The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Налягане в резервоара

#1
Такаа...
Преди време я имаше тая дискусия, но май виждам грешни изводи във форума. Аз самия още не съм сигурен за еднозначния отговор.
Малко разбутах из Net-а за информация.

Та обобщенията преди оригиналните текстое (на английски).

- Всички резервоари след 1970 се предполага да се вентилират през "charcoal canister" преди бензиновите пари да отидат в атмосферата.
http://www.familycar.com/Classroom/fuel.htm#FUEL%20TANK
http://www.familycar.com/Classroom/emiss...20CONTROLS

- поради тая причина
Quote:"This system requires the use of a sealed gas tank filler cap."
преди да направя изводи, ето още един случай:
http://www.alldata.com/techtips/2002/20020906a.html
Quote:... " In '95 the manufacturers started to phase in control systems that would monitor gas tank pressures. The first phase started with passenger cars. As many of you know a loose gas cap will turn the check engine light on." ...
което ме навежда на мисълта, че налягане или вакуум в резервоара си трЕбе да има и дали е едното или другото май зависи от модела...

или малко размишления на клавиатура:
дори и да имате вакуум след като спрете колата (както е при мен), след време, бензиновите пари рано или късно ще компенсират и даже ще се получи налягане в зависимост от температурата на околната среда и колко ви е затворен резервоара. Ако бензиновата ви помпа не може да се справи с вакуума поради разхода на гориво - значи проблема е в тоя телевизор...

Като коментар. Ако развиването на капачката ви решава проблема - добре - но май означава, че принципно имате друг проблем.
Reply

#2
Такаа...
Преди време я имаше тая дискусия, но май виждам грешни изводи във форума. Аз самия още не съм сигурен за еднозначния отговор.
Малко разбутах из Net-а за информация.

Та обобщенията преди оригиналните текстое (на английски).

- Всички резервоари след 1970 се предполага да се вентилират през "charcoal canister" преди бензиновите пари да отидат в атмосферата.
http://www.familycar.com/Classroom/fuel.htm#FUEL%20TANK
http://www.familycar.com/Classroom/emiss...20CONTROLS

- поради тая причина
Quote:"This system requires the use of a sealed gas tank filler cap."
преди да направя изводи, ето още един случай:
http://www.alldata.com/techtips/2002/20020906a.html
Quote:... " In '95 the manufacturers started to phase in control systems that would monitor gas tank pressures. The first phase started with passenger cars. As many of you know a loose gas cap will turn the check engine light on." ...
което ме навежда на мисълта, че налягане или вакуум в резервоара си трЕбе да има и дали е едното или другото май зависи от модела...

или малко размишления на клавиатура:
дори и да имате вакуум след като спрете колата (както е при мен), след време, бензиновите пари рано или късно ще компенсират и даже ще се получи налягане в зависимост от температурата на околната среда и колко ви е затворен резервоара. Ако бензиновата ви помпа не може да се справи с вакуума поради разхода на гориво - значи проблема е в тоя телевизор...

Като коментар. Ако развиването на капачката ви решава проблема - добре - но май означава, че принципно имате друг проблем.
Reply

#3
При volvo s/v40 системата е следната. Има метална тръбичка от резервоара до карбоновия филтър, а от филтъра влиза във входящия колектор или въздуховода. Същото става и с картерните газове. Резултата от всичко това е, че когато има вакум резервоара поема въздух от там. Ако има налягане го освобождава. С две думи резервоара диша по този начин. Катро резултата налягане в резервоара няма и не се замърсява околната среда. Не трябва да има нито алягане нито вакум, защото това ще обърка работата на бензиновата помпа.
Reply

#4
При volvo s/v40 системата е следната. Има метална тръбичка от резервоара до карбоновия филтър, а от филтъра влиза във входящия колектор или въздуховода. Същото става и с картерните газове. Резултата от всичко това е, че когато има вакум резервоара поема въздух от там. Ако има налягане го освобождава. С две думи резервоара диша по този начин. Катро резултата налягане в резервоара няма и не се замърсява околната среда. Не трябва да има нито алягане нито вакум, защото това ще обърка работата на бензиновата помпа.
Reply

#5
В интерес на истината и аз смятам че това трябва да е правилното поведение - никакво налягане в резервоара...
Reply

#6
В интерес на истината и аз смятам че това трябва да е правилното поведение - никакво налягане в резервоара...
Reply

#7
то тук няма много варианти - виновна е капачката и по-скоро клапана в нея. неговата дейноста е да вкарва въздух при вакуум. ако има вакуум значи че клапана не действа - малка интервенция и проблема се решава. няма логища да има налягане освен ако не е запушено и колата да е била на жега. ама кво от тов а- икономосал си няколко грама гориво дето не са отишли в околното пространство от изпатрения а са останали в резервоара.

ПП не че няма и по-сложни обяснения ама петък вечер вече ми е много градуси да ги мисля - наздраве
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply

#8
то тук няма много варианти - виновна е капачката и по-скоро клапана в нея. неговата дейноста е да вкарва въздух при вакуум. ако има вакуум значи че клапана не действа - малка интервенция и проблема се решава. няма логища да има налягане освен ако не е запушено и колата да е била на жега. ама кво от тов а- икономосал си няколко грама гориво дето не са отишли в околното пространство от изпатрения а са останали в резервоара.

ПП не че няма и по-сложни обяснения ама петък вечер вече ми е много градуси да ги мисля - наздраве
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Reply

#9
Затова - нетрябва да се получава вакум при отваряне на капачката след каране - лошо. Запушена система на отдушника.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#10
Затова - нетрябва да се получава вакум при отваряне на капачката след каране - лошо. Запушена система на отдушника.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)