The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
не ще да пали

#1
като дам контакт за да запали се чува само чукане, без да върти нищо. идеи за читав майстор в София? колата е S40, 96 година, бензин.
Reply

#2
като дам контакт за да запали се чува само чукане, без да върти нищо. идеи за читав майстор в София? колата е S40, 96 година, бензин.
Reply

#3
Акумулатор?
Клеми?
В коя част на София си?
Ток пробва ли да ти дадат?
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Reply

#4
Акумулатор?
Клеми?
В коя част на София си?
Ток пробва ли да ти дадат?
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Reply

#5
пробай с друг акумулатор или ток да ти дадат, ако нестане се ориентиреи към стартера и съответния майстор. Но както обясняваш много ми прилича на паднал акумулатор и ти щракат релетата щото нема ток достатъчно. Пробвай кажи ко си направил.

Успех
Reply

#6
пробай с друг акумулатор или ток да ти дадат, ако нестане се ориентиреи към стартера и съответния майстор. Но както обясняваш много ми прилича на паднал акумулатор и ти щракат релетата щото нема ток достатъчно. Пробвай кажи ко си направил.

Успех
Reply

#7
При мен на старото толедо го имаше този проблем - на ъгъла на Сливница и Раковски само с това се занимават има поне 3 - 4 майстора. При мен се оказа лоша (с ръжда) връзка на кабела към алтернатора, а не нещо по-сериозно та просто само го зачистиха.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#8
При мен на старото толедо го имаше този проблем - на ъгъла на Сливница и Раковски само с това се занимават има поне 3 - 4 майстора. При мен се оказа лоша (с ръжда) връзка на кабела към алтернатора, а не нещо по-сериозно та просто само го зачистиха.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#9
по-точно, колата е на брат ми. той живее в люлин, 9-ти микрорайон. до колкото успях да разбера надали ще е от акумулатора, т.к. го е сменял. все пак мерси за помощта. :hello1:
Reply

#10
по-точно, колата е на брат ми. той живее в люлин, 9-ти микрорайон. до колкото успях да разбера надали ще е от акумулатора, т.к. го е сменял. все пак мерси за помощта. :hello1:
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)