The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ремонт на разпределителите за вода на чистачките

#1
Понеже напрекъснато някой се оплаква че това нещо или му протича (най често) или му е запушено или нещо друго. Решава да си купи ново.
Струват от 6 до 11лв - и изглеждат като оригинални. Всякакви модели има ги в магазините за аксесоари.
Пример: София, Горубляне, ул. Самоковско шосе - малките номера!

За тези който могат да се справят сами, ето какво е нужно
1.-Макетен нож - за отваряне на капачето
2.-Гума от платно (в случая е от газово у-ние) с дебелина поне 2 десети и да е гумирано добре от едната страна.
3.-Замба 6мил. и 5 десети (размера пасва идеално)
4.-Чук и равна дървена подложка (дъската за хляб)

Демонтаж
Сваля се разпределителя от маркучите с въртеливо движение по оста и разделяне(от колата)
С макетния нож се отстранява капачето (капачето е на клипс)
ВНИМАТЕЛНО СЕ ОТСТРАНЯВА КАПАЧЕТО, тъй като пружината може да изскочи, както и пластмасата и да се изгубят. Пружина може от химикал да се вземе но е твърда и трябва по къса да се сложи - според натиска.
Разделят се частите (в случая трябва да имате 4бр. елементи)
С замбата се изрязва идеален кръг от гумата който се поставя с по гумената част от към капачето с отвора!
Чашката и пружината натиска гумичката която е поставена на място.
Сглобяват се частите по реда на отваряне.

При това положение не трябва да има теч и системата да е изправна.

ВНИМАНИЕ
Ако все пак след ремонта има теч през дупката, да се разтегне пружината - малко повече!
Пружината да има равна повърхност от към гумичката!
Да се почистят добре всички детайли от механично присъствие!

п.п.гумата да е издръжлива на химикали и топлина
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#2
Понеже напрекъснато някой се оплаква че това нещо или му протича (най често) или му е запушено или нещо друго. Решава да си купи ново.
Струват от 6 до 11лв - и изглеждат като оригинални. Всякакви модели има ги в магазините за аксесоари.
Пример: София, Горубляне, ул. Самоковско шосе - малките номера!

За тези който могат да се справят сами, ето какво е нужно
1.-Макетен нож - за отваряне на капачето
2.-Гума от платно (в случая е от газово у-ние) с дебелина поне 2 десети и да е гумирано добре от едната страна.
3.-Замба 6мил. и 5 десети (размера пасва идеално)
4.-Чук и равна дървена подложка (дъската за хляб)

Демонтаж
Сваля се разпределителя от маркучите с въртеливо движение по оста и разделяне(от колата)
С макетния нож се отстранява капачето (капачето е на клипс)
ВНИМАТЕЛНО СЕ ОТСТРАНЯВА КАПАЧЕТО, тъй като пружината може да изскочи, както и пластмасата и да се изгубят. Пружина може от химикал да се вземе но е твърда и трябва по къса да се сложи - според натиска.
Разделят се частите (в случая трябва да имате 4бр. елементи)
С замбата се изрязва идеален кръг от гумата който се поставя с по гумената част от към капачето с отвора!
Чашката и пружината натиска гумичката която е поставена на място.
Сглобяват се частите по реда на отваряне.

При това положение не трябва да има теч и системата да е изправна.

ВНИМАНИЕ
Ако все пак след ремонта има теч през дупката, да се разтегне пружината - малко повече!
Пружината да има равна повърхност от към гумичката!
Да се почистят добре всички детайли от механично присъствие!

п.п.гумата да е издръжлива на химикали и топлина


Attached Files Thumbnail(s)
   
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#3
А тези дето са на капака .. на края дето имат по две дупки ? Такова нещо дали мога да си набавя от някъде ?
Reply

#4
А тези дето са на капака .. на края дето имат по две дупки ? Такова нещо дали мога да си набавя от някъде ?
Reply

#5
Може.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#6
Може.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#7
От къде или как да оправя тези дето имам :roll: понеже едната дупка е запушена и просто нямам идея с какво да опитам да се отпуши .. нито може да мушнеш нещо нито нищо .. :roll:
Reply

#8
От къде или как да оправя тези дето имам :roll: понеже едната дупка е запушена и просто нямам идея с какво да опитам да се отпуши .. нито може да мушнеш нещо нито нищо .. :roll:
Reply

#9
Значи.
Трябва да си намериш стоманено телче което е много по малко от кърфица. То влиза единствено вътре и не се криви лесно. Медните са меки.
Аз такава тел си намерих от етикет на резервна част. Може да се намери от многожичен кабел със стоманена нишка. Точно този го ползваш.

Телчето трябва да влезе в дупката поне 2-3см.
Хубаво е и тогава са си махнеш маркуча от пръскалката.
Да направиш промивка с спринцовка от вън на вътре.
Защо?
Защото боклука ще го избуташ от дупката но си остава вътре и при пръскане пак ще се запъне там.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#10
Значи.
Трябва да си намериш стоманено телче което е много по малко от кърфица. То влиза единствено вътре и не се криви лесно. Медните са меки.
Аз такава тел си намерих от етикет на резервна част. Може да се намери от многожичен кабел със стоманена нишка. Точно този го ползваш.

Телчето трябва да влезе в дупката поне 2-3см.
Хубаво е и тогава са си махнеш маркуча от пръскалката.
Да направиш промивка с спринцовка от вън на вътре.
Защо?
Защото боклука ще го избуташ от дупката но си остава вътре и при пръскане пак ще се запъне там.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)