02-12-2008, 07:51 AM
Здравейте, от известно време се влюбих във волво 850 комби и сега реших да си купя, моля да ми кажете как да го избера, кои неща трябва да гледам основно. благодаря предварително
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
искам да си купя volvo 850
|
02-12-2008, 07:51 AM
Здравейте, от известно време се влюбих във волво 850 комби и сега реших да си купя, моля да ми кажете как да го избера, кои неща трябва да гледам основно. благодаря предварително
02-12-2008, 07:51 AM
Здравейте, от известно време се влюбих във волво 850 комби и сега реших да си купя, моля да ми кажете как да го избера, кои неща трябва да гледам основно. благодаря предварително
02-12-2008, 08:32 AM
Ами и аз такова търсих навремето и стигнах до следния извод, ако е с новия фейс(след '94) няма какво да гледаш колата е ПЕРФЕКТНА, няма нищо за гледане, стига да попаднеш на нормален екземпляр, иначе всичко може да й има, като на всяка яздена кла без подръжка, по принцип колата е доста нечуплива и стабилна, абе от моите наблюдения по оплкаванията на колегите ще кажа че това е една найстина добра и здрава кола, но аз съм пристрастен
Разликата между стария и новия фейслифт се познава най-лесно по фаровете, при стария имаш един рефлектор, а при новия имаш два - един за късите и един за дългите.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-) Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
02-12-2008, 08:32 AM
Ами и аз такова търсих навремето и стигнах до следния извод, ако е с новия фейс(след '94) няма какво да гледаш колата е ПЕРФЕКТНА, няма нищо за гледане, стига да попаднеш на нормален екземпляр, иначе всичко може да й има, като на всяка яздена кла без подръжка, по принцип колата е доста нечуплива и стабилна, абе от моите наблюдения по оплкаванията на колегите ще кажа че това е една найстина добра и здрава кола, но аз съм пристрастен
Разликата между стария и новия фейслифт се познава най-лесно по фаровете, при стария имаш един рефлектор, а при новия имаш два - един за късите и един за дългите.
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-) Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
02-12-2008, 09:01 AM
И основно гледай да не е внос от Италия, щото там направо им "изкарват буталата" от каране и после двигателя го продават сложен в багажника :twisted: Ако не е много зле нашите майстори го сглобяват наново в час по "Ръчен труд" и после както се казва в един детски филм "приготви се за проблеми, и то големи". А пък ако е трагично положениего, продават за части, както става ясно от една друга тема
Иначе колата е "желязна" :wink:
02-12-2008, 09:01 AM
И основно гледай да не е внос от Италия, щото там направо им "изкарват буталата" от каране и после двигателя го продават сложен в багажника :twisted: Ако не е много зле нашите майстори го сглобяват наново в час по "Ръчен труд" и после както се казва в един детски филм "приготви се за проблеми, и то големи". А пък ако е трагично положениего, продават за части, както става ясно от една друга тема
Иначе колата е "желязна" :wink:
02-12-2008, 09:03 AM
мисля да отскоча до немско, че като гледам в мобиле.бг всички са на около 150 000 км след 1995г. и струват между 3000 и 4500 лв. а в мобиле.де цените и километрите са по-различни
02-12-2008, 09:03 AM
мисля да отскоча до немско, че като гледам в мобиле.бг всички са на около 150 000 км след 1995г. и струват между 3000 и 4500 лв. а в мобиле.де цените и километрите са по-различни
02-12-2008, 12:06 PM
Правилно си се насочил!
Там ще намериш много добри екземпляри. Компромис можеш да направиш само с 960 или еС 90, ако намериш подходяща /а там ги карат/. Гледай да има приличен вид, щото такава кола охлузена е срамота да се кара, както и да има повече екстри /които те уверявам че са напълно достатъчни за нормално шофиране/ Разрови в сайта можеш да научиш и без изрични въпроси доста неща, ако сърфираш и в препратките които има. Аз ще ти пратя една закачка за 850 и за еС 90 Роял та да те насъскам малко :twisted: <!-- m --><a class="postlink" href="http://youtube.com/watch?v=aN4o8TERuoY">http://youtube.com/watch?v=aN4o8TERuoY</a><!-- m --> <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=xqzzNvh8_34&mode=related&search=">http://www.youtube.com/watch?v=xqzzNvh8 ... ed&search=</a><!-- m --> Успех!
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г. Ех... минало! От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz! За контакт: GSM: 088 99 00 911 - BOYCH boych@abv.bg
02-12-2008, 12:06 PM
Правилно си се насочил!
Там ще намериш много добри екземпляри. Компромис можеш да направиш само с 960 или еС 90, ако намериш подходяща /а там ги карат/. Гледай да има приличен вид, щото такава кола охлузена е срамота да се кара, както и да има повече екстри /които те уверявам че са напълно достатъчни за нормално шофиране/ Разрови в сайта можеш да научиш и без изрични въпроси доста неща, ако сърфираш и в препратките които има. Аз ще ти пратя една закачка за 850 и за еС 90 Роял та да те насъскам малко :twisted: <!-- m --><a class="postlink" href="http://youtube.com/watch?v=aN4o8TERuoY">http://youtube.com/watch?v=aN4o8TERuoY</a><!-- m --> <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=xqzzNvh8_34&mode=related&search=">http://www.youtube.com/watch?v=xqzzNvh8 ... ed&search=</a><!-- m --> Успех!
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г. Ех... минало! От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz! За контакт: GSM: 088 99 00 911 - BOYCH boych@abv.bg |
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |