03-01-2008, 01:07 PM
като дам контакт за да запали се чува само чукане, без да върти нищо. идеи за читав майстор в София? колата е S40, 96 година, бензин.
The following warnings occurred: | ||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
не ще да пали
|
03-01-2008, 01:07 PM
като дам контакт за да запали се чува само чукане, без да върти нищо. идеи за читав майстор в София? колата е S40, 96 година, бензин.
03-01-2008, 01:07 PM
като дам контакт за да запали се чува само чукане, без да върти нищо. идеи за читав майстор в София? колата е S40, 96 година, бензин.
03-01-2008, 01:11 PM
Акумулатор?
Клеми? В коя част на София си? Ток пробва ли да ти дадат?
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT 1986 cc 4 cylinders, 8 valves Compression ratio: 8.5:1 114 kW (155 PS) @ 5600 RPM 230 Nm @ 3600 RPM M90 manual gearbox
03-01-2008, 01:11 PM
Акумулатор?
Клеми? В коя част на София си? Ток пробва ли да ти дадат?
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT 1986 cc 4 cylinders, 8 valves Compression ratio: 8.5:1 114 kW (155 PS) @ 5600 RPM 230 Nm @ 3600 RPM M90 manual gearbox
03-01-2008, 01:38 PM
пробай с друг акумулатор или ток да ти дадат, ако нестане се ориентиреи към стартера и съответния майстор. Но както обясняваш много ми прилича на паднал акумулатор и ти щракат релетата щото нема ток достатъчно. Пробвай кажи ко си направил.
Успех
03-01-2008, 01:38 PM
пробай с друг акумулатор или ток да ти дадат, ако нестане се ориентиреи към стартера и съответния майстор. Но както обясняваш много ми прилича на паднал акумулатор и ти щракат релетата щото нема ток достатъчно. Пробвай кажи ко си направил.
Успех
03-01-2008, 02:24 PM
При мен на старото толедо го имаше този проблем - на ъгъла на Сливница и Раковски само с това се занимават има поне 3 - 4 майстора. При мен се оказа лоша (с ръжда) връзка на кабела към алтернатора, а не нещо по-сериозно та просто само го зачистиха.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex VOLVO V70 D5 - 2003 - ex VOLVO S80 V8 - 2006 - now
03-01-2008, 02:24 PM
При мен на старото толедо го имаше този проблем - на ъгъла на Сливница и Раковски само с това се занимават има поне 3 - 4 майстора. При мен се оказа лоша (с ръжда) връзка на кабела към алтернатора, а не нещо по-сериозно та просто само го зачистиха.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex VOLVO V70 D5 - 2003 - ex VOLVO S80 V8 - 2006 - now
03-01-2008, 06:55 PM
по-точно, колата е на брат ми. той живее в люлин, 9-ти микрорайон. до колкото успях да разбера надали ще е от акумулатора, т.к. го е сменял. все пак мерси за помощта. :hello1:
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |