The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпрос за VOLVO 740 GL

#1
Моля ако някой може да помогне...
Проблема е следния. Дадоха ми едно Volvo 740GL да го карам. Колата има газова уредба. Проблема е, че тя пали само на газ и много често се случва да се обледи и да не иска да запали. Казаха ми, че проблема е в липсата на някакво реле, което подава сигнал към бензиновата помпа да подава гориво. Предишният собственик го е махнал и сега няма откъде да видя какво е това реле и какво пише на него, за да си го намеря. Ако някой има някаква информация, ще съм му благодарен да сподели. Да добавя, че релето е най- вероятно с пет крачета, а годината на производство е 89-90г
Благодаря предварително...
Reply

#2
Моля ако някой може да помогне...
Проблема е следния. Дадоха ми едно Volvo 740GL да го карам. Колата има газова уредба. Проблема е, че тя пали само на газ и много често се случва да се обледи и да не иска да запали. Казаха ми, че проблема е в липсата на някакво реле, което подава сигнал към бензиновата помпа да подава гориво. Предишният собственик го е махнал и сега няма откъде да видя какво е това реле и какво пише на него, за да си го намеря. Ако някой има някаква информация, ще съм му благодарен да сподели. Да добавя, че релето е най- вероятно с пет крачета, а годината на производство е 89-90г
Благодаря предварително...
Reply

#3
добре дошъл в "седморката на ве".

Първо- обледеняването на изпаритера може да се държи на не обезвъздушена охладителна система. Също така и от още нещо.

Второ- релето което е махнато, е лесно за намиране - така мисля аз.
Няма да е лошо ако ще я караш колата за по дълго време да се запознаеш с някой технически параметри и др. данни.

п.п.- трябва да се види дали е релето махнато или и още нещо, тъй като може и бенз. помпа да и има нещо - но това е предположение, както и други спънки може да изникнат.

Лесно е за подръжка и ефтино за тази кола.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#4
добре дошъл в "седморката на ве".

Първо- обледеняването на изпаритера може да се държи на не обезвъздушена охладителна система. Също така и от още нещо.

Второ- релето което е махнато, е лесно за намиране - така мисля аз.
Няма да е лошо ако ще я караш колата за по дълго време да се запознаеш с някой технически параметри и др. данни.

п.п.- трябва да се види дали е релето махнато или и още нещо, тъй като може и бенз. помпа да и има нещо - но това е предположение, както и други спънки може да изникнат.

Лесно е за подръжка и ефтино за тази кола.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#5
kabata Wrote:Моля ако някой може да помогне...
Проблема е следния. Дадоха ми едно Volvo 740GL да го карам. Колата има газова уредба. Проблема е, че тя пали само на газ и много често се случва да се обледи и да не иска да запали. Казаха ми, че проблема е в липсата на някакво реле, което подава сигнал към бензиновата помпа да подава гориво. Предишният собственик го е махнал и сега няма откъде да видя какво е това реле и какво пише на него, за да си го намеря. Ако някой има някаква информация, ще съм му благодарен да сподели. Да добавя, че релето е най- вероятно с пет крачета, а годината на производство е 89-90г
Благодаря предварително...

Аз, преди около 2 години се запознах доста отблизо с въпросното реле, докато не установих, че компютърът на инжекциона е изгорял, а не релето, да се надяваме, че при теб не е така. Значи, като махнеш пепелника и "рафтчето" над него ще ти се открие прекрасна гледка към цялото табло с бушоните и релетата. Релето за бензиновата помпа е бяло на цвят, намира се най отляво и е второто реле, считано откъм скоростния лост - напред. Ако е на мястото си, значи най-вероятно компютърът ти е заминал, което не ти го пожелавам. Обаче, ако го няма, тогава пробвай да дадеш на късо двете крайни, леви крачета от буксата на релето. Едното е клема 30, а на другото би трябвало да пише 87/1. Ако, след като си ги дал накъсо, чуеш помпата да работи, значи просто трябва да си намериш реле. Лошото е че то не е стандартно, а е с 6 крачета, иначе въте има само две най-обикновени 12-волтови релета и един диод. На кутийката отвън пише следното VOLVO 12V 898151 Made in Germany 3523608, ако решиш да си търсиш оригинално реле от някоя морга.

Иначе, аз повече от две години паля само на газ и зиме, и лете и досега изпарителят не ми е замръзвал. Пробвай да го обезвъздушиш, както казва Ефри или виж, дали са ти вързани правилно маркучите - входът трябва да ти е отдолу, а изходът - отгоре. А може и да ти е заминала гумичката на първата степен на изпарителя и да не затваря хубаво, така влиза повече течна фаза във втората степен, която при по-студено време не може да се изпари и изпарителят се обледява.
There's someone in my head but it's not me...
Reply

#6
kabata Wrote:Моля ако някой може да помогне...
Проблема е следния. Дадоха ми едно Volvo 740GL да го карам. Колата има газова уредба. Проблема е, че тя пали само на газ и много често се случва да се обледи и да не иска да запали. Казаха ми, че проблема е в липсата на някакво реле, което подава сигнал към бензиновата помпа да подава гориво. Предишният собственик го е махнал и сега няма откъде да видя какво е това реле и какво пише на него, за да си го намеря. Ако някой има някаква информация, ще съм му благодарен да сподели. Да добавя, че релето е най- вероятно с пет крачета, а годината на производство е 89-90г
Благодаря предварително...

Аз, преди около 2 години се запознах доста отблизо с въпросното реле, докато не установих, че компютърът на инжекциона е изгорял, а не релето, да се надяваме, че при теб не е така. Значи, като махнеш пепелника и "рафтчето" над него ще ти се открие прекрасна гледка към цялото табло с бушоните и релетата. Релето за бензиновата помпа е бяло на цвят, намира се най отляво и е второто реле, считано откъм скоростния лост - напред. Ако е на мястото си, значи най-вероятно компютърът ти е заминал, което не ти го пожелавам. Обаче, ако го няма, тогава пробвай да дадеш на късо двете крайни, леви крачета от буксата на релето. Едното е клема 30, а на другото би трябвало да пише 87/1. Ако, след като си ги дал накъсо, чуеш помпата да работи, значи просто трябва да си намериш реле. Лошото е че то не е стандартно, а е с 6 крачета, иначе въте има само две най-обикновени 12-волтови релета и един диод. На кутийката отвън пише следното VOLVO 12V 898151 Made in Germany 3523608, ако решиш да си търсиш оригинално реле от някоя морга.

Иначе, аз повече от две години паля само на газ и зиме, и лете и досега изпарителят не ми е замръзвал. Пробвай да го обезвъздушиш, както казва Ефри или виж, дали са ти вързани правилно маркучите - входът трябва да ти е отдолу, а изходът - отгоре. А може и да ти е заминала гумичката на първата степен на изпарителя и да не затваря хубаво, така влиза повече течна фаза във втората степен, която при по-студено време не може да се изпари и изпарителят се обледява.
There's someone in my head but it's not me...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)