The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Препоръка за хладилна чанта

#41
Някой да ги е пробвал на практика тези хладилни чанти?
Гледах няколко модела с пелтиета, но ми се вижда доста крива идея това.
1. Пелтието има ужасно КПД.
2. Топлината която се отдава от радиатора на пелтието отива в купето/багажника. Не е много практичен вариант според мен.
Reply

#42
Tisho Wrote:Някой да ги е пробвал на практика тези хладилни чанти?
Гледах няколко модела с пелтиета, но ми се вижда доста крива идея това.
1. Пелтието има ужасно КПД.
2. Топлината която се отдава от радиатора на пелтието отива в купето/багажника. Не е много практичен вариант според мен.

Прав си за Пелтието, но на мен ми трябваха 5-6 години упорита борба с тия термоелектрически кутии, за да разбера, че почти не вършат работа - и освен това имат ужасно ниско КПД. Имам 3 такива кутии с различен обем, една от тях може да работи и директно на 220 волта, ама е несериозна работа. И реално може само да поддържа температурата, за истинско охлаждане е трудно да се говори. Пише, че харчат 65 вата, ама реално съм ги замервал и си трошат близо 100 вата - а ефекта е минимален.

И затова днес си купих 50-литрова компресорна хладилна кутия Indel Webasto Marine TB 51 за колата, която струва ... абе адски много Confusedhock: Confusedhock:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.indelwebastomarine.com/Products/en/html/9902.html">http://www.indelwebastomarine.com/Produ ... /9902.html</a><!-- m -->

Обаче е нещо феноменално, работи на 12/24/220 волта, с компресор Данфос, не се чува как работи, харчи смехотворните 45 вата в режим MAX (около 3 ампера според уреда, стартово дърпа около 5 ампера в първите 3-4 минути) и и 22-25 вата (1,8 - 2 ампера) в режим ECO. За 20 минути свали от +22 до -12 гр. А след още 10 минути свали на минус 18 градуса. Ненормална работа, ей...
Volvo XC90 D5 Inscription '16
Volvo XC90 D5 Executive '12
Volvo XC60 D5 Summum '11
Alfa Romeo Spider 2.0 '90
Lancia Ypsilon 1.2 '00
ex Volvo XC90 D5 Summum '06 [Image: 492232.png]
ex Jeep Grand Cherokee Limited
ex Alfa Romeo 166 2.4 JTD
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)