The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Катализатор

#1
Здравейте,
имам едно питане за катализатор.

Вчера докато ми сменяха маслото, пичовете пипнаха катализатора отпред и отзад и казаха че е за смяна (отпред бил топъл, а отзад студен). Мога ли да им имам доверие на простия тест?
Предложиха ми вариант с нов за около 400 лева или подмяна с гърне за 45 лв.
Някой има ли идея от катализатори и ако има да даде малко акъл , кои са по-добри и т.н..

Поздрави.
[Image: volvo.jpg]
Reply

#2
Здравейте,
имам едно питане за катализатор.

Вчера докато ми сменяха маслото, пичовете пипнаха катализатора отпред и отзад и казаха че е за смяна (отпред бил топъл, а отзад студен). Мога ли да им имам доверие на простия тест?
Предложиха ми вариант с нов за около 400 лева или подмяна с гърне за 45 лв.
Някой има ли идея от катализатори и ако има да даде малко акъл , кои са по-добри и т.н..

Поздрави.
[Image: volvo.jpg]
Reply

#3
Дали е правилен теста не разбирам, но аз предпочетох варианта от 40лв с резонаторно гърне.ГТП минавам без проблем с него,а колата се държи добре.
XC 70 '12/D5; 
C30 '07/2D
Reply

#4
Дали е правилен теста не разбирам, но аз предпочетох варианта от 40лв с резонаторно гърне.ГТП минавам без проблем с него,а колата се държи добре.
XC 70 '12/D5; 
C30 '07/2D
Reply

#5
V 40 fen Wrote:Дали е правилен теста не разбирам, но аз предпочетох варианта от 40лв с резонаторно гърне.ГТП минавам без проблем с него,а колата се държи добре.
И много добре си направил.Не виждам смисъл да се дават такива пари за катализатор като и с обикновенно гърне колата върви по същия начин-даже и по добре
[Image: 16008.jpg]
Reply

#6
V 40 fen Wrote:Дали е правилен теста не разбирам, но аз предпочетох варианта от 40лв с резонаторно гърне.ГТП минавам без проблем с него,а колата се държи добре.
И много добре си направил.Не виждам смисъл да се дават такива пари за катализатор като и с обикновенно гърне колата върви по същия начин-даже и по добре
[Image: 16008.jpg]
Reply

#7
sasho_bg3 Wrote:И много добре си направил.Не виждам смисъл да се дават такива пари за катализатор като и с обикновенно гърне колата върви по същия начин-даже и по добре

А въпроса с изгорелите газове и замърсяването на въздуха? То за това е катализатора. Пък и не се знае кога ще затегнат контрола и почнат да слагат допълнителни такси за коли без катализатор...
[Image: volvo.jpg]
Reply

#8
sasho_bg3 Wrote:И много добре си направил.Не виждам смисъл да се дават такива пари за катализатор като и с обикновенно гърне колата върви по същия начин-даже и по добре

А въпроса с изгорелите газове и замърсяването на въздуха? То за това е катализатора. Пък и не се знае кога ще затегнат контрола и почнат да слагат допълнителни такси за коли без катализатор...
[Image: volvo.jpg]
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)