The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
440 Turbo - ъпгрейд ?

#1
Инспириран съм от едно известно време, а и поредното препрочитане на "Проект: Volvo v40 260+ hp", ме кара да отворя тази тема. Хайде колеги предлагайте преправяния и настройки за B18FT. До сега:
-махнат катализатор.
-нова ламбда.
-спортен филтър.
-свещи.
-един оборот навиване на шпилката на байпасния клапан,
т.е. малко го притворих(ама малко).
Дайте да видим някакви неща още какво можем да измислим?!?
Reply

#2
Инспириран съм от едно известно време, а и поредното препрочитане на "Проект: Volvo v40 260+ hp", ме кара да отворя тази тема. Хайде колеги предлагайте преправяния и настройки за B18FT. До сега:
-махнат катализатор.
-нова ламбда.
-спортен филтър.
-свещи.
-един оборот навиване на шпилката на байпасния клапан,
т.е. малко го притворих(ама малко).
Дайте да видим някакви неща още какво можем да измислим?!?
Reply

#3
Айде колеги никой ли не се е "базикал" с тоя двигател?
Reply

#4
Айде колеги никой ли не се е "базикал" с тоя двигател?
Reply

#5
За съжаление аз съм стигнал до където си и ти, но това с разтоварката е опасничко - аз го направих на око Smile . Между другото след смяната на въздушния филтър със спортен започна да дърпа и след 5000 оборотаSmile Намерих чипове, но са по 900 париSad . Карай я с 98 разликата е солидна.
Спойлер е добре да имаш, но повечето турбо изпълнения нямат, и аз нямам но над 170-180 вече се усеща липсата му.
След тези неща които си направил трябва да имаш 20 коня горница или поне при мен е така.
А дано темата се развие...
Reply

#6
За съжаление аз съм стигнал до където си и ти, но това с разтоварката е опасничко - аз го направих на око Smile . Между другото след смяната на въздушния филтър със спортен започна да дърпа и след 5000 оборотаSmile Намерих чипове, но са по 900 париSad . Карай я с 98 разликата е солидна.
Спойлер е добре да имаш, но повечето турбо изпълнения нямат, и аз нямам но над 170-180 вече се усеща липсата му.
След тези неща които си направил трябва да имаш 20 коня горница или поне при мен е така.
А дано темата се развие...
Reply

#7
'при полном обороте втулки давление наддува изменяется на 0,3 кг/см2."
Заводското налягане е 0.25 - сигурен ли си че сега е 0.55?
Reply

#8
'при полном обороте втулки давление наддува изменяется на 0,3 кг/см2."
Заводското налягане е 0.25 - сигурен ли си че сега е 0.55?
Reply

#9
Не, не мога да бъда сигурен колко е налягането-не съм го мерил нито съм я качвал на дино. Мисля сега да сменя кулера и иначе изгнилото крайно гърне с някоя отворена бурия. Относно спойлера-имам такъв, а и от както сложих гуми 195/50/15 на джанти 7J, работата заспа-само малко амортисьори трябват.
Reply

#10
Не, не мога да бъда сигурен колко е налягането-не съм го мерил нито съм я качвал на дино. Мисля сега да сменя кулера и иначе изгнилото крайно гърне с някоя отворена бурия. Относно спойлера-имам такъв, а и от както сложих гуми 195/50/15 на джанти 7J, работата заспа-само малко амортисьори трябват.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)