MaxBass Wrote:Прочетох темата ти цялата отново за да вляза по-добре в ситуацията и мога да тги споделя ,че мен ме вълнуват същите неща
Е надявам се че не те вълнуват, опитите ми с атмосферния мотор...че всичките освен дупката в бронята са провал
За фланците не бързай. С 5мм е добре, джантата си ляга на главината и шпилката стига, за да си сигурен в закрепването, но с по-големи фланци....трябва да са поне 15мм, за да може фланеца да се направи така че той да легне на главината, а джантата на него. Трябват по-дълги шпилки....или оригиналните да се скъсят и фланеца да се закрвпи към тях, а на него да има резба или шпилки за джантата...тогава ще може да се ползва и друго междуболтово разстояние..и брой болтове
Принципно, ако разшириш предната следа, стабилизираш предницата... същото е и със задника. Но това го остави за краен вариант...ако след др интервенции пак не ти харесва.
Тампоните са от Скан Тех... тези за задните биалети са доста хубави...твърдички
Още не съм намерил полиуретанови, но мисля че могат да се сложат за друга марка ....само трябва да се видят размерите. За щангата....ще ти пиша на лични...че съм замислил нещо, което в момента се работи
Относно регулировката на окачването...ако си с меко окачване...не прекалявай със страничния наклон. То отпред май не може да се пипа (освен ако не смениш горният болт на шенкела с ексцентричен).При накланяне на колелото...той се увеличава още повече....така че ако искаш да е голям по принцип, ти трябва окачване с малък ход. За стабилизиране на предницата може да пробваш да намалиш сходимостта...отзад също..така задницата ще ти помага при завиването.
Абе трябва да се пробва
Ако искаш да залагаш на сигурно...направи настройките като на Т4 ...с мааалко по малка сходимост и маааалко по-голям страничен наклон (все пак Т4 е цивилна кола...а пък ние...или поне аз искам повече).
Това се сещам за момента...ако имаш конкретен въпрос...давай да го дискутираме. Успех.