Posts: 1,412
Threads: 41
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
Rado_91 Wrote:Колега като смени фаровете смени ли и мигачите ?
Иначе колата изглежда много добре :wink:
И аз сега се занимавам малко с моита кошница
Не съм сменял мигачите, просто ги матирах и затъмних, защото седяха много грозно, лъщящи на фона на тъмната кола и черните фарове.
Posts: 911
Threads: 67
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
Колеги как да изкарам малко плътен звук ,тя колата няма катализатор ама искам да е по плътен звука,тя е с оригинално краино гърне двуцевка .
Ще трябва да го сменя май
340gle ,1988,1.7,80hp-минало
850,1992,B5252F,2.5i,20v,170hp-минало
V40 ,1997,B4204S,2.0i,16v,140hp-минало
S40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-минало
C70,1999,B5234T3,2.3 Turbo,240hp-настояще
V40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-настояще
Posts: 1,412
Threads: 41
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
Rado_91 Wrote:Колеги как да изкарам малко плътен звук ,тя колата няма катализатор ама искам да е по плътен звука,тя е с оригинално краино гърне двуцевка .
Ще трябва да го сменя май
Може и без смяна...моето е оригиналното, но преправено...ама ще го изхвърлям, че ме дразни Ако не можеш да боравиш с флекс и телоподаващо (или ги нямаш налични), най-лесно е да си смениш крайното гърне Друг вариант е да си сложиш конусен спортен филтър...или панелен такъв и да преработиш кутията Варианта с филтрите е по-удачен от гледна точка на това, че звукът няма да те дразни като пътуваш извънградско и няма да прави впечатление на куките
Posts: 911
Threads: 67
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
340gle ,1988,1.7,80hp-минало
850,1992,B5252F,2.5i,20v,170hp-минало
V40 ,1997,B4204S,2.0i,16v,140hp-минало
S40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-минало
C70,1999,B5234T3,2.3 Turbo,240hp-настояще
V40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-настояще
Posts: 1,412
Threads: 41
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
Posts: 1,412
Threads: 41
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
Posts: 1,412
Threads: 41
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
Да се похваля, че вече си имам 15мм задна стабилизираща щанга (от една англичанка....Т4 )с нови тампончета (от BOCK GT ) . Нови по-твърди тампончета на задните биалети (монтирани както си трябва...биалетата да стърчи около 3мм от гайката ) За момента не знам каква е промяната във возията, (карах само 2-3км...) но в близките дни ще разбера. Следва подмяна на тампоните на предната стабилизираща щанга и регулиране на окачването (последното, само ако са здрави накрайниците, че не ми се занимава по 2-3 пъти с регулиране ) Вече знам как искам да са ъглите, само да има възможност да се направят така. Иначе имам идеи и за други части от въпросната Т4-ка....но те са още в зародиш
Volvo V40 2.0 1998
Posts: 1,412
Threads: 41
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
Много се дразня, когато не мога да си едитвам мненията.... hock: Та да дам малко инфо, защо по дяволите смених стабилизиращата щанга и искам да правя настройки на окачването, различни от заводските. Преди малко поразходих колата, и установих че има осезаем ефект от по-дебелата щанга (който може да е и от новите тампони ), но така или иначе, колата се държи по-добре в завой...и най-вече при рязка смяна на платната . До тук с констатациите...повече след промените по другите работи. Като цяло идеята е колата да стане по-стабилна в завой, да се подобри спирането и евентуално потеглянето. За тази цел идеята ми е да втвърдя леко задното окачване. Принципно, стабилизиращата щанга пренася сила от ненатоварено, към натовареното колело и към купето (от ненатоварената страна) в завой, което само по себе си значи, че с по яки щанги, купето ще се накланя по-малко и ще има по-голямо сцепление на външните колела :roll:
Това накратко за стабилизиращите щанги...принципно беше добре предната и задната да са с еднакъв диаметър...или дори задната да е една идея по-дебела, но като няма такива, ще се задоволя с 15мм задна и 19мм предна.
Защо по-твърда задница, а по-мека предница...ами логиката ми е такава, че при потегляне, динамичният център на тежестта се измества назад...предницата олеква и губи сцепление....при по-твърда задница...купето няма да се накланя толкова . При спиране се получава обратното...когато предницата е по-мека, купето се накланя повече напред и така сцеплението отпред става по-голямо...т.е. може да се приложи по-голяма спирачна сила ....но трябва да се внимава да не се получи поднасяне на задника..който пък е олекнал доста (най-вече при завой...но това би се компенсирало донякъде със стабилизиращата щанга). За ъглите на окачването, идеята е да се постигне по-голямо контактно петно, при завой....т.е. колата като цяло да има по-добро сцепление (то с тези ъгли е голям филм...). От всички промени, трябва да се внимава за поява на недозавиване или презавиване...нo това ще се установи след няколко качвания до Копитото
Volvo V40 2.0 1998
Posts: 911
Threads: 67
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Oct 2008
Reputation:
0
Аз пак да питам
Тези фланци как ги слагаш при положение че е на шпилки ?В смисъл не идват ли къси ?Гайката успява ли да се завие ?
Или си сложил по-дълги шпилки ?
Аз съм с 15' ки джанти от зад гумите ми са 205/55 мисля тях да ги прехвърля от пред а от зад мисля да сложа 215/55
ама мисля че ще опират и ще ми трябва фланец ? :roll:
340gle ,1988,1.7,80hp-минало
850,1992,B5252F,2.5i,20v,170hp-минало
V40 ,1997,B4204S,2.0i,16v,140hp-минало
S40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-минало
C70,1999,B5234T3,2.3 Turbo,240hp-настояще
V40,1997,B4218S,1.8i,16v,115hp-настояще
Posts: 1,412
Threads: 41
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Sep 2007
Reputation:
1
Ами с 8мм фланци, оригиналните шпилки стигат, но за по-големи... трябва да се сменят с по- дълги... и задължително централният отвор на фланеца да ляга на този на главината и също така самият фланец трябва да има водач на който да ляга централният отвор на джантата. Ако сложиш големи фланци, гумата ще опира във веждата... тогава ще трябва да преправяш калниците. По-добре си карай с предписаният размер думи 205/50/15 те са достатъчно широки.
Volvo V40 2.0 1998
|