Колеги някой знае ли дали след определен период от време 10г.примерно задължително ли трябва да се сменят айрбеците понеже ми светва червената лампичка дава грешка в пасажерските айрбеци сложени са съпротивления дори този от етап1 е свързан директно с СРС модула изчиства се грешката и пак след 2-3 дена светва лампата на диагностиката излиза че сигнала е слаб и прекъсва първо сега дава пасажерски айрбег етап 2 а след известно време и етап1 въпреки че той вече е направен.Преди да се свърже директно етап1 ми даваше само него като грешка.Майстора ми каза че трябвало да се сменят айрбеците заради пиропатроните и дори и 2рия етап да ми го направи също ще даде грешка в останалите айрбеци за това се получава така вярно ли е това?
Въпрос за airbag на Волво S/V40 2002
|
06-03-2020, 06:41 PM
Моля не приемайте мнението ми за миродавно, но понеже сте попитали ще използвам правото си да ви отговоря.
Както всяка една вложена част в автомобила ви, дори и купето външната му част включая и калниците са пресметнати от някой инженер. Какво имам предвид - при производството на който и детайл в машиностроенето се ползва т.нар. коефициент на сигурност. Тоест според зададения бюджет инженера преценява какво и как да вложи в дадената част и съответно евентуално колко време се предвижда да издържи при запазване на работните и качества. Оттам нататък какво ще се случи може да предвиди само една по-висша сила. С други думи, отговора ми на въпроса ви е - не е задължително, но никой не може да гарантира след изтичане на "срока на годност" на въпросната част как ще сработи ( дано не се налага ) при евентуален инцидент изискващ работата на въпросната част. Зададени са времеви стойности за проверка и евентуална смяна на възглавниците на компа и затова излиза съобщението на таблото. Виждал съм на подобна V40 - ка като вашата дори стикер на колонките на вратите някъде на колко време подлежат на проверка и на колко смяна. Нещо подобно на стикерите за годишен технически предлед с перфорации по стикера. Автомобила ви доколкото видях е произведен 2002 година. Изводите и съответно как да постъпите оставям на вас. Надявам се да съм помогнал.
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса R.I.P. Холандецо Неам нерви,за тва карам Волво! :-) |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |