Posts: 4,286
Threads: 211
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 3
Joined: Feb 2008
Reputation:
7
Горд собственик на: S60 D5 185+hp M66
Честно да ти кажа аз лично доста късно разбрах и то от форума, че именно на това място е предвидил производителя да се слага пълначката на газта.Моята я сложиха отзад на бронята. Ако знаех за това място по-рано щях да искам и моята пълначка да е там, но това да му е кусура. Ако искаш виж в раздел "Гараж" на форума как са монтирали моите инжектори. Чао и безаварийно пътуване.
Posts: 4,286
Threads: 211
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 3
Joined: Feb 2008
Reputation:
7
Горд собственик на: S60 D5 185+hp M66
Честно да ти кажа аз лично доста късно разбрах и то от форума, че именно на това място е предвидил производителя да се слага пълначката на газта.Моята я сложиха отзад на бронята. Ако знаех за това място по-рано щях да искам и моята пълначка да е там, но това да му е кусура. Ако искаш виж в раздел "Гараж" на форума как са монтирали моите инжектори. Чао и безаварийно пътуване.
Posts: 129
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
100Y0 Wrote:Честно да ти кажа аз лично доста късно разбрах и то от форума, че именно на това място е предвидил производителя да се слага пълначката на газта.Моята я сложиха отзад на бронята. Ако знаех за това място по-рано щях да искам и моята пълначка да е там, но това да му е кусура. Ако искаш виж в раздел "Гараж" на форума как са монтирали моите инжектори. Чао и безаварийно пътуване.
Разгледах и твоята хубавица в Гаража. Наистина културно са изпълнили момчетата монтажа и както се вижда може да не се реже нищо - таман и аз да си имам кусерче . Интересно ми е как се представя като разход двигателя 1,8. И другия ми въпрос е дали си правил нещо с катализатора си?
ЗА КАКВО ТИ Е ПЪТ, КАРАЙ НАПРАВО!
V 40, 2.0i, 16V - 10.1996 вече Bi-Fuel!
Posts: 129
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
100Y0 Wrote:Честно да ти кажа аз лично доста късно разбрах и то от форума, че именно на това място е предвидил производителя да се слага пълначката на газта.Моята я сложиха отзад на бронята. Ако знаех за това място по-рано щях да искам и моята пълначка да е там, но това да му е кусура. Ако искаш виж в раздел "Гараж" на форума как са монтирали моите инжектори. Чао и безаварийно пътуване.
Разгледах и твоята хубавица в Гаража. Наистина културно са изпълнили момчетата монтажа и както се вижда може да не се реже нищо - таман и аз да си имам кусерче . Интересно ми е как се представя като разход двигателя 1,8. И другия ми въпрос е дали си правил нещо с катализатора си?
ЗА КАКВО ТИ Е ПЪТ, КАРАЙ НАПРАВО!
V 40, 2.0i, 16V - 10.1996 вече Bi-Fuel!
Posts: 4,286
Threads: 211
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 3
Joined: Feb 2008
Reputation:
7
Горд собственик на: S60 D5 185+hp M66
Здравей Andreas,като разход колата се представя приемливо, но много зависи от тава как и къде я карам. Само веднъж досега /от 28.02.08/ на извънградско съм падал под 10л./100км.газ. Знам, че може да се пипне настройката и да гори по-малко, но този разход в момента ме удовлетворява. Моят ГИ е "Фобос" и имам възможност да карам на три режима-нормален, икономичен и спортен, но аз обикновено я карам на нормален режим, защото няма никаква разлика в сравнение с вървенето на бензин.Вярно-на икономичен е по-малък разхода/с около 10%/, но разхода ме устройва. Максимално съм стигал до 12л./100км., но пак казвам-зависи как ,къде и разбира се колко хора и товар караш. Разбира се, че 2литровия двигател е по-добър, но мен 1,8 ме устройва. Повече от 180км/ч не съм вдигал, но и пътищата ни не са на както трябва за да карам с повече. Разбрах обаче едно- двигателя се държи перфектно и не гори кой-знае колко много при висока скорост и на високи обороти-това е мое наблюдение, не ангажирам никой с него.
Катализатора не съм го пипал, но по вървежа разбирам, че не е задръстен. Сигурен съм обаче, че без него колата ще се"освободи" и ще върви още повече, но не искам да си правя експерименти и то при засега читав катализатор. Ако нещо се прецака катализатора ще отскоча до София при Лазаров и човека ще реши проблема с неговите заместващи катализатора гърнета.
А това, че са ти отрязали малко от капака на двигателя хич да не те притеснява-хората при монтажа са го направили доста кадърно, че съм виждал в нета рязани кори с шлайфа и то държан с левия крак .
Благодаря за коментара за колата ми :oops: .
Дано не съм те отегчил с отговора си.
Чао от мен засега .
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Posts: 4,286
Threads: 211
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 3
Joined: Feb 2008
Reputation:
7
Горд собственик на: S60 D5 185+hp M66
Здравей Andreas,като разход колата се представя приемливо, но много зависи от тава как и къде я карам. Само веднъж досега /от 28.02.08/ на извънградско съм падал под 10л./100км.газ. Знам, че може да се пипне настройката и да гори по-малко, но този разход в момента ме удовлетворява. Моят ГИ е "Фобос" и имам възможност да карам на три режима-нормален, икономичен и спортен, но аз обикновено я карам на нормален режим, защото няма никаква разлика в сравнение с вървенето на бензин.Вярно-на икономичен е по-малък разхода/с около 10%/, но разхода ме устройва. Максимално съм стигал до 12л./100км., но пак казвам-зависи как ,къде и разбира се колко хора и товар караш. Разбира се, че 2литровия двигател е по-добър, но мен 1,8 ме устройва. Повече от 180км/ч не съм вдигал, но и пътищата ни не са на както трябва за да карам с повече. Разбрах обаче едно- двигателя се държи перфектно и не гори кой-знае колко много при висока скорост и на високи обороти-това е мое наблюдение, не ангажирам никой с него.
Катализатора не съм го пипал, но по вървежа разбирам, че не е задръстен. Сигурен съм обаче, че без него колата ще се"освободи" и ще върви още повече, но не искам да си правя експерименти и то при засега читав катализатор. Ако нещо се прецака катализатора ще отскоча до София при Лазаров и човека ще реши проблема с неговите заместващи катализатора гърнета.
А това, че са ти отрязали малко от капака на двигателя хич да не те притеснява-хората при монтажа са го направили доста кадърно, че съм виждал в нета рязани кори с шлайфа и то държан с левия крак .
Благодаря за коментара за колата ми :oops: .
Дано не съм те отегчил с отговора си.
Чао от мен засега .
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Posts: 129
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
Здравей и от мен 100Y0,
Въобще не си ме отегчил с отговора си, дори напротив - благодарен съм за обстойното обяснение. Предполагам, че това ще е полезно на всеки един от колегите ни Bi-Fuel.
Ето и мои преки наблюдения относно разхода на газ след днешната ми разходка до Смолян и околността по повод на едно офроуд състезание на нашия отбор Gladiator.
- заредих точно 23.52 литра газ при празна бутилка
- в колата бяхме 4 човека средно 75 - 80 кг. всеки с минимално багаж.
- пътят нагоре беше сравнително натоварен и често ми се налагаше да минавам на по-ниска скорост и да форсирам колата за да мога да изпреваря
- въпреки всичко не съм карал безмислено бързо, а средно около 70-90 км/h
- изминатото разстояние когато ми свърши газта беше 250.5 км.
Всичко написано по-горе са конкретните факти.
:!: Сега личните ми впечатления:
Определено открих слабости в системата. За да потегля по рязко задължително трябваше предварително да подам газ при натиснат съединител за да влезе повечко гориво и от там да дойде повечко мощност. Във високите обороти, тъкмо там където трябваше да се развърта по някое време заглъхваше. Това може да е или от настройки или пък да подкрепя съмненията ми, че катализатора е задръстен и газовете просто затапват двигателя. Определено отзад мирише на развалени яйца и сяра след по сериозно шофиране.
Много е готино, че при ГИ Фобос има три режима на шофиране. Мисля, че аз нямам такава екстра или поне не знам за нея. Как точно избираш в кой режим да минеш?
ЗА КАКВО ТИ Е ПЪТ, КАРАЙ НАПРАВО!
V 40, 2.0i, 16V - 10.1996 вече Bi-Fuel!
Posts: 129
Threads: 4
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
Здравей и от мен 100Y0,
Въобще не си ме отегчил с отговора си, дори напротив - благодарен съм за обстойното обяснение. Предполагам, че това ще е полезно на всеки един от колегите ни Bi-Fuel.
Ето и мои преки наблюдения относно разхода на газ след днешната ми разходка до Смолян и околността по повод на едно офроуд състезание на нашия отбор Gladiator.
- заредих точно 23.52 литра газ при празна бутилка
- в колата бяхме 4 човека средно 75 - 80 кг. всеки с минимално багаж.
- пътят нагоре беше сравнително натоварен и често ми се налагаше да минавам на по-ниска скорост и да форсирам колата за да мога да изпреваря
- въпреки всичко не съм карал безмислено бързо, а средно около 70-90 км/h
- изминатото разстояние когато ми свърши газта беше 250.5 км.
Всичко написано по-горе са конкретните факти.
:!: Сега личните ми впечатления:
Определено открих слабости в системата. За да потегля по рязко задължително трябваше предварително да подам газ при натиснат съединител за да влезе повечко гориво и от там да дойде повечко мощност. Във високите обороти, тъкмо там където трябваше да се развърта по някое време заглъхваше. Това може да е или от настройки или пък да подкрепя съмненията ми, че катализатора е задръстен и газовете просто затапват двигателя. Определено отзад мирише на развалени яйца и сяра след по сериозно шофиране.
Много е готино, че при ГИ Фобос има три режима на шофиране. Мисля, че аз нямам такава екстра или поне не знам за нея. Как точно избираш в кой режим да минеш?
ЗА КАКВО ТИ Е ПЪТ, КАРАЙ НАПРАВО!
V 40, 2.0i, 16V - 10.1996 вече Bi-Fuel!
Posts: 4,286
Threads: 211
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 3
Joined: Feb 2008
Reputation:
7
Горд собственик на: S60 D5 185+hp M66
Е, колега Andreas, какво се получава сега, приказката за краставите магарета и подушването през 9 планини май е вярно, а?!?!
От думите ти разбирам, че и ти си свързан с автомобилния спорт. Аз от моя страна съм технически директор на АСК"Ефко Рейсинг Казанлък", участваме на планинско и писта в шампионата на БФАС и организираме планинско "Шипка", което тази година е на 09-10.08.
За миналата година сме шампиони на писта и вицешампиони отборно на планинско.
Сега на въпроса, при мен от ауспуха не мирише лошо, дори се учудвам на това, което ме кара да си мисля, че катализатора си работи нормално.
При ГИ Фобос можеш да сменяш режимите на работа, както на място, така и в движение.Редът е: нормален-икономичен-спортен.Не можеш да прескачаш режим, а това става в посочената последователност.При промяна на режима се чува звуков сигнал, който, ако го правиш по време на движение е с едно писукане в повече.Смяната става от бутон в купето, като го задържиш натиснат.Паленето задължително става на бензин, а смяната на газ става, когато се достигне определена температура на охлаждащата течност.Всъщност различните режими определят продължителността на отваряне на газовите инжектори, при икономичен е по-късо отварянето, а при спортен-най-дълго.
Определено се чувства разлика при вървенето, най-вече на извънградско , естествено при спортен режим и разхода се качва-с ок.10% от този на нормалния режим.На мен лично ми харесва, че аз мога сам да си определям режимите, било то според пътната обстановка, било според настроението.
Това е от мен засега, ако имаш други въпроси, с радост ще ти отговоря, стига да нам отговорите .
Чао.
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Posts: 4,286
Threads: 211
Thanks Received: 1 in 1 posts
Thanks Given: 3
Joined: Feb 2008
Reputation:
7
Горд собственик на: S60 D5 185+hp M66
Е, колега Andreas, какво се получава сега, приказката за краставите магарета и подушването през 9 планини май е вярно, а?!?!
От думите ти разбирам, че и ти си свързан с автомобилния спорт. Аз от моя страна съм технически директор на АСК"Ефко Рейсинг Казанлък", участваме на планинско и писта в шампионата на БФАС и организираме планинско "Шипка", което тази година е на 09-10.08.
За миналата година сме шампиони на писта и вицешампиони отборно на планинско.
Сега на въпроса, при мен от ауспуха не мирише лошо, дори се учудвам на това, което ме кара да си мисля, че катализатора си работи нормално.
При ГИ Фобос можеш да сменяш режимите на работа, както на място, така и в движение.Редът е: нормален-икономичен-спортен.Не можеш да прескачаш режим, а това става в посочената последователност.При промяна на режима се чува звуков сигнал, който, ако го правиш по време на движение е с едно писукане в повече.Смяната става от бутон в купето, като го задържиш натиснат.Паленето задължително става на бензин, а смяната на газ става, когато се достигне определена температура на охлаждащата течност.Всъщност различните режими определят продължителността на отваряне на газовите инжектори, при икономичен е по-късо отварянето, а при спортен-най-дълго.
Определено се чувства разлика при вървенето, най-вече на извънградско , естествено при спортен режим и разхода се качва-с ок.10% от този на нормалния режим.На мен лично ми харесва, че аз мога сам да си определям режимите, било то според пътната обстановка, било според настроението.
Това е от мен засега, ако имаш други въпроси, с радост ще ти отговоря, стига да нам отговорите .
Чао.
\\// (()) ||_ \\// (()) S60 D5 185+к.с. М66.
|