The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
проблем с климатика:((((

#21
Понеже и аз тия дни съм на тая вълна, та да споделя и моя опит.
След като смених стария протекъл радиатор на климатика с нов, отидох да го напълня.
При пуснат климатик на най-слабата степен и при външна температура 25о С термометъра показа под 7о С, дори на моменти 6 Big Grin
Обаче се появи един малък теч, който скоро (надявам се преди националната среща) ще бъде отстранен.
Важно е да знаете, че климатиците са сравнително капризни системи и всеки проблем трябва да се отстранява навреме, иначе рискувате да си докарате голяма беля на главата (възможно е да се прецака компресора).
Другото важно нещо е, че е хубво всяка година да си минавате на профилактика на системата, защото винаги има малки загуби на фреон и дори да не го усещате, климатикът започва да работи все по-слабо, и вие свиквате че това е нормално.
Третото МНОГО ВАЖНО нещо е, че е хубаво да се доверите на доказано компетентен специалист, а не на някой гаражен квартален майстор. Може и да ви се струва, че е скъпо, но всъщност излиза по-евтино, ако си направите сметката.
Препоръчвам ви горещо (в тия горещи дни) услугите на Красимир Харизанов.

ето тук:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2706">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2706</a><!-- m -->
Volvo V40 '97 1.8, 115 h.p. бензин и газ
[Image: sigr1323896a-40.png]
Reply

#22
Понеже и аз тия дни съм на тая вълна, та да споделя и моя опит.
След като смених стария протекъл радиатор на климатика с нов, отидох да го напълня.
При пуснат климатик на най-слабата степен и при външна температура 25о С термометъра показа под 7о С, дори на моменти 6 Big Grin
Обаче се появи един малък теч, който скоро (надявам се преди националната среща) ще бъде отстранен.
Важно е да знаете, че климатиците са сравнително капризни системи и всеки проблем трябва да се отстранява навреме, иначе рискувате да си докарате голяма беля на главата (възможно е да се прецака компресора).
Другото важно нещо е, че е хубво всяка година да си минавате на профилактика на системата, защото винаги има малки загуби на фреон и дори да не го усещате, климатикът започва да работи все по-слабо, и вие свиквате че това е нормално.
Третото МНОГО ВАЖНО нещо е, че е хубаво да се доверите на доказано компетентен специалист, а не на някой гаражен квартален майстор. Може и да ви се струва, че е скъпо, но всъщност излиза по-евтино, ако си направите сметката.
Препоръчвам ви горещо (в тия горещи дни) услугите на Красимир Харизанов.

ето тук:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2706">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=2706</a><!-- m -->
Volvo V40 '97 1.8, 115 h.p. бензин и газ
[Image: sigr1323896a-40.png]
Reply

#23
Дали е възможно нашите "праятели" от Пфое-то миналата година май само да са писали във фактурата, че са сменили поленовия филтър, а да не са го сменили???????

Преди и зимата не грееше купето достатъчно и през лятото на изстудяваше...
Вчера си смених филтъра (сложих някакъв италиански - такъв намерихме) и климатика приятно ме изненада - в задръстванията в Сф умрях от студ......................

Стария филтър беше адски мръсен и тежеше колкото тухла...
Възможно ли е за една година да се замърси толкова???
Reply

#24
Дали е възможно нашите "праятели" от Пфое-то миналата година май само да са писали във фактурата, че са сменили поленовия филтър, а да не са го сменили???????

Преди и зимата не грееше купето достатъчно и през лятото на изстудяваше...
Вчера си смених филтъра (сложих някакъв италиански - такъв намерихме) и климатика приятно ме изненада - в задръстванията в Сф умрях от студ......................

Стария филтър беше адски мръсен и тежеше колкото тухла...
Възможно ли е за една година да се замърси толкова???
Reply

#25
може, може, при нас прахоляци и мизерия бол. И аз като смених филтъра стана кучи студ, хем не е минала една година Big Grin
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Reply

#26
може, може, при нас прахоляци и мизерия бол. И аз като смених филтъра стана кучи студ, хем не е минала една година Big Grin
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Reply

#27
imah podoben problem. vsi4ko se okaza ot filtura na klimatika- 60lv. v moto phoe. stava vuprsos za volvo s60 d5 2003.
napulno e normalno za edna i dori po malko ot edna godina filtura da stigne do zapu6vane i da si iska nov.
Reply

#28
imah podoben problem. vsi4ko se okaza ot filtura na klimatika- 60lv. v moto phoe. stava vuprsos za volvo s60 d5 2003.
napulno e normalno za edna i dori po malko ot edna godina filtura da stigne do zapu6vane i da si iska nov.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)