The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
дайте пояснение

#51
dimsa Wrote:
Rara Wrote:
dimsa Wrote:Common-rail двигателите нямат подгревателни свещи, защото не им трябват, там запалването става при налягане над 800 бара, така че би трябвало да нямаш такава лампа, ако моторът ти е такъв. Tongue

Колега, аз съм с такъв мотор (common rail). Какво според теб означава "glow plug", че според Вадиса имам 5 бройки...

Tongue Не знам какво пише във ВАДИС, но знам принципа на запалване на този тип двигатели. Това ,че Волво са решили да се подсигуряват по някакъв начин не е случайно, но не е и необходимо

Ей за това иде реч, нещо като "не знам, ама не е така"...
По един начин звучи "Мисля, че беше..."; "Чувал съм, че..."; "Може би..." и т.н. и по съвсем друг "Тия двигатели нямат...".
Не се заяждам, просто е добре в подкрепа на някакво твърдо мнение по тема да си готов да дадеш източника на информация. Нали разбираш, че ако някой те цитира в някакъв разговор (с невярна инфо), може да попадне, меко казано, в конфузна ситуация.
И понеже темата ми е интересна, ще те помоля да споделиш с конретна инфо кои common rail мотори са без подгревни свещи.

П.П. В прикачения файл има малко информация за системата common rail.
Safety First!
Reply

#52
dimsa Wrote:
Rara Wrote:
dimsa Wrote:Common-rail двигателите нямат подгревателни свещи, защото не им трябват, там запалването става при налягане над 800 бара, така че би трябвало да нямаш такава лампа, ако моторът ти е такъв. Tongue

Колега, аз съм с такъв мотор (common rail). Какво според теб означава "glow plug", че според Вадиса имам 5 бройки...

Tongue Не знам какво пише във ВАДИС, но знам принципа на запалване на този тип двигатели. Това ,че Волво са решили да се подсигуряват по някакъв начин не е случайно, но не е и необходимо

Ей за това иде реч, нещо като "не знам, ама не е така"...
По един начин звучи "Мисля, че беше..."; "Чувал съм, че..."; "Може би..." и т.н. и по съвсем друг "Тия двигатели нямат...".
Не се заяждам, просто е добре в подкрепа на някакво твърдо мнение по тема да си готов да дадеш източника на информация. Нали разбираш, че ако някой те цитира в някакъв разговор (с невярна инфо), може да попадне, меко казано, в конфузна ситуация.
И понеже темата ми е интересна, ще те помоля да споделиш с конретна инфо кои common rail мотори са без подгревни свещи.

П.П. В прикачения файл има малко информация за системата common rail.


Attached Files
.doc   common-rail-system.doc (Size: 198.5 KB / Downloads: 203)
Safety First!
Reply

#53
[quote="Tony Wolf"]Малко извън темата за свещите обаче да не пускам нова тема за скромно въпросче :
Днес при рязко спиране ми светна жълт маркер на компютъра /удивителна в триъгълник/ и ми се изписа нещо от рода на "извънредна спирачна ситуация" ..........................

При мен имаше подобен слулай "на една доста голяма неравност колата почти се отдели от асвалта и с натискането на спирачките
ми светна въпросната лампа,но не изчезваше и се наложи да закарам автомобила на диагностика .От сервиза ми отговориха че се е задействал датчик за опасна ситуация който се намира в някой си тампон :roll:
Reply

#54
[quote="Tony Wolf"]Малко извън темата за свещите обаче да не пускам нова тема за скромно въпросче :
Днес при рязко спиране ми светна жълт маркер на компютъра /удивителна в триъгълник/ и ми се изписа нещо от рода на "извънредна спирачна ситуация" ..........................

При мен имаше подобен слулай "на една доста голяма неравност колата почти се отдели от асвалта и с натискането на спирачките
ми светна въпросната лампа,но не изчезваше и се наложи да закарам автомобила на диагностика .От сервиза ми отговориха че се е задействал датчик за опасна ситуация който се намира в някой си тампон :roll:
Reply

#55
[quote="Zdravko_850"]Аз мога да кажа следното: отвори капака на двигателя ,махни кората му
и погледни имаш ли подгревни свещи.Ако имаш,купи си една пробна лампа на 12V и измери идва ли сигнал на свещите при подаване на контакт(има сигнал под 5 C

Здравко не си ме разбрал свещи има и работят ама не мога да
разбера кога работят трябва ли да изчаквам защото няма никаква индикация.
Reply

#56
[quote="Zdravko_850"]Аз мога да кажа следното: отвори капака на двигателя ,махни кората му
и погледни имаш ли подгревни свещи.Ако имаш,купи си една пробна лампа на 12V и измери идва ли сигнал на свещите при подаване на контакт(има сигнал под 5 C

Здравко не си ме разбрал свещи има и работят ама не мога да
разбера кога работят трябва ли да изчаквам защото няма никаква индикация.
Reply

#57
те когато работят светят, при мен започнаха да светят от скоро перз лятото и есента не светваха, ако светне лампата ще трябва да изчакаш, ако не свети направо палиш и тръгваш, но го има и момента че може да се налага да чакаш, но да е изгоряла крушката на подсветката.

dimsa, колега!
Трябва да знаеш обаче че този двигател не е комън рейл а е само директно впръскване, така че на колегата си му трябват подгревните свещи
Знам това защото съм със същия двигател ;-)
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#58
те когато работят светят, при мен започнаха да светят от скоро перз лятото и есента не светваха, ако светне лампата ще трябва да изчакаш, ако не свети направо палиш и тръгваш, но го има и момента че може да се налага да чакаш, но да е изгоряла крушката на подсветката.

dimsa, колега!
Трябва да знаеш обаче че този двигател не е комън рейл а е само директно впръскване, така че на колегата си му трябват подгревните свещи
Знам това защото съм със същия двигател ;-)
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#59
rokoko Wrote:
unicata Wrote:ааа не лъжете човека има подгревни свещи намират се като погледнеш таблотодолу вляво до дисплея на борд компютъра, долния ред предпоследната лампа, на мен ми свети по 5-6 секунди преди да загасне, утре ще проверя пак ако се сетя, че сега съм пиян и може да се бъркам
Уни, вярно си бил пиян! :lol: Big Grin :lol:
Или при твоята уникалност и автомобила ти е уникален, та свещите са ти на таблото :!: :?: Tongue Big Grin :lol:

При мен си я има "лампичката" за подгревните свещи. Като е студено, я виждам, защото (зависи от студа, де) свети около 2, 3 секунди и чак като изгасне завъртам стартера. Лятото въобще я няма - т.е. не светка, сигурно защото не е необходим подгрев или той става толкова бързо, че индикацията няма време за реакция. Smile
Ето къде се намира на моето табло:

А жълтата лампа между ABS-a и фара за мъгла за какво е
Reply

#60
Check engine - демек , лампичката за повреда в електронното управление на горивния процес в колата, любезни! Big Grin


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)