11-29-2021, 10:08 PM
Здравейте колеги,
предстои ми покупка на XC60, което е на уж реални 250к.км искам задължително да сменя маслото в кутията. Как е по-добре според вас - да го сменя с машина в някой доверен сервиз или чрез пробките отдолу на кутията и да го "освежа", акто източа около 3 литра ( по данни от нета събира 7 литра), да долея пак до 7, да раздвижа автомата на място за по 10 секунди, да отвия двете пробки да източа всичкото и да налея нови 7литра? И да следвам този пич от клипа:
https://www.youtube.com/watch?v=aBOmjubCH3g&t=45s
Като ще си купя 2 нови пробки с уплътнителните пръстени единия гумен, другия метална шайба, която е за долната голямата пробка.
Колата е 2011, D3 163 коня, кутията по вин е аисин, само на предно, ако има значение.
Също така какво масло ще ми препоръчате, като марка и колко литри да купя, ако не я карам на машинна смяна. Мисля да взема 2*7=14 литра.
Освен, че при смяната колата трябва да е нивелирана, да е загряла маслото до 60 градуса, и после след, като го сменя трябва да се ресетне с ВИДА, има ли нещо друго специфично за което да внимавам.
Или да се обадя в Мото Пфое и да ги питам за оферта, като се надявам, че те свършат работата най-добре и отговорно.
Говоря за някой от клоновете на Велико Търново, Габрово или Плевен.
предстои ми покупка на XC60, което е на уж реални 250к.км искам задължително да сменя маслото в кутията. Как е по-добре според вас - да го сменя с машина в някой доверен сервиз или чрез пробките отдолу на кутията и да го "освежа", акто източа около 3 литра ( по данни от нета събира 7 литра), да долея пак до 7, да раздвижа автомата на място за по 10 секунди, да отвия двете пробки да източа всичкото и да налея нови 7литра? И да следвам този пич от клипа:
https://www.youtube.com/watch?v=aBOmjubCH3g&t=45s
Като ще си купя 2 нови пробки с уплътнителните пръстени единия гумен, другия метална шайба, която е за долната голямата пробка.
Колата е 2011, D3 163 коня, кутията по вин е аисин, само на предно, ако има значение.
Също така какво масло ще ми препоръчате, като марка и колко литри да купя, ако не я карам на машинна смяна. Мисля да взема 2*7=14 литра.
Освен, че при смяната колата трябва да е нивелирана, да е загряла маслото до 60 градуса, и после след, като го сменя трябва да се ресетне с ВИДА, има ли нещо друго специфично за което да внимавам.
Или да се обадя в Мото Пфое и да ги питам за оферта, като се надявам, че те свършат работата най-добре и отговорно.
Говоря за някой от клоновете на Велико Търново, Габрово или Плевен.