The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Чип тунинг

#1
Колеги,

Замислям малко инвестиция в моето Volvo и смятам да дигна малко мощността. Двигателя ми е най-слабия от серията.

Въпросът ми е заслужава ли си на моя двигател да правя такова нещо, ще има ли ефект и колко горе-долу ще ми излезе.
http://www.novinarite.com
VOLVO 850 T5 2,0 20V '94 Wagon 210 hp B5204FT
Reply

#2
Колеги,

Замислям малко инвестиция в моето Volvo и смятам да дигна малко мощността. Двигателя ми е най-слабия от серията.

Въпросът ми е заслужава ли си на моя двигател да правя такова нещо, ще има ли ефект и колко горе-долу ще ми излезе.
http://www.novinarite.com
VOLVO 850 T5 2,0 20V '94 Wagon 210 hp B5204FT
Reply

#3
Хм... В градски условия не си ли доволен, че всъщност е по-икономична?...

За чипосване - отиди направо да си поговориш с едни майстори на бул. "Черни връх" № 67 ... точно от към входа на сервиза Импас 56 са. Това е точно по средата на отсечката между ул. Сребърна и ОколоМръсното, ако не го знаеш.
Там са професионалисти и ... реално ще ти кажат какво може и за какви пари - та ти да прецениш - има ли или няма смисъл. ...
Да не се окаже, че е по-добре да направиш ШАНЖЕ ... /излизат на пазара добри 850-тици които са със съответен по-голям мотор и са на прилични цени ..., но трябва да се разделиш пък с твоята .../ :roll:

Но са .... ламички, да знаеш! :male: :toothy3:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#4
Хм... В градски условия не си ли доволен, че всъщност е по-икономична?...

За чипосване - отиди направо да си поговориш с едни майстори на бул. "Черни връх" № 67 ... точно от към входа на сервиза Импас 56 са. Това е точно по средата на отсечката между ул. Сребърна и ОколоМръсното, ако не го знаеш.
Там са професионалисти и ... реално ще ти кажат какво може и за какви пари - та ти да прецениш - има ли или няма смисъл. ...
Да не се окаже, че е по-добре да направиш ШАНЖЕ ... /излизат на пазара добри 850-тици които са със съответен по-голям мотор и са на прилични цени ..., но трябва да се разделиш пък с твоята .../ :roll:

Но са .... ламички, да знаеш! :male: :toothy3:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#5
Аз си мисля, че на това купе по-мощния двигател е по-икономичен(2.0 20v и 2.5 10v) та си мисля, че напомпването на двг е оправдано. Просто смятам, че това купе за да върви добре с малкия двг трябва да се натиска повече и оттам дига разхода. Аз собствено съм се убедил, че passat с 2.0 двг е по-икономичен от 1.8.

There is no place like 127.0.0.1
Reply

#6
Аз си мисля, че на това купе по-мощния двигател е по-икономичен(2.0 20v и 2.5 10v) та си мисля, че напомпването на двг е оправдано. Просто смятам, че това купе за да върви добре с малкия двг трябва да се натиска повече и оттам дига разхода. Аз собствено съм се убедил, че passat с 2.0 двг е по-икономичен от 1.8.

There is no place like 127.0.0.1
Reply

#7
NASKO1973 Wrote:Аз си мисля, че на това купе по-мощния двигател е по-икономичен(2.0 20v и 2.5 10v) та си мисля, че напомпването на двг е оправдано. Просто смятам, че това купе за да върви добре с малкия двг трябва да се натиска повече и оттам дига разхода. Аз собствено съм се убедил, че passat с 2.0 двг е по-икономичен от 1.8.

Точно така е. Ако карам като хрисима монахиня, разхода градско може да падне и до 10. Но ако натежи малко повече крачето, разхода се вдига до 16-17
http://www.novinarite.com
VOLVO 850 T5 2,0 20V '94 Wagon 210 hp B5204FT
Reply

#8
NASKO1973 Wrote:Аз си мисля, че на това купе по-мощния двигател е по-икономичен(2.0 20v и 2.5 10v) та си мисля, че напомпването на двг е оправдано. Просто смятам, че това купе за да върви добре с малкия двг трябва да се натиска повече и оттам дига разхода. Аз собствено съм се убедил, че passat с 2.0 двг е по-икономичен от 1.8.

Точно така е. Ако карам като хрисима монахиня, разхода градско може да падне и до 10. Но ако натежи малко повече крачето, разхода се вдига до 16-17
http://www.novinarite.com
VOLVO 850 T5 2,0 20V '94 Wagon 210 hp B5204FT
Reply

#9
Аз съм с S70 с 2.0 10V, в града не ми прави впечатление - 12-15 газ, извън града е около или малко над 10, но проблема е че не върви - по магисталата с 340-ката нагоре вървях като змей - а това му е тегаво - определено нагоре няма сила. Cry Cry Cry
Reply

#10
Аз съм с S70 с 2.0 10V, в града не ми прави впечатление - 12-15 газ, извън града е около или малко над 10, но проблема е че не върви - по магисталата с 340-ката нагоре вървях като змей - а това му е тегаво - определено нагоре няма сила. Cry Cry Cry
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)