Posts: 873
Threads: 38
Thanks Received:
0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2007
Reputation:
1
Ще допълня процедурата:лампичките излизат навътре или по-точно казано за да ги извадиш трябва леко да завъртиш и да ги мушнеш навътре но незабрявай да си подложиш шепичката че да падне в нея иначе божа работа къде ще иде.Като ги извадиш ще констатираш че са на един доста дълъг цокъл и наистина няма такива и аз направих следното:демонтирах изгорелите лампички от пластмасовия цокъл(жичките на лампичката са навити отзад и само ги отмотаваш и тя трябва да излезе ако не е залепнала в пластмасата-моите бяха залепнали и много внимавах),след това си купих лампички за рено и опел(едни такива мънички а отзад сплескани), одължих жичките чрез запояване на допълнителни към тях(повечето лампички които се продават са с едни лъскави жички които не хващат припоя та затова внимавай какви ще купиш),след това сглабяш лампичката към пластмасовия цокъл,по принцип тези са по-големи и невлизат в отвора на цокъла и затова аз го прорязах с ножовка,може да капнеш малко силикон да стане по здраво.Идва ред на монтажа към таблото и според мен това е трудната част защото трябва да го подадеш отзад,да го издърпаш и леко да завъртиш и като се има в предвид с колко място разполагаш операцията е малко трудна,аз използвах едни медецински щипки като много внимавах да не стисна за лампичката и да я счупя.От изгорелите крушчици можеш да си свалиш синия шлаух за да свети пак в синьо.Дано да съм описал що годе ясно как постъпих аз и най-вече да ти свърши работа.
По същия начин си смених и габаритите на броните,свалих ги,издълбах заливката за да стигна до крушките и ги подмених пак с такива после залях със силикон и обратно в бронята.
V40 2000г. 95кс Габрово