Posts: 433
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
Какво масло на съединителя?!? :roll:
Да нямаш предвид на скоростите, ако да то то се проверява през пробката на скоростната кутия, и това става най-добре на канал.
Но понеже е стояла толкова дълго време без да се кара е най-добре направо да го смениш, както и това на диференциала.
Аз имам мускули, мене акъл ми нетребва!!!
Posts: 433
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
Какво масло на съединителя?!? :roll:
Да нямаш предвид на скоростите, ако да то то се проверява през пробката на скоростната кутия, и това става най-добре на канал.
Но понеже е стояла толкова дълго време без да се кара е най-добре направо да го смениш, както и това на диференциала.
Аз имам мускули, мене акъл ми нетребва!!!
Posts: 28
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2008
Reputation:
0
Както споменах по-горе съм доста неук в тази сфера,ако може някой ,който разбира да я погледне ще съм му много благодарен!
Posts: 28
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2008
Reputation:
0
Както споменах по-горе съм доста неук в тази сфера,ако може някой ,който разбира да я погледне ще съм му много благодарен!
Posts: 433
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
Нищо колега, човек се учи докато е жив
Стига да има желание.
Значи моят съвет е, вземи намери някаква книжка с описание на този автомобил и там са отговорите на всичките ти проблеми и въпроси.
Значи аз имам една на руски, може да ти я дам да си я снимаш евентуално, че нямам време да я сканирам.
Но потърси и в нета има разни pdf-и с описания.
Аз имам мускули, мене акъл ми нетребва!!!
Posts: 433
Threads: 13
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2008
Reputation:
0
Нищо колега, човек се учи докато е жив
Стига да има желание.
Значи моят съвет е, вземи намери някаква книжка с описание на този автомобил и там са отговорите на всичките ти проблеми и въпроси.
Значи аз имам една на руски, може да ти я дам да си я снимаш евентуално, че нямам време да я сканирам.
Но потърси и в нета има разни pdf-и с описания.
Аз имам мускули, мене акъл ми нетребва!!!
Posts: 28
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2008
Reputation:
0
Още немога да разбера проблема,не е това,което беше споменато по-горе,всички маркучи са добре и маслото е сипано,все пак ми дойде идея,че може да е от бензина който сипвам тоест 95.Та да попитам Volvo 340 GLE с какъв бензин се движи,да не би да трябва да слагам 98 и затова да се запушва?
Posts: 28
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Apr 2008
Reputation:
0
Още немога да разбера проблема,не е това,което беше споменато по-горе,всички маркучи са добре и маслото е сипано,все пак ми дойде идея,че може да е от бензина който сипвам тоест 95.Та да попитам Volvo 340 GLE с какъв бензин се движи,да не би да трябва да слагам 98 и затова да се запушва?
Posts: 353
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
HARRY Wrote:Това със спирачките може да са ти клеясали понеже не са ползвани много време. Другият вариант е да видиш дали няма ваздух в системата и ако има да я обезвъздушиш. За толкова много време да не е в движение, няма начин да не са клеясали спирачките и е почти задължително да се разглобят апаратите и да се почистят и смажат. Казвам го от опит. След престой от половин година на мойта кола, след въвеждането и в движение, спирачките се поразкършиха и реших че няма нужда от друга намеса. В резултат накладките като се износеха до половината, апаратите започваха да задържат и остатъка от феродото заминаваше много бързо. Колкото до въздуха в системата, ако има такъв педала ще е мек. Щом е твърд значи проблема е или в сервото или в маркучите от колекторните тръби, а напълно възможно е и да е в резултат на влошената работа на двигателя ако само тогава е твърд. А двигателя, освен че е бензинов с каква горивоподаваща система е ?
Posts: 353
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
HARRY Wrote:Това със спирачките може да са ти клеясали понеже не са ползвани много време. Другият вариант е да видиш дали няма ваздух в системата и ако има да я обезвъздушиш. За толкова много време да не е в движение, няма начин да не са клеясали спирачките и е почти задължително да се разглобят апаратите и да се почистят и смажат. Казвам го от опит. След престой от половин година на мойта кола, след въвеждането и в движение, спирачките се поразкършиха и реших че няма нужда от друга намеса. В резултат накладките като се износеха до половината, апаратите започваха да задържат и остатъка от феродото заминаваше много бързо. Колкото до въздуха в системата, ако има такъв педала ще е мек. Щом е твърд значи проблема е или в сервото или в маркучите от колекторните тръби, а напълно възможно е и да е в резултат на влошената работа на двигателя ако само тогава е твърд. А двигателя, освен че е бензинов с каква горивоподаваща система е ?
|