The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Не иска да запали и ако запали по пътя гасне - Оправено!!!

#1
Виждам, че проблема ми е като на колегата (предполагам).

До онзи ден работеше безупречно. Един ден, както карах - загасна в движение. След това, обаче, запали веднага. Два - три дни след това сутринта изобщо не пожела да запали. Разкачих акумулатора и след 18 часа, като пробвах - запали.

Успокоих се, като междувременно смених въздушния вилтър. Горивния филтър е на 1000 км.

Тази сутрин въртях като откачен, но след 15 мин. запали, докато по пътя към работа пак загасна в движение.

Помагайте със съвети.
http://www.novinarite.com
VOLVO 850 T5 2,0 20V '94 Wagon 210 hp B5204FT
Reply

#2
Виждам, че проблема ми е като на колегата (предполагам).

До онзи ден работеше безупречно. Един ден, както карах - загасна в движение. След това, обаче, запали веднага. Два - три дни след това сутринта изобщо не пожела да запали. Разкачих акумулатора и след 18 часа, като пробвах - запали.

Успокоих се, като междувременно смених въздушния вилтър. Горивния филтър е на 1000 км.

Тази сутрин въртях като откачен, но след 15 мин. запали, докато по пътя към работа пак загасна в движение.

Помагайте със съвети.
http://www.novinarite.com
VOLVO 850 T5 2,0 20V '94 Wagon 210 hp B5204FT
Reply

#3
spiritus Wrote:Виждам, че проблема ми е като на колегата (предполагам).

До онзи ден работеше безупречно. Един ден, както карах - загасна в движение. След това, обаче, запали веднага. Два - три дни след това сутринта изобщо не пожела да запали. Разкачих акумулатора и след 18 часа, като пробвах - запали.

Успокоих се, като междувременно смених въздушния вилтър. Горивния филтър е на 1000 км.

Тази сутрин въртях като откачен, но след 15 мин. запали, докато по пътя към работа пак загасна в движение.

Помагайте със съвети.
Някво ши...но реле правише въртели на Ростислав .Не е за помпата обаче.От захранването е май.Търси го това реле от Вадиса и късмет.
Кола без турбо........като жена без гърди.Караш я ,ноо....нещо липсва.
Reply

#4
spiritus Wrote:Виждам, че проблема ми е като на колегата (предполагам).

До онзи ден работеше безупречно. Един ден, както карах - загасна в движение. След това, обаче, запали веднага. Два - три дни след това сутринта изобщо не пожела да запали. Разкачих акумулатора и след 18 часа, като пробвах - запали.

Успокоих се, като междувременно смених въздушния вилтър. Горивния филтър е на 1000 км.

Тази сутрин въртях като откачен, но след 15 мин. запали, докато по пътя към работа пак загасна в движение.

Помагайте със съвети.
Някво ши...но реле правише въртели на Ростислав .Не е за помпата обаче.От захранването е май.Търси го това реле от Вадиса и късмет.
Кола без турбо........като жена без гърди.Караш я ,ноо....нещо липсва.
Reply

#5
... а това реле за какво е (трябва да го намеря някак си във Вадис)
http://www.novinarite.com
VOLVO 850 T5 2,0 20V '94 Wagon 210 hp B5204FT
Reply

#6
... а това реле за какво е (трябва да го намеря някак си във Вадис)


Attached Files Thumbnail(s)
   
http://www.novinarite.com
VOLVO 850 T5 2,0 20V '94 Wagon 210 hp B5204FT
Reply

#7
spiritus Wrote:Виждам, че проблема ми е като на колегата (предполагам).

До онзи ден работеше безупречно. Един ден, както карах - загасна в движение. След това, обаче, запали веднага. Два - три дни след това сутринта изобщо не пожела да запали. Разкачих акумулатора и след 18 часа, като пробвах - запали.

Успокоих се, като междувременно смених въздушния вилтър. Горивния филтър е на 1000 км.

Тази сутрин въртях като откачен, но след 15 мин. запали, докато по пътя към работа пак загасна в движение.

Помагайте със съвети.
Пробвай да смениш ПС-то/ в смисъл някой ако има да ти даде на заем за да се провери дали не е от него/ може да е от там.
На тройката ми беше прецакан дебитомера и ми правеше такива въртели.
А, ТИ ИМАШ ЛИ ГАЗОВА? :axe: :axe:

There is no place like 127.0.0.1
Reply

#8
spiritus Wrote:Виждам, че проблема ми е като на колегата (предполагам).

До онзи ден работеше безупречно. Един ден, както карах - загасна в движение. След това, обаче, запали веднага. Два - три дни след това сутринта изобщо не пожела да запали. Разкачих акумулатора и след 18 часа, като пробвах - запали.

Успокоих се, като междувременно смених въздушния вилтър. Горивния филтър е на 1000 км.

Тази сутрин въртях като откачен, но след 15 мин. запали, докато по пътя към работа пак загасна в движение.

Помагайте със съвети.
Пробвай да смениш ПС-то/ в смисъл някой ако има да ти даде на заем за да се провери дали не е от него/ може да е от там.
На тройката ми беше прецакан дебитомера и ми правеше такива въртели.
А, ТИ ИМАШ ЛИ ГАЗОВА? :axe: :axe:

There is no place like 127.0.0.1
Reply

#9
Газова нямам.
http://www.novinarite.com
VOLVO 850 T5 2,0 20V '94 Wagon 210 hp B5204FT
Reply

#10
Газова нямам.
http://www.novinarite.com
VOLVO 850 T5 2,0 20V '94 Wagon 210 hp B5204FT
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)