Posts: 262
Threads: 46
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2007
Reputation:
0
Колеги,
Замислям малко инвестиция в моето Volvo и смятам да дигна малко мощността. Двигателя ми е най-слабия от серията.
Въпросът ми е заслужава ли си на моя двигател да правя такова нещо, ще има ли ефект и колко горе-долу ще ми излезе.
Posts: 262
Threads: 46
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2007
Reputation:
0
Колеги,
Замислям малко инвестиция в моето Volvo и смятам да дигна малко мощността. Двигателя ми е най-слабия от серията.
Въпросът ми е заслужава ли си на моя двигател да правя такова нещо, ще има ли ефект и колко горе-долу ще ми излезе.
Posts: 2,425
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Хм... В градски условия не си ли доволен, че всъщност е по-икономична?...
За чипосване - отиди направо да си поговориш с едни майстори на бул. "Черни връх" № 67 ... точно от към входа на сервиза Импас 56 са. Това е точно по средата на отсечката между ул. Сребърна и ОколоМръсното, ако не го знаеш.
Там са професионалисти и ... реално ще ти кажат какво може и за какви пари - та ти да прецениш - има ли или няма смисъл. ...
Да не се окаже, че е по-добре да направиш ШАНЖЕ ... /излизат на пазара добри 850-тици които са със съответен по-голям мотор и са на прилични цени ..., но трябва да се разделиш пък с твоята .../ :roll:
Но са .... ламички, да знаеш! :male: :toothy3:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г.
Ех... минало!
От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!
За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Posts: 2,425
Threads: 28
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Хм... В градски условия не си ли доволен, че всъщност е по-икономична?...
За чипосване - отиди направо да си поговориш с едни майстори на бул. "Черни връх" № 67 ... точно от към входа на сервиза Импас 56 са. Това е точно по средата на отсечката между ул. Сребърна и ОколоМръсното, ако не го знаеш.
Там са професионалисти и ... реално ще ти кажат какво може и за какви пари - та ти да прецениш - има ли или няма смисъл. ...
Да не се окаже, че е по-добре да направиш ШАНЖЕ ... /излизат на пазара добри 850-тици които са със съответен по-голям мотор и са на прилични цени ..., но трябва да се разделиш пък с твоята .../ :roll:
Но са .... ламички, да знаеш! :male: :toothy3:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic .07.2003 г.
Ех... минало!
От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!
За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Posts: 1,132
Threads: 36
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
0
Аз си мисля, че на това купе по-мощния двигател е по-икономичен(2.0 20v и 2.5 10v) та си мисля, че напомпването на двг е оправдано. Просто смятам, че това купе за да върви добре с малкия двг трябва да се натиска повече и оттам дига разхода. Аз собствено съм се убедил, че passat с 2.0 двг е по-икономичен от 1.8.
There is no place like 127.0.0.1
Posts: 1,132
Threads: 36
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2007
Reputation:
0
Аз си мисля, че на това купе по-мощния двигател е по-икономичен(2.0 20v и 2.5 10v) та си мисля, че напомпването на двг е оправдано. Просто смятам, че това купе за да върви добре с малкия двг трябва да се натиска повече и оттам дига разхода. Аз собствено съм се убедил, че passat с 2.0 двг е по-икономичен от 1.8.
There is no place like 127.0.0.1
Posts: 262
Threads: 46
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2007
Reputation:
0
NASKO1973 Wrote:Аз си мисля, че на това купе по-мощния двигател е по-икономичен(2.0 20v и 2.5 10v) та си мисля, че напомпването на двг е оправдано. Просто смятам, че това купе за да върви добре с малкия двг трябва да се натиска повече и оттам дига разхода. Аз собствено съм се убедил, че passat с 2.0 двг е по-икономичен от 1.8.
Точно така е. Ако карам като хрисима монахиня, разхода градско може да падне и до 10. Но ако натежи малко повече крачето, разхода се вдига до 16-17
Posts: 262
Threads: 46
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2007
Reputation:
0
NASKO1973 Wrote:Аз си мисля, че на това купе по-мощния двигател е по-икономичен(2.0 20v и 2.5 10v) та си мисля, че напомпването на двг е оправдано. Просто смятам, че това купе за да върви добре с малкия двг трябва да се натиска повече и оттам дига разхода. Аз собствено съм се убедил, че passat с 2.0 двг е по-икономичен от 1.8.
Точно така е. Ако карам като хрисима монахиня, разхода градско може да падне и до 10. Но ако натежи малко повече крачето, разхода се вдига до 16-17
Posts: 1,446
Threads: 65
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Posts: 1,446
Threads: 65
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
|