The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Проблем на газ с VOLVO 2.0 20V

#21
del Wrote:Забравих да питам за диаметърът на смесителя.
Да си кажа честно незнам какъв е диаметъра.
Reply

#22
del Wrote:Ето ти материал за сравнение от каталога на БРЦ:
Това е за Волво 850 2.0 20V MPI Bosch LH Jetronic 3.2
GPL 12MX01990051 (Methane 12MX01990051
ingombro max =39
diff. Ø int = 33 (31)
Ø M=66
Ø F=66
и другия вариант е:
GPL 12MX88120002 (Methane 12MX88120002)
ingombro max =37
diff. Ø int = 35 (33)
Ø M=70
Ø M=70
Ако не съм познал пиши точния модел на колата и дв-ля ще опитам пак.
Понеже гръмна и след това не можах да я закача по нормалния начин сега съм обърнал плочката на обратно
Reply

#23
А така...
Де бил ключа от палатката.
Тази газова няма да тръгне докато не си обърнеш смесителя, както е бил!
Трябва дупчиците от които влиза газта да са след най- тясната част на смесителя/на чертежа тази част е означена diff. Ф int/.
Другия начин по който да се ориентираш как трябва да е обърнат смесителя е следния:
"Мъжкия"/на чертежа на смесителя това е диаметъра М/ край на смесителя влиза във въздуховода/дебелия гофриран мъркуч, който свързва дебитомера и дросел. клапа/ а "женския"/на чертежа на смесителя това е диаметъра F/ край трябва да го наденеш на края на дросел. клапа. Обаче като слагаш "женския" край задължително сложи малко силикон за да уплътниш добре това съединение.Ако от там смуче въздух все едно нищо не е направено.
Така и така ще сваляш смесителя вземи и премери дали същия този диаметър/най-тясната част на смесителя/ е според каталога на БРЦ ако въздуховода ти е с диаметър ф66/ф70/ то диаметъра на смесителя трябва да е ф33/ф37/.
Като си готов с това ще продължим нататък.
Успех!
Reply

#24
del Wrote:А така...
Де бил ключа от палатката.
Тази газова няма да тръгне докато не си обърнеш смесителя, както е бил!
Трябва дупчиците от които влиза газта да са след най- тясната част на смесителя/на чертежа тази част е означена diff. Ф int/.
Другия начин по който да се ориентираш как трябва да е обърнат смесителя е следния:
"Мъжкия"/на чертежа на смесителя това е диаметъра М/ край на смесителя влиза във въздуховода/дебелия гофриран мъркуч, който свързва дебитомера и дросел. клапа/ а "женския"/на чертежа на смесителя това е диаметъра F/ край трябва да го наденеш на края на дросел. клапа. Обаче като слагаш "женския" край задължително сложи малко силикон за да уплътниш добре това съединение.Ако от там смуче въздух все едно нищо не е направено.
Така и така ще сваляш смесителя вземи и премери дали същия този диаметър/най-тясната част на смесителя/ е според каталога на БРЦ ако въздуховода ти е с диаметър ф66/ф70/ то диаметъра на смесителя трябва да е ф33/ф37/.
Като си готов с това ще продължим нататък.
Успех!
Може ли един телефон да ти звънна.
Reply

#25
0896712080
Казвам се Делчо


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#26
Dobyone,

Някакво развитие има ли?
Reply

#27
del Wrote:Dobyone,

Някакво развитие има ли?
И ако има - сподели и на нас да го знаем. Нали затова е публичен форум. Не е само едно Волво с газ.
Успех!
volvo for life
Волво В70 '98 2,0 10V
И не забравяйте, че всяко натискане на спирачката, Ви бърка директно в джоба. Карайте предвиждайки!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)