The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Безухофф е в леко затруднение - има нужда от ток и приятел

#1
Обява за запознанство с малка доза на спешност:
Член на клуба търси себеподобни в квартал Овча купел за краткосрочно и дългосрочно убиване на времето:
1. В краткосрочен план - акумулатораът не иска да подпали возилото. Едва-едва върти, проблема е че го зарязах насред квартала и както съм го зарязал няма сам да тръгне. Единственото, което свърших е да зачистя клемите с шкурка, но може би вече е късно. Затруднението е леко само, понеже към 17 спасителният екип е спазарен, но ако има мераклия за по една бира и лаф този следобед - само ще се радвам.
2. В дългосрочен план - всяка събота жената работи и е "татков ден", което е предпоставка за размотаване в приятна компания. Предлагам и един брой хулиган на 5 годинки, също ни жив ни умрял от скука. Грехота е да прекараме хубавото време, което ни очаква, в панелката пред телевизора. (Домашна работа бол... но кой му се работи в събота).
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Reply

#2
Обява за запознанство с малка доза на спешност:
Член на клуба търси себеподобни в квартал Овча купел за краткосрочно и дългосрочно убиване на времето:
1. В краткосрочен план - акумулатораът не иска да подпали возилото. Едва-едва върти, проблема е че го зарязах насред квартала и както съм го зарязал няма сам да тръгне. Единственото, което свърших е да зачистя клемите с шкурка, но може би вече е късно. Затруднението е леко само, понеже към 17 спасителният екип е спазарен, но ако има мераклия за по една бира и лаф този следобед - само ще се радвам.
2. В дългосрочен план - всяка събота жената работи и е "татков ден", което е предпоставка за размотаване в приятна компания. Предлагам и един брой хулиган на 5 годинки, също ни жив ни умрял от скука. Грехота е да прекараме хубавото време, което ни очаква, в панелката пред телевизора. (Домашна работа бол... но кой му се работи в събота).


Attached Files Thumbnail(s)
   
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Reply

#3
По точка първа - отбой. Спасителният екип пътува към местопроизшествието с кабели, въже и резервен акумулатор.
Точка втора остава отворена. Но не за днес Sad - жената вече се върна и ще ме пусне най-рано утре на срещата пред НИМ.
При това положение - как да преместя темата в На лафче, където е мястото на точка втора?
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Reply

#4
По точка първа - отбой. Спасителният екип пътува към местопроизшествието с кабели, въже и резервен акумулатор.
Точка втора остава отворена. Но не за днес Sad - жената вече се върна и ще ме пусне най-рано утре на срещата пред НИМ.
При това положение - как да преместя темата в На лафче, където е мястото на точка втора?


Attached Files Thumbnail(s)
   
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Reply

#5
Като просто темата я отвориш там, а за да има връзка ...
може да направиш препратка, за да има задявката ... история /графска/! :lol:
Жалко ... че си чак там /квартално/ ... иначе темата за съботната бира е добра ... :?

:partyman:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#6
Като просто темата я отвориш там, а за да има връзка ...
може да направиш препратка, за да има задявката ... история /графска/! :lol:
Жалко ... че си чак там /квартално/ ... иначе темата за съботната бира е добра ... :?

:partyman:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#7
Мисълта ми беше принципна - заговорили сме се в една тема, която е в даден форум, в течение на разговора се окаже, че се е изместил фокуса и вече попада в друг форум и ако искам да не отварям нова а на тая да й кажа "премести се" барабар с всички постове. Или това админите само го могат. Да знам за в бъдеще.
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Reply

#8
Мисълта ми беше принципна - заговорили сме се в една тема, която е в даден форум, в течение на разговора се окаже, че се е изместил фокуса и вече попада в друг форум и ако искам да не отварям нова а на тая да й кажа "премести се" барабар с всички постове. Или това админите само го могат. Да знам за в бъдеще.
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Reply

#9
Да, само от Адмиралтейството ... :wink: имат такива възможности.
Ти можеш обаче твоите постове да ги преместиш, как:
като ги копнеш и изтриеш тук и пастнеш там ... в съответната тема /напр. "На лафче"/.
Докато бяха само твойте два поста - можеше да стане идеално, но включи ли се друг ... и той трябва да направи същото.

Общо, накуп - само от Админите става...
Не се кахъри... ами ела на срещата днес.
Аз тъкмо се чудя с кого да ида, че колата ми е на майстор - да ми правят прага ... Cry
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#10
Да, само от Адмиралтейството ... :wink: имат такива възможности.
Ти можеш обаче твоите постове да ги преместиш, как:
като ги копнеш и изтриеш тук и пастнеш там ... в съответната тема /напр. "На лафче"/.
Докато бяха само твойте два поста - можеше да стане идеално, но включи ли се друг ... и той трябва да направи същото.

Общо, накуп - само от Админите става...
Не се кахъри... ами ела на срещата днес.
Аз тъкмо се чудя с кого да ида, че колата ми е на майстор - да ми правят прага ... Cry
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)