The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
СТРАННО ПОВЕДЕНИЕ НА КЛИМАТРОНИКА

#1
Нормално ли е, след като си угасил колата, заключил си я, напазарувал си и като се върнеш да завариш вентилатора на парното-климатроника да работи на макс и през духалките да циркулира яростно въздуха отвън? :o
И това ми се случва поне за трети път. Има ли връзка факта, че това ми се случва само в най-горещите дни? Явно тази кола си живее собствен живот :?

#2
хехехе, добре дошел при многото електроника Big Grin Big Grin Big Grin
предполагам го държиш на аутошрежим, след като е работил климатроника дълго време се получава много конденз. след спиране на колата и минаване на определено време / мисля че беше половин или един час / без да тръгнеш отново учената система казва, че трябва да се изсуши събраната влага, за да не се развиват гъбички, мухъл и други мизерии. Затова включва вентилатора на мах, за да може да изсуши възможно най бързо насъбраната вода.
Няма нищо притеснително или ненормално, по скоро си е допълнителна екстра, която имаш :wink:

при мен единствения проблем е че след слагане на допълнителна аларма заради каското, като се включи вентилатора задейства и алармата и се почва едно пищене, ум да ти зайде

#3
Много ти благодаря, че помогна на невежеството ми. Аз също подозирах, че това е измислено и явно е нормално. Но като питах и други невежи като мен започнаха да ме убеждават, че е дефект.

#4
Big Grin Big Grin Big Grin ако не са пипали по ново волво през живота си е нормално да кажат, че е дефект Big Grin Big Grin Big Grin

ето ти и оригиналното обяснение:

The climate control module provides infinitely variable electronic blower fan control. When AUTO mode (only electronic climate control) is engaged the climate control module (CCM) adapts the blower fan speed to the setting of the controls and the vehicle speed. The blower fan can be set to run-on in order to reduce residual moisture in the evaporator.
A timer located in the central electronic module (CEM) controls the run-on time. 50 minutes after the engine has been switched off and the ignition has been turned to position 0 or I the central electronic module (CEM) supplies power to the climate control module (CCM) and the blower fan is activated at full speed for 7 minutes. This run-on dries the evaporator and prevents bad odors.
This function is programmed at the factory, but can be deactivated in the event of customer complaints via programming of customer parameters. Programming is carried out via VIDA.

откакто го прочетох съм си нагласим температурата на 23 градуса и само натискам ауто когато ми стане жега. Започва да духа зверски силно, прави температурата за норматив и се адаптира така че не усещаш от къде вее. Дори и климатроника д ане работи, вентилацията се надува силно и после сама се регулира. Ученото си е учено. Много ме кефи тази глезотийка :wink:



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)