The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Чукане в двигателя

#1
Много здраво взеха да ми чукат клапаните-чак ме пита вчера един полицяй това дизелов двигател ли е...Казаха ми да сменя маслото с по-гъсто.Някой има ли опит с такъв проблем?Освен това има и друго-оборотите при изключен от скорост варират отиват към 400 понякога.Имате ли идея какво може да е това
Reply

#2
Много здраво взеха да ми чукат клапаните-чак ме пита вчера един полицяй това дизелов двигател ли е...Казаха ми да сменя маслото с по-гъсто.Някой има ли опит с такъв проблем?Освен това има и друго-оборотите при изключен от скорост варират отиват към 400 понякога.Имате ли идея какво може да е това


Attached Files
.gif   Изображение. T.gif (Size: 6.83 KB / Downloads: 9)
Reply

#3
Здравей колега,
Хубаво е да дадеш малко повече информация за автомобила и тачно какъв е двигателя. С какво масло караш, какъв вискозитет и използвал лис и добавки? От кога започна да чуваш чукането на клапаните?
Обикновено всичко това означава дефектирали хидравлични клапани и няма да те лъжа че ще минеш евтино. Има едно решение, но не гарантирам че ще се получи на 100%. Навремето имах Пасат 1.8 и започнаха да чукат яко повдигачите. Решението беше Castrol 10w-60. Маслото е синтетика и е хубаво че когато палиш бързо стига до всички точки за смазване, а като загрее двигателя уплътнява луфтовете. За промяната на оборотите си иска погледа на добър сервиз. Там причини много.
ЗА КАКВО ТИ Е ПЪТ, КАРАЙ НАПРАВО!
V 40, 2.0i, 16V - 10.1996 вече Bi-Fuel!
Reply

#4
Здравей колега,
Хубаво е да дадеш малко повече информация за автомобила и тачно какъв е двигателя. С какво масло караш, какъв вискозитет и използвал лис и добавки? От кога започна да чуваш чукането на клапаните?
Обикновено всичко това означава дефектирали хидравлични клапани и няма да те лъжа че ще минеш евтино. Има едно решение, но не гарантирам че ще се получи на 100%. Навремето имах Пасат 1.8 и започнаха да чукат яко повдигачите. Решението беше Castrol 10w-60. Маслото е синтетика и е хубаво че когато палиш бързо стига до всички точки за смазване, а като загрее двигателя уплътнява луфтовете. За промяната на оборотите си иска погледа на добър сервиз. Там причини много.
ЗА КАКВО ТИ Е ПЪТ, КАРАЙ НАПРАВО!
V 40, 2.0i, 16V - 10.1996 вече Bi-Fuel!
Reply

#5
Карам S40 1996 1,8 16V на газ,все забравям да напиша.Започна преди два или три месеца,но напоследък много се усили.
Reply

#6
Карам S40 1996 1,8 16V на газ,все забравям да напиша.Започна преди два или три месеца,но напоследък много се усили.
Reply

#7
Ами предполагам, че проблема е точно този, който ти описах по-горе. Ще се радвам ако кажеш какво си решил и какво се е получило. А можеш в крайна сметка и да решиш да продаваш автомобила, но така определено трудно се продава. Има голяма вероятност проблемите ти да идват именно от газта. За мое учудване газта се оказа много мръсно гориво. Цапа навсякъде където минава и остава едно черно-сивкаво и мазно като графит. Представи си какво е положението в горивната камера. Може и поради такава причина да ти се менят оборотите. В Пловдив например имам колега, при когото могат да се погледнат тези неща.
Успех и дано да намериш решението което да ти свърши работа.
ЗА КАКВО ТИ Е ПЪТ, КАРАЙ НАПРАВО!
V 40, 2.0i, 16V - 10.1996 вече Bi-Fuel!
Reply

#8
Ами предполагам, че проблема е точно този, който ти описах по-горе. Ще се радвам ако кажеш какво си решил и какво се е получило. А можеш в крайна сметка и да решиш да продаваш автомобила, но така определено трудно се продава. Има голяма вероятност проблемите ти да идват именно от газта. За мое учудване газта се оказа много мръсно гориво. Цапа навсякъде където минава и остава едно черно-сивкаво и мазно като графит. Представи си какво е положението в горивната камера. Може и поради такава причина да ти се менят оборотите. В Пловдив например имам колега, при когото могат да се погледнат тези неща.
Успех и дано да намериш решението което да ти свърши работа.
ЗА КАКВО ТИ Е ПЪТ, КАРАЙ НАПРАВО!
V 40, 2.0i, 16V - 10.1996 вече Bi-Fuel!
Reply

#9
Не е лошо да си замериш и компресията на цилиндрите. Така като чета си мисля че няма да се разминеш само с ново масло. Дано не е много сериозно и да минеш по леко.
VOLVO 460 1.7i B18EP LPG 1990
Reply

#10
Не е лошо да си замериш и компресията на цилиндрите. Така като чета си мисля че няма да се разминеш само с ново масло. Дано не е много сериозно и да минеш по леко.
VOLVO 460 1.7i B18EP LPG 1990
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)