The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
имам въпросче към колеги с v40

#11
ам' чи на климатика това му е една от функциите, бързо да изсушава стъклото.
Reply

#12
ам' чи на климатика това му е една от функциите, бързо да изсушава стъклото.
Reply

#13
petardi Wrote:имам проблем с постоянното изпотяване на предното стъкло и когато включа климатроника в положение да го суши той включва климатика,вярно че стъклото моментално се изсушава но когато сменя полажението веднага ми се изпотява отново,а не мога да карам зимата на климатик ,чудя се дали да не изкарам бушона ама може да се изключи нацяло климатроника,ако някой ми даде съвет ще съм му благодарен!мерси предварително

на твоя проблем има само едно решение - ползвай друг превоз през зимата..... Tongue
сега сериозно - 1. доколкото успях да се запозная с параметрите на любимата марка преразхода ти с включен климатроник едва ли ще бъде усетен, особено на къси разстояния.
2. "специалист" по климатрониците във Варна ми обясни, че зимата е по - добре да започнеш първоначалното отопление на купето с климатроника/ климатика, щото най - ниската температура поддържана в системата била 8 градуса. :? :roll: :?: Тва позволявало по-бързото отопление на колата спрямо парното. А след като стоплиш един път купето вече спокойно може да сменяш позицията на въздуха.
Дано да съм ти бил полезен........ Big Grin
През 2020 се очаква да свърши света!!! Ако искаш да оцелееш -  ела в България!!! Тук сме с 30 г. назад !!!
Reply

#14
petardi Wrote:имам проблем с постоянното изпотяване на предното стъкло и когато включа климатроника в положение да го суши той включва климатика,вярно че стъклото моментално се изсушава но когато сменя полажението веднага ми се изпотява отново,а не мога да карам зимата на климатик ,чудя се дали да не изкарам бушона ама може да се изключи нацяло климатроника,ако някой ми даде съвет ще съм му благодарен!мерси предварително

на твоя проблем има само едно решение - ползвай друг превоз през зимата..... Tongue
сега сериозно - 1. доколкото успях да се запозная с параметрите на любимата марка преразхода ти с включен климатроник едва ли ще бъде усетен, особено на къси разстояния.
2. "специалист" по климатрониците във Варна ми обясни, че зимата е по - добре да започнеш първоначалното отопление на купето с климатроника/ климатика, щото най - ниската температура поддържана в системата била 8 градуса. :? :roll: :?: Тва позволявало по-бързото отопление на колата спрямо парното. А след като стоплиш един път купето вече спокойно може да сменяш позицията на въздуха.
Дано да съм ти бил полезен........ Big Grin
През 2020 се очаква да свърши света!!! Ако искаш да оцелееш -  ела в България!!! Тук сме с 30 г. назад !!!
Reply

#15
вие пък какво се хванахте за климатика, на човека му се поти постоянно, моята се поти само ако в колата има 4 човека с мокри дрехи иначе не. Да се провери филтър купе (ако има такъв), вътрешно радиаторче за евентуални течове, мокри петна вътре в колата по пода и около него.
Reply

#16
вие пък какво се хванахте за климатика, на човека му се поти постоянно, моята се поти само ако в колата има 4 човека с мокри дрехи иначе не. Да се провери филтър купе (ако има такъв), вътрешно радиаторче за евентуални течове, мокри петна вътре в колата по пода и около него.
Reply

#17
Luben Manev Wrote:вие пък какво се хванахте за климатика, на човека му се поти постоянно, моята се поти само ако в колата има 4 човека с мокри дрехи иначе не. Да се провери филтър купе (ако има такъв), вътрешно радиаторче за евентуални течове, мокри петна вътре в колата по пода и около него.
Съгласен съм напълно с колегата. Проблема най вероятно е от филтър купе/ако има/. На 100% не може да се избегне конденза, но при смяна на същия е значително малко и изчезва бързо.
Това е което съм констатирал от личен опит.
Reply

#18
Luben Manev Wrote:вие пък какво се хванахте за климатика, на човека му се поти постоянно, моята се поти само ако в колата има 4 човека с мокри дрехи иначе не. Да се провери филтър купе (ако има такъв), вътрешно радиаторче за евентуални течове, мокри петна вътре в колата по пода и около него.
Съгласен съм напълно с колегата. Проблема най вероятно е от филтър купе/ако има/. На 100% не може да се избегне конденза, но при смяна на същия е значително малко и изчезва бързо.
Това е което съм констатирал от личен опит.
Reply

#19
А другия възможен вариант е клапата която не позволява да влиза въздух от вън или копчето което я управлява .
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)