледан екземпляр на 200-250 000 км вземай без да се замисляш. Седалките са едни от най-удобните въобще сравнени дори и със съвременни автомобили. Удобството на седалките на този автомобил е същото като на съвременни скъпи автомобили. Интериора в купето и направен като на състезателна кола, или по-точно има доста мотиви. Например отварянето на вратите, разположението на копчетата  - всичко е на централната конзола и нищо по вратите. На мене ми липсва този дизайн много. Няма поставка за чаша, но има пепелник.
Обслужването е просто. Механиката по колата е много добра и лесна за обслужване. Има електроника но е нищо сравнено със съвременните автомобили. Като се счупи неяо само махаш и слагаш, няма суфтуери или други подобни. Има си бордова диагнстика и може да четеш всички кодове без уред. Проста работа. Всичко трябва по двигатела ако се сменя да е оригинално, иначе не държи. Мотора вдига високи температури и ако е нещо менташко не държи. Например за цилиндровата глава е нормално да достига 105 градуса. Не съм ги мерил - чел съм. Скоростната кутип е автоматик. Аз ти препоръчвам ръчка на тази кола. Ръчната в комбинация с Т5 двигатела ще прави много съвременни автомобили смешни. Автоматика не е много удачен за тази кола в комбинация с мощен мотор.
С други думи ако ти се занимава колега ще се кефиш много, но според мен 1997 T5 двигател с ръчна скоростна кутия. Може и да е комби за по-повече функционалност.
Поздрави

ПП ако колата от 1994 е запазена и на малко километри и на много добра цена вземай, но автоматика може да ти излезе скъпо.
I am not suffering from panic attacks, I enjoy them.
Цитирай
Thanks given by:
#3
Благодаря. Да автоматика ме притеснява. Автомобила е на 250-280 000. Върви много добре. Просто надживя собственика си.
Цитирай
Thanks given by:
#4
Какъв цвят е колата и от коя страна е волана?
Всичко е възможно!
[Изображение: ab237368.gif]
раскрутка сайтов
Цитирай
Thanks given by:
#5
Цвета не прави колата. Ляв волан.
Цитирай
Thanks given by:
#6
        Моята има поставки за чаши в подлакътника she4ef.
VOLVO 850 GLT 2.0Turbo avtomatik 1996g.
Цитирай
Thanks given by:


Отваряне на:


Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)