Posts: 120
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ, ОТДАВНА НЕ СЪМ ПИСАЛ, НО СЕГА МИ СЕ НАЛАГАТ НЯКОИ РЕМОНТИ ТА:
1 за дизела. двигателя ми е от камионче ман 3.3 тди, но като ходих в един сервиз ми казаха 4е ходовата ми част е като на 2400 тди.'94
та да минем на въпроса.
внезапно започна да ми тропа предницата отпред в дясно- чува се нещо като хрупане и удар метал в метал.проверявах за части, биалетки, накрайници ,тампони и ми казаха доста ниски цени- около 120 лева, за едната страна.Наистина ли са такива цените?. Дайте ми някой майстор , който ще ми направи ремонт без значение от кой град е, защото в Русе само ме мотаят.
2.Като е топла колата, понякога не иска да пали.
3.От къде се сменя маслото на ск. кутия? Всъщност може би не трябва, но като 4етох дебата за овърдрайва и дойдох на този акъл.
На мен ми бута 5-та при скорост 60 км със съединител, а без на около 100. Нямам такова неприятно лашкане за което се говори, превклучва си като автоматик от по-старо поколение.
4 Много странен шум, сравнително силен, когато загрее колата, наподобява виене.Понякога го оприличавам със звука ,който се чува от струг пуснат на малки обороти да отнема на самоход.НАД 1000 ОБОРОТА ИЗЧЕЗВА. понякога не се чува с дни.
БЕНЗИНОВАТА Е ОБЩО ВЗЕТО ПЕРФЕКТНА, НО....
1. Като се движа с над 50 км. на 3.4 и 5 -та лоста на скоростите вибрира много и се чува шум като да друсаш солница пълна с оризови зърна.
2.Ебават се ел.стъклата, а не е удряна и не са отваряни вратите, а е на 55000 км.
3. Виене в диференциала с над 150 км/ч когато е пуснат педала на газта.
това са ми най главните неща, надявам се да ми съдействате с някой съвет, полезен коментар и т.н
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
Posts: 120
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ, ОТДАВНА НЕ СЪМ ПИСАЛ, НО СЕГА МИ СЕ НАЛАГАТ НЯКОИ РЕМОНТИ ТА:
1 за дизела. двигателя ми е от камионче ман 3.3 тди, но като ходих в един сервиз ми казаха 4е ходовата ми част е като на 2400 тди.'94
та да минем на въпроса.
внезапно започна да ми тропа предницата отпред в дясно- чува се нещо като хрупане и удар метал в метал.проверявах за части, биалетки, накрайници ,тампони и ми казаха доста ниски цени- около 120 лева, за едната страна.Наистина ли са такива цените?. Дайте ми някой майстор , който ще ми направи ремонт без значение от кой град е, защото в Русе само ме мотаят.
2.Като е топла колата, понякога не иска да пали.
3.От къде се сменя маслото на ск. кутия? Всъщност може би не трябва, но като 4етох дебата за овърдрайва и дойдох на този акъл.
На мен ми бута 5-та при скорост 60 км със съединител, а без на около 100. Нямам такова неприятно лашкане за което се говори, превклучва си като автоматик от по-старо поколение.
4 Много странен шум, сравнително силен, когато загрее колата, наподобява виене.Понякога го оприличавам със звука ,който се чува от струг пуснат на малки обороти да отнема на самоход.НАД 1000 ОБОРОТА ИЗЧЕЗВА. понякога не се чува с дни.
БЕНЗИНОВАТА Е ОБЩО ВЗЕТО ПЕРФЕКТНА, НО....
1. Като се движа с над 50 км. на 3.4 и 5 -та лоста на скоростите вибрира много и се чува шум като да друсаш солница пълна с оризови зърна.
2.Ебават се ел.стъклата, а не е удряна и не са отваряни вратите, а е на 55000 км.
3. Виене в диференциала с над 150 км/ч когато е пуснат педала на газта.
това са ми най главните неща, надявам се да ми съдействате с някой съвет, полезен коментар и т.н
БЛАГОДАРЯ ПРЕДВАРИТЕЛНО
Posts: 918
Threads: 47
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
Градски, как ги караш тез катафалки с над 150 км/ч...?
За къде бързат /с извинение/ покойниците, че ти вие диференциала чак...?
А и да питам /понеже не идваш на срещите/ - по пътя Пазара-Чародейка ли ги спираш, че да не съм се припознал?
Поздрави!
volvo for life
Волво В70 '98 2,0 10V
И не забравяйте, че всяко натискане на спирачката, Ви бърка директно в джоба. Карайте предвиждайки!
Posts: 918
Threads: 47
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
Градски, как ги караш тез катафалки с над 150 км/ч...?
За къде бързат /с извинение/ покойниците, че ти вие диференциала чак...?
А и да питам /понеже не идваш на срещите/ - по пътя Пазара-Чародейка ли ги спираш, че да не съм се припознал?
Поздрави!
volvo for life
Волво В70 '98 2,0 10V
И не забравяйте, че всяко натискане на спирачката, Ви бърка директно в джоба. Карайте предвиждайки!
Posts: 120
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
tonyfireman Wrote:Градски, как ги караш тез катафалки с над 150 км/ч...?
За къде бързат /с извинение/ покойниците, че ти вие диференциала чак...?
А и да питам /понеже не идваш на срещите/ - по пътя Пазара-Чародейка ли ги спираш, че да не съм се припознал?
Поздрави!
Здр. онази дето си я виждал е на 1 циганин.
моите са всички останали катафалки Волво в Русе, без нея.
Иначе защо да не карам бързо,
Нямам с друго какво да се придвижвам.
А относно срещите - рядко влизам тук, така че не знам нищо.
Давайте сега нещо по темата
Posts: 120
Threads: 14
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Mar 2007
Reputation:
0
tonyfireman Wrote:Градски, как ги караш тез катафалки с над 150 км/ч...?
За къде бързат /с извинение/ покойниците, че ти вие диференциала чак...?
А и да питам /понеже не идваш на срещите/ - по пътя Пазара-Чародейка ли ги спираш, че да не съм се припознал?
Поздрави!
Здр. онази дето си я виждал е на 1 циганин.
моите са всички останали катафалки Волво в Русе, без нея.
Иначе защо да не карам бързо,
Нямам с друго какво да се придвижвам.
А относно срещите - рядко влизам тук, така че не знам нищо.
Давайте сега нещо по темата
Posts: 629
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Определено цените на частите за този модел Волво не са високи, така че 120лв, за половината предница е напълно в реда на нещата, ако в това се включват кормилни накрайници, биелетка, втулки за носача и шарнирен болт.
Всичките тези шумове, които си изброил е трудно да се диагностицират по Интернет. При бензиновото е възможно да имаш разбито каре на кардана или да е износен висящият лагер, а и тампонът на скоростите сигурно е за смяна, щом ти се тресе лостът.
Колкото до овърдрайва - разликата между автоматичната ск. кутия и тази с овърдрайв е, че при първата нямаш твърда връзка между двигателя и трансмисията, което означава, че хидротрансформаторът на автоматика, може да си приплъзва колкото си иска, без това да води до прекомерно износване на съединителите на предавките. Да не говорим, че там съединителите са дискови и мнoгoпластови (като торти), а освен това са ремонтопригодни, защото са със сменяеми триещи части. При овърдрайва съединителят на планетарната предавка е конусен и еднослоен и не ми се миси какво става, като се износи, защото не можеш просто да си смениш феродото. Мисълта ми е, че при въпросната кутия, при превключване без съединител, усилието се поема от съединителя на овърдрайва, който не е изчислен за такива натоварвания.
Иначе маслото е сменя лесно. Отляво на скоростите има две пробки. Долната е за източване, а горната за наливане. Маслото трябва да е хидравличнo - ATF тип F или G. Това е масло за автоматични скорости и е много рядко, но се сипва такова именно заради овърдрайва, защото той, също като автоматика, си има хидравлична пома.
There's someone in my head but it's not me...
Posts: 629
Threads: 5
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
Определено цените на частите за този модел Волво не са високи, така че 120лв, за половината предница е напълно в реда на нещата, ако в това се включват кормилни накрайници, биелетка, втулки за носача и шарнирен болт.
Всичките тези шумове, които си изброил е трудно да се диагностицират по Интернет. При бензиновото е възможно да имаш разбито каре на кардана или да е износен висящият лагер, а и тампонът на скоростите сигурно е за смяна, щом ти се тресе лостът.
Колкото до овърдрайва - разликата между автоматичната ск. кутия и тази с овърдрайв е, че при първата нямаш твърда връзка между двигателя и трансмисията, което означава, че хидротрансформаторът на автоматика, може да си приплъзва колкото си иска, без това да води до прекомерно износване на съединителите на предавките. Да не говорим, че там съединителите са дискови и мнoгoпластови (като торти), а освен това са ремонтопригодни, защото са със сменяеми триещи части. При овърдрайва съединителят на планетарната предавка е конусен и еднослоен и не ми се миси какво става, като се износи, защото не можеш просто да си смениш феродото. Мисълта ми е, че при въпросната кутия, при превключване без съединител, усилието се поема от съединителя на овърдрайва, който не е изчислен за такива натоварвания.
Иначе маслото е сменя лесно. Отляво на скоростите има две пробки. Долната е за източване, а горната за наливане. Маслото трябва да е хидравличнo - ATF тип F или G. Това е масло за автоматични скорости и е много рядко, но се сипва такова именно заради овърдрайва, защото той, също като автоматика, си има хидравлична пома.
There's someone in my head but it's not me...
Posts: 579
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
Аз съм ги виждал 9-ти фъркат , фъркат , че ела на някоя среща в Русе , ще поговорим , потърсим маистор , пък и ти първи заговори за срещи в русе , а никакъв те няма.
Posts: 579
Threads: 7
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
0
Аз съм ги виждал 9-ти фъркат , фъркат , че ела на някоя среща в Русе , ще поговорим , потърсим маистор , пък и ти първи заговори за срещи в русе , а никакъв те няма.
|