А-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а!.... /да се навикам малко!/ hock:
То в София от тея павета какво друго ТЪПО да се случи?! :x
Та по същество и по проблема. Значи не съм си заключвал жабката
... излизам сутринта и си се возуркам както всеки ден ... задръствания, павета... ежедневната скука и нищо необичайно!
А, смених си и гумите - /ако евентуално има пръст в проблема усукването на купето примерно, ама е много теоретично-вероятно./
При мен е бърза процедурата - вадя зимния комплект, който си е с метални джанти и е готов - и свалям летния к-т с алуминия ... и толкоз. Мога и сам да го правя, ама ... ако трябва да се допълва азот, а и гевезлък - да не се цапам над ... някъкъв предел - отидох на гумаджия, та ... гумаджия ги сменя.
И се прибирам преди малко към къщи ... трябваше ми някакви мокри кърпички да си избърша ръцете /а ги държа в жабоКикерницата/... и-и О ЧУДО! :evil:
ЖАБОЦИЯТА НЕ СЕ ОТВАРЯ!!! Ле-ле!
Извадих ключа, заключвах-отключвах ... ръчката нагоре в единия вариант и в другия ... НЕ и НЕ ... разбрах колко е сигурна!
Е без да троша, де ...
Значи, някой посветен /като бай Мевдо, да речем/ или някой който се е веселил с подобен проблем - да даде акъл по темата!
МОЖЕ ЛИ ДА СЕ ОТВОРИ С НЯКАКВО РАЗВИНТВАНЕ /да речем/ ЖАБКАТА?
Варианта с "ЧУК и ВЪЛШЕБНИ ДУМИ" ... го оставяме за накрая ...
Явно някакво жилце се е откачило или не знам ...
Ако някой има възможнаст да снима отвътре жабката /как точно беше ключалката/ та да знам как да я ръчкам, че не я помня точно настрани ли два зъба се разтваряха или някаква схема на механизма да даде... за разглобяването да съм наясно - ще съм благодарен!
Знам, че ключа на жабката: във вертикално положение е Отключено в хоризонтално - Заключено.
Какво ми дойде да се веселя, значи!
... Мама му стара, е-й-й ! ...
:roll:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г. 2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г. Ех... минало!
От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!
За контакт: GSM: 088 99 00 911 - BOYCH boych@abv.bg
А-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а-а!.... /да се навикам малко!/ hock:
То в София от тея павета какво друго ТЪПО да се случи?! :x
Та по същество и по проблема. Значи не съм си заключвал жабката
... излизам сутринта и си се возуркам както всеки ден ... задръствания, павета... ежедневната скука и нищо необичайно!
А, смених си и гумите - /ако евентуално има пръст в проблема усукването на купето примерно, ама е много теоретично-вероятно./
При мен е бърза процедурата - вадя зимния комплект, който си е с метални джанти и е готов - и свалям летния к-т с алуминия ... и толкоз. Мога и сам да го правя, ама ... ако трябва да се допълва азот, а и гевезлък - да не се цапам над ... някъкъв предел - отидох на гумаджия, та ... гумаджия ги сменя.
И се прибирам преди малко към къщи ... трябваше ми някакви мокри кърпички да си избърша ръцете /а ги държа в жабоКикерницата/... и-и О ЧУДО! :evil:
ЖАБОЦИЯТА НЕ СЕ ОТВАРЯ!!! Ле-ле!
Извадих ключа, заключвах-отключвах ... ръчката нагоре в единия вариант и в другия ... НЕ и НЕ ... разбрах колко е сигурна!
Е без да троша, де ...
Значи, някой посветен /като бай Мевдо, да речем/ или някой който се е веселил с подобен проблем - да даде акъл по темата!
МОЖЕ ЛИ ДА СЕ ОТВОРИ С НЯКАКВО РАЗВИНТВАНЕ /да речем/ ЖАБКАТА?
Варианта с "ЧУК и ВЪЛШЕБНИ ДУМИ" ... го оставяме за накрая ...
Явно някакво жилце се е откачило или не знам ...
Ако някой има възможнаст да снима отвътре жабката /как точно беше ключалката/ та да знам как да я ръчкам, че не я помня точно настрани ли два зъба се разтваряха или някаква схема на механизма да даде... за разглобяването да съм наясно - ще съм благодарен!
Знам, че ключа на жабката: във вертикално положение е Отключено в хоризонтално - Заключено.
Какво ми дойде да се веселя, значи!
... Мама му стара, е-й-й ! ...
:roll:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г. 2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г. Ех... минало!
От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!
За контакт: GSM: 088 99 00 911 - BOYCH boych@abv.bg
Е почвам за втори път да пиша 6тот почти накрая ми се свече нета и неможах да сендна.
Най-верочтно се е счупила една пишка на едно лосче на самата бравичка която е в средата на жабката.Просто тази брава е от много гадна сплав.При мен вече процедурата с голямата здрава отверка вече е работила..... В неделя точно това оправях)))При теб е по гадно щото е в заключено положение на езичето на бравата.От долу от към краката няма как щото е жабката ,от горе при мен също нестава щото имам Air bag,Сторими се че нямаш тъй че пробваи като махнеш таблото отгоре и нещо тънко и плоско успееш да натиснеш езичето на бравичката...за другия вариант си се досетил със здрава отверка успееш да отвориш вратичката заедно с металната тел дето стърчи от жабката мислиа че може да минеш съвсем безболезненно и после спокоино да разглобиш вратичкта и да видиш от къде ти идва истинскиа проблем.При мен явно "търговеца" е преценил че от таз бравичка нестава нищо и е рещил проблема като е разкарам металната тел дето става заключването и на нейно място е сложил едно магниче от тези дето са по мебелите.върши работа стига да не скачаш в голями дупки))))))Все пак съм решил да си намера тази метална тел заедно със закачването)))))))) На някои да му се намира
Ако имаш интерес(а явно имаш) утре като ида в офиса ще ти изрисувам една горе долу приципна схема на цялата система на затваране ,отвартяне.Няма жила има едно валче дето предава движението от дръжката хъм средата дето е бравичката.Самата бравичка е много елементарна валчето свърша в едно лосче с една пишчица дето дърпа езичето което е обтегнато с една прожинка и има втора пружина за да не хлобче металната тел дето се захвща за зъбчето а в същото време при отваряне я отвлъскава.....
Малко смотано обеснявам))))))
Пиши ако имаш нужда ще ти нарисувам схемата
Е почвам за втори път да пиша 6тот почти накрая ми се свече нета и неможах да сендна.
Най-верочтно се е счупила една пишка на едно лосче на самата бравичка която е в средата на жабката.Просто тази брава е от много гадна сплав.При мен вече процедурата с голямата здрава отверка вече е работила..... В неделя точно това оправях)))При теб е по гадно щото е в заключено положение на езичето на бравата.От долу от към краката няма как щото е жабката ,от горе при мен също нестава щото имам Air bag,Сторими се че нямаш тъй че пробваи като махнеш таблото отгоре и нещо тънко и плоско успееш да натиснеш езичето на бравичката...за другия вариант си се досетил със здрава отверка успееш да отвориш вратичката заедно с металната тел дето стърчи от жабката мислиа че може да минеш съвсем безболезненно и после спокоино да разглобиш вратичкта и да видиш от къде ти идва истинскиа проблем.При мен явно "търговеца" е преценил че от таз бравичка нестава нищо и е рещил проблема като е разкарам металната тел дето става заключването и на нейно място е сложил едно магниче от тези дето са по мебелите.върши работа стига да не скачаш в голями дупки))))))Все пак съм решил да си намера тази метална тел заедно със закачването)))))))) На някои да му се намира
Ако имаш интерес(а явно имаш) утре като ида в офиса ще ти изрисувам една горе долу приципна схема на цялата система на затваране ,отвартяне.Няма жила има едно валче дето предава движението от дръжката хъм средата дето е бравичката.Самата бравичка е много елементарна валчето свърша в едно лосче с една пишчица дето дърпа езичето което е обтегнато с една прожинка и има втора пружина за да не хлобче металната тел дето се захвща за зъбчето а в същото време при отваряне я отвлъскава.....
Малко смотано обеснявам))))))
Пиши ако имаш нужда ще ти нарисувам схемата
n_markov, понеже явно си се веселил /с голямата отверка/ - разбира се искам да ми спретнеш утре една схема за:
Quote:...бравичката е много елементарна валчето свърша в едно лосче с една пишчица дето дърпа езичето...
Само ще уточня че имам два Ербега, като единия е над Жабката, а другия в Гевречето пред шЕФьора ...
Дори и снимки приемам.
А ако и Роко изпрати една схема "от някъде изкопана" - ще се веселя докато я оправя сам ЖАБАРНИЦАТА!
БЛАГОДАРЯ на вече отзовалите се ...
И на Тони, дето ме възпира да не казвам "вълшебни думи" докато махам с ЧУК ... и на Павко, дето се е заблял и "заподозрял" прекалено много в "пишчицата и езичето" .... от сериала - дето се подбутват едно друго ... :|
Аз обаче ги гледам по ... наукосъобразно и със "свалящи" намерения ... :lol:
ПП /свалям Жабката.../ :roll: :oops:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г. 2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г. Ех... минало!
От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!
За контакт: GSM: 088 99 00 911 - BOYCH boych@abv.bg
n_markov, понеже явно си се веселил /с голямата отверка/ - разбира се искам да ми спретнеш утре една схема за:
Quote:...бравичката е много елементарна валчето свърша в едно лосче с една пишчица дето дърпа езичето...
Само ще уточня че имам два Ербега, като единия е над Жабката, а другия в Гевречето пред шЕФьора ...
Дори и снимки приемам.
А ако и Роко изпрати една схема "от някъде изкопана" - ще се веселя докато я оправя сам ЖАБАРНИЦАТА!
БЛАГОДАРЯ на вече отзовалите се ...
И на Тони, дето ме възпира да не казвам "вълшебни думи" докато махам с ЧУК ... и на Павко, дето се е заблял и "заподозрял" прекалено много в "пишчицата и езичето" .... от сериала - дето се подбутват едно друго ... :|
Аз обаче ги гледам по ... наукосъобразно и със "свалящи" намерения ... :lol:
ПП /свалям Жабката.../ :roll: :oops:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г. 2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г. Ех... минало!
От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!
За контакт: GSM: 088 99 00 911 - BOYCH boych@abv.bg