The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Стабилност на пътя.

#1
Днес реших да я поразходя моята за малко по околовръстното и ми направи впечатлени че към 130 май не е много стабилна,та питам сега как може да се постигне по-голяма стабилност на пътя, сега съм с гуми 185.70.13 та се замислям за 205-ци, но ще трябва да купувам и нови джанти щото няма 13-ки над 185, не ми давайте акъл да утрежнявам купето, няма да го направя :-) но съм отворен за идеи, дали може да се слжо някакъв споилер или няма да има ефект?
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#2
Най-добрия начин е да се понижи и втвърди окачването, но не питай колко пари струва Big Grin Понижаването измества центъра на тежестта надолу, което ти дава стабилност в завой, а втвърдяването залепя колата за пътя. Това включва по-твърди амортисьори и по къси пружини. Някой слагат и по-къси пружини на стандартните амортисьори, но когато те са стари си отиват за няколко месеца.

Аз те съветвам да отидеш на един тест за амортисьори и евентуално да ги смениш, но имай в предвид, че ще ти дойде минимум 400 лв. операцията. Може да смениш и само предните, ако задните не са много зле.
Reply

#3
Имал съм тройка и смятам че коли на тази възраст непремено страдат от синдром на слаба стабилност на пътя. Според мен по скоро се опитай да върнеш колата максимално до първоначалното й състояние, отколкото да я смъкваш надолу у др. подобни. Сложи си гуми, най близки по диаметър до препоръчваните, това ти го смята калкулатора за гуми, след което отиди на преглед на ходовата част+ шок тестер. Според мен ще ти струва към 15лв прегледа на ходовата част и в Д$Н ауто още десетина лв за шок тестера.
Може да подсилиш ресьорните ленти отзад с още по 1, защото старите със сигурност са омекнали и вече няма да вдигаш предницата като самолет при излитане и съответно стабилността нараства. Може да напълниш старите задни амортисьори за по 20лв някъде.
Според мен и само това да направиш ще е достатъчно да дигнеш разхода Smile първия месец, вече за предницата ще ти кажат в сервиза.
Аз лично съм имал проблеми със стабилността с 3-ката поради слаби задни ресьори, заминали предни амортисьори, които смених, каренцето на края на кормилната щанга и 1 много смотана за смяна втулка на рейката.
Reply

#4
Калояне, познавам колата ти отпреди да я купиш.
Знам че предницата и задницата са повдигани - нови пружини отпред и шпрегване на задни ресори.
Не знам сега как е предницата като състояние, но едно имаи предвид:
колата е по-висока отпреди. Така че тук коментара е излишен. При по-висока скорост страда стабилността. Но печели проходимостта. Smile
Останалото колегите го казаха.
Reply

#5
Пък и се губи тръпката като е много стабилна
Reply

#6
Anonymous Wrote:Пък и се губи тръпката като е много стабилна
е да, това го забелязах :-)
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#7
За да е устойчива една кола, най важното е:
Да са и нови амортесьорите
Да и е наред окачването
Останалото е лесно.
Така ми прави и на мен когато имах проблеми с двете изброени, след като ги оправих найстина бе стабилна.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)