The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ключ парно

#1
Имам следния, може би странен проблем.
Парното ми работи на 1,2 и 3 степен, на 4та спира!
Какъв може да е проблема?

Ел. мотора на парното, как се сваля? - вътре от купето.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#2
Efri 740 Wrote:Имам следния, може би странен проблем.
Парното ми работи на 1,2 и 3 степен, на 4та спира!
Какъв може да е проблема?

Ел. мотора на парното, как се сваля? - вътре от купето.

Най-вероятно е проблема да е в ключа.
Reply

#3
Попринцип, по-често срещаният проблем е точно обратното на това, което ти си написал, защото захранването на вентилатора, за степените 1,2 и 3 минава през едни реостатчета, които намаляват напрежението на входа на вентилатора. Тези реостатчета имат една термозащита, която обикновено изгаря. На 4-та степен вентилаторът получава чисти 12 Волта от акумулатора. При теб явно е прекъснат някъде "байпасният" кабел, който не минава през междинните съпротивления, а отива директно към вентилатора.

Няма нужда да сваляш вентилатора, защото той очевидно работи. Като свалиш кората под жабката, ще видиш въпросния вентилатор, на който е хваната една кутийка, в която влизат разни кабели. В тази кутийка са реостатчетата и сигурно там е и байпасната връзка, за 4-та степен. Свали кутийката и разгледай вътре, дали има прекъснати проводници.
Reply

#4
Свали ключа почисти го с WD40 и няма да имаш проблеми :wink:
Reply

#5
Благодаря.
Тия дни ще погледна указанията ви.
Отговор ще има.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#6
Залагам 5 лева, че не е от ключа :lol: Колкото и да го пръскаш с WD40 - нищо няма да стане
Reply

#7
Печелиш пет лева от човека.
До момента.
Проверих ключа и кабелите - всичко е точно - там нямаше дори и окис.
Долу кабелите дето влизат в парното преди ел. мотора - всичко е наред.
Самия ел. мотор е захранен с Плюс и Минус. Между "панел" и ел. мотора е проблема и тук се чува следното.
Чукане на нещо като стартерно реле или Шалтер. По плътен и по-силно чукане от обикновеното реле.
Какво ли е това и как се стига до него?
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#8
Нещо не ми стана съвсем ясно - как така до мотора на парното стига захранване, пък не работи. Или става въпрос само за 1-ва, 2-ра и 3-та степен на вентилатора?
Reply

#9
Нещо не ми стана съвсем ясно - как така до мотора на парното стига захранване, пък не работи. Или става въпрос само за 1-ва, 2-ра и 3-та степен на вентилатора?
Reply

#10
1-2-3 степ стига ток и работи.
4- явно е директно, но не съвсем.
Чука като шалтер.
След този шалтер са 2та кабела който захранват ел. мотора на парното.
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)