ogo1 Wrote:пробвай следното: заключи с дистанционното отвън и след това отключи но с ключа а не с дистанцията. ако имаш аларма трябва да писне. ако не значи имаш само имобилайзер и дистанционно откючване/заключване.... при мен на таблото в десния говорител има едно топче. не свети и не разбрах за какво е но вътре има няква джаджа с кабелчета. мисля че е нещо към алармата но ???
1. Малко допълнениe на написаното от ogo1 ... След като заключиш с дистанционното, трябва да изчакаш поне 1-2мин. /да кажем 5мин. за по-сигурно/, или докато не чуеш едно щракване от към вратите. Това е времето за пълно активиране на алармата. Чак след това отключваш с ключа. Ако писне, значи имаш аларма. Ако не значи си като мен, сиреч имаш аларма, но нямаш звукова сигнализация.
2. Имобилайзер мисля че имат всички модели на Волво, но имобилайзера най-често е вграден в ключа, което ще рече, че по което и време да сложош ключа в ключалката, колата ще си запали без проблем. Ако искаш да пробваш със сигурност дали имаш имобилайзер варианта е един, а именно да си извадиш просто едно копие на ключа, но без чипове и простотии. Вадиш най простия и обикновен ключ, колкото да можеш да си отключиш колата. Взимаш и пробваш да запалиш с него... 99,9% съм сигурен че няма да успееш ... все пак говорим за Волво... :wink:
3. Това топче, за което става дума в десния говорител ... едно е че има диод, който показва наличието на имобилайзер като мига, но при мен никога не е мигал или светел и пак имам имобилайзер, знам го със сигурност ... и второ до колкото знам там се намира /sun sensor/ -"датчик за слънце", който регулира работата на климатика/климатроника, когато времето е слънчево. Кабелчетата най вероятно са или за диода, или за датчика, или и за двете.