03-03-2020, 04:19 PM
Здравейте , днес исках да измеря нивото на маслото в скоростната кутия , но малко се обърках .
1 измерване : моторът беше загрял ( след 20 км каране ) изчаках 10 минути и на загасен мотор измерих ниво , но по показанията на щеката бяха на cold .
2 измерване : студен мотор , загасен мотор , при измерване показанията на щеката бяха на Hot
Ако някой може да ми обясни как и какво точно да гледам при измерване на нивото , може би трябва да е запален мотора или има нещо друго ?
Цялата работа тръгна от там , че искам да си сменя маслото , но не мога да източа количество и отново да сложа толкова , защото сменях воден радиатор в Мото Пфое ( след цял ден мотане и чакане от 8 до 17 : 30 - 18 : 00 часа ) ме уверяваха , че старото масло от радиатора са го вложили обратно в кутията , което ме съмнява .
Колата е xc90 2.5 T 2005 г.
1 измерване : моторът беше загрял ( след 20 км каране ) изчаках 10 минути и на загасен мотор измерих ниво , но по показанията на щеката бяха на cold .
2 измерване : студен мотор , загасен мотор , при измерване показанията на щеката бяха на Hot
Ако някой може да ми обясни как и какво точно да гледам при измерване на нивото , може би трябва да е запален мотора или има нещо друго ?
Цялата работа тръгна от там , че искам да си сменя маслото , но не мога да източа количество и отново да сложа толкова , защото сменях воден радиатор в Мото Пфое ( след цял ден мотане и чакане от 8 до 17 : 30 - 18 : 00 часа ) ме уверяваха , че старото масло от радиатора са го вложили обратно в кутията , което ме съмнява .
Колата е xc90 2.5 T 2005 г.
XC 90 2.5 T 2005г.