The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Питане за смяна на осветлението на копчето на климатика ?

#1
Питане за смяна на осветлението на копчето на климатика ? Става въпрос за това което се върти за топло и студено(има скала с градуси). Не свети и много искам да му сменя крушката но нещо не поддава,страх ме да не го счупя. Също и за сенника? Моля за съвет. Благодаря...
Volvo V40 1.9TD 1999
Reply

#2
Питане за смяна на осветлението на копчето на климатика ? Става въпрос за това което се върти за топло и студено(има скала с градуси). Не свети и много искам да му сменя крушката но нещо не поддава,страх ме да не го счупя. Също и за сенника? Моля за съвет. Благодаря...
Volvo V40 1.9TD 1999
Reply

#3
Хахаха, честито! Smile отделих 3 дена на т'ва, слушай сега:

Кружките са общо 3 - повсяка една на коп4е. за да смениш коя да е от тях трябва да разглобиш цялото средно барче на таблото. Последователността е:
1 - пласмасата на врътките за парно (сваляш я с напъване отстрани с отверка) - виждаш 4 винт4ета от страни - развиваш долните две.. ама май и горните се налагаше.. абе развии ги всички
2 - махаш касетофона и долапчето под него (виждаш едно винт4е в средата долу - развиваш) - така пада целия панел.

След като свалиш тея неща вече можеш да измъкнеш цялото устройство с 3-те врътки. Лампичките са точно отзад - в едни малки и дълбоки вдлъбнатини. Сваляш лампата, търсиш по магазините 2 дни, установяваш - че няма никъде, отиваш в мотопфое и си купуваш за 6 лева Smile
Reply

#4
Хахаха, честито! Smile отделих 3 дена на т'ва, слушай сега:

Кружките са общо 3 - повсяка една на коп4е. за да смениш коя да е от тях трябва да разглобиш цялото средно барче на таблото. Последователността е:
1 - пласмасата на врътките за парно (сваляш я с напъване отстрани с отверка) - виждаш 4 винт4ета от страни - развиваш долните две.. ама май и горните се налагаше.. абе развии ги всички
2 - махаш касетофона и долапчето под него (виждаш едно винт4е в средата долу - развиваш) - така пада целия панел.

След като свалиш тея неща вече можеш да измъкнеш цялото устройство с 3-те врътки. Лампичките са точно отзад - в едни малки и дълбоки вдлъбнатини. Сваляш лампата, търсиш по магазините 2 дни, установяваш - че няма никъде, отиваш в мотопфое и си купуваш за 6 лева Smile
Reply

#5
Благодаря много. В събота го почвам Smile
Volvo V40 1.9TD 1999
Reply

#6
Благодаря много. В събота го почвам Smile
Volvo V40 1.9TD 1999
Reply

#7
Ще допълня процедурата:лампичките излизат навътре или по-точно казано за да ги извадиш трябва леко да завъртиш и да ги мушнеш навътре но незабрявай да си подложиш шепичката че да падне в нея иначе божа работа къде ще иде.Като ги извадиш ще констатираш че са на един доста дълъг цокъл и наистина няма такива и аз направих следното:демонтирах изгорелите лампички от пластмасовия цокъл(жичките на лампичката са навити отзад и само ги отмотаваш и тя трябва да излезе ако не е залепнала в пластмасата-моите бяха залепнали и много внимавах),след това си купих лампички за рено и опел(едни такива мънички а отзад сплескани), одължих жичките чрез запояване на допълнителни към тях(повечето лампички които се продават са с едни лъскави жички които не хващат припоя та затова внимавай какви ще купиш),след това сглабяш лампичката към пластмасовия цокъл,по принцип тези са по-големи и невлизат в отвора на цокъла и затова аз го прорязах с ножовка,може да капнеш малко силикон да стане по здраво.Идва ред на монтажа към таблото и според мен това е трудната част защото трябва да го подадеш отзад,да го издърпаш и леко да завъртиш и като се има в предвид с колко място разполагаш операцията е малко трудна,аз използвах едни медецински щипки като много внимавах да не стисна за лампичката и да я счупя.От изгорелите крушчици можеш да си свалиш синия шлаух за да свети пак в синьо.Дано да съм описал що годе ясно как постъпих аз и най-вече да ти свърши работа.
По същия начин си смених и габаритите на броните,свалих ги,издълбах заливката за да стигна до крушките и ги подмених пак с такива после залях със силикон и обратно в бронята.
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#8
Ще допълня процедурата:лампичките излизат навътре или по-точно казано за да ги извадиш трябва леко да завъртиш и да ги мушнеш навътре но незабрявай да си подложиш шепичката че да падне в нея иначе божа работа къде ще иде.Като ги извадиш ще констатираш че са на един доста дълъг цокъл и наистина няма такива и аз направих следното:демонтирах изгорелите лампички от пластмасовия цокъл(жичките на лампичката са навити отзад и само ги отмотаваш и тя трябва да излезе ако не е залепнала в пластмасата-моите бяха залепнали и много внимавах),след това си купих лампички за рено и опел(едни такива мънички а отзад сплескани), одължих жичките чрез запояване на допълнителни към тях(повечето лампички които се продават са с едни лъскави жички които не хващат припоя та затова внимавай какви ще купиш),след това сглабяш лампичката към пластмасовия цокъл,по принцип тези са по-големи и невлизат в отвора на цокъла и затова аз го прорязах с ножовка,може да капнеш малко силикон да стане по здраво.Идва ред на монтажа към таблото и според мен това е трудната част защото трябва да го подадеш отзад,да го издърпаш и леко да завъртиш и като се има в предвид с колко място разполагаш операцията е малко трудна,аз използвах едни медецински щипки като много внимавах да не стисна за лампичката и да я счупя.От изгорелите крушчици можеш да си свалиш синия шлаух за да свети пак в синьо.Дано да съм описал що годе ясно как постъпих аз и най-вече да ти свърши работа.
По същия начин си смених и габаритите на броните,свалих ги,издълбах заливката за да стигна до крушките и ги подмених пак с такива после залях със силикон и обратно в бронята.
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#9
Днес свалих въпросната крушка,за около 20мин. Наистина е странна,ще мисля и аз някакво нагаждане с подобна! Мерси за съветите на всички !
Volvo V40 1.9TD 1999
Reply

#10
Днес свалих въпросната крушка,за около 20мин. Наистина е странна,ще мисля и аз някакво нагаждане с подобна! Мерси за съветите на всички !
Volvo V40 1.9TD 1999
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)