The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Спрей за климатик

#1
Взел съм си антибактериален спрей за климатика но като чета из нета как се използва на места пише че трябва да го изпръскам във въздуховодите на таблото а на друго място пише че трябва да го изпръскам във дренажната тръба на климатика.Някой знае ли по подробно как се използва този спрей.Ако има някакво значение колата ми е V40.
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#2
Взел съм си антибактериален спрей за климатика но като чета из нета как се използва на места пише че трябва да го изпръскам във въздуховодите на таблото а на друго място пише че трябва да го изпръскам във дренажната тръба на климатика.Някой знае ли по подробно как се използва този спрей.Ако има някакво значение колата ми е V40.
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#3
А на опаковката няма ли инструкция за ползването . Big Grin

По принцип не е нужно да го впръскваш в дренажната тръба.Колата трябва да е запалена и климатика да работи ,за да се овлажни питата.Поставяш копчетата на рециркулация(да върти въздуха в купето) и прускаш през въздуховод който засмуква въздух. Но ти не трябва да си в купето .

Идеята е шпрея да премине през питата където са алгите (така наречените микроби) .После с конденза остатъкът от шпрея преминава и през дренажната тръба,като отстранява микробите във нея ,но не напълно .
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#4
А на опаковката няма ли инструкция за ползването . Big Grin

По принцип не е нужно да го впръскваш в дренажната тръба.Колата трябва да е запалена и климатика да работи ,за да се овлажни питата.Поставяш копчетата на рециркулация(да върти въздуха в купето) и прускаш през въздуховод който засмуква въздух. Но ти не трябва да си в купето .

Идеята е шпрея да премине през питата където са алгите (така наречените микроби) .После с конденза остатъкът от шпрея преминава и през дренажната тръба,като отстранява микробите във нея ,но не напълно .
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#5
И на нея пише през входящия въздуховод ама като четох тук-там за дренажната тръба и реших да питам.А това ли е или съм с грешка?
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#6
И на нея пише през входящия въздуховод ама като четох тук-там за дренажната тръба и реших да питам.А това ли е или съм с грешка?


Attached Files Thumbnail(s)
   
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#7
Да точно това е мястото ,но при това положение ,копчетата трябва да са на пресен въздух ,а не на рециркулация.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#8
Да точно това е мястото ,но при това положение ,копчетата трябва да са на пресен въздух ,а не на рециркулация.
Нека говорят,а ние ще правим каквото трябва и каквото е редно.
Шампион за сезон 2011-2012 с Volvo S60 D5- Шампионат по издръжливост на пилоти и автомибили
Шампион към БФАС 2014 с Volvo 480 ES - Шампионат по издръжливост на пилоти и автомобили
Reply

#9
Мерси за помоща,отивам да го пръскам .
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#10
Мерси за помоща,отивам да го пръскам .
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)