11-19-2007, 04:21 PM
Здравейте,
Моля ако някой е по-на ти с автомобилите или му се е случвала същата или подобна ситуация да сподели защо стана така а тя е:
В неделя имах следният.
При рязко подаване на газ се чува ПУК-но негърмеж и маркучът към сервото на спирачния апарат изкача от тръбичката за която е захванат. На бензин това го нямаше вчера
Доколкото успях да чуя не е гърмеж /колата е В40 1996г 1,8-16клапана с АГУ и ламбда газ контрол/
Та днес отидох в сервиза да сложат маркуча по- добре.
След като взех колата забелязах , че спирачният педал се е втвърдил малко-спирачките захапват по-бързо, динамиката като че ли се подобри и при отнемане на газта спира по-бързо от преди.
Та днес цял ден я карам на газ по- спортно но това изкачане го няма засега.Разхода не е засичан/но ще го направя при първа възможност/ защото имам съмнение да не би от лоша херметичност на този маркуч и да почне да дърпа повече газ.
Моля ако някой е по-на ти с автомобилите или му се е случвала същата или подобна ситуация да сподели защо стана така а тя е:
В неделя имах следният.
При рязко подаване на газ се чува ПУК-но негърмеж и маркучът към сервото на спирачния апарат изкача от тръбичката за която е захванат. На бензин това го нямаше вчера
Доколкото успях да чуя не е гърмеж /колата е В40 1996г 1,8-16клапана с АГУ и ламбда газ контрол/
Та днес отидох в сервиза да сложат маркуча по- добре.
След като взех колата забелязах , че спирачният педал се е втвърдил малко-спирачките захапват по-бързо, динамиката като че ли се подобри и при отнемане на газта спира по-бързо от преди.
Та днес цял ден я карам на газ по- спортно но това изкачане го няма засега.Разхода не е засичан/но ще го направя при първа възможност/ защото имам съмнение да не би от лоша херметичност на този маркуч и да почне да дърпа повече газ.