The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Изгорях колеги..

#1
Качвам се тази сутрин. Вкарвам ключа. Изключвам лампата и копчето при ръчната, което ако е включено и колата не може да запали..и завъртам ключа и: НИЩО! ;( Повтарям пак. Нищо. Чува се само едно "вввввввв", релето сякаш изобщо не зацепва. Пускам ключа. Направих това към 10 пъти и нищо..няма палене. Паметник...и в последствие разбрах, че е сменян някакъв датчик за паленето с друг датчик и са казали, че ако се развали този датчик, колата няма палене. Е..дойде и това време. До колкото разбрах от баща ми..датчика е много пари, които аз нямам...Пишете ми едно 740 на сметката...
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply

#2
А да..забравих..то идиот като мен малко трудно да се сети ама..това "ввв" е от бензиновата помпа, която се опитва да вдигне налягането. И все пак нямам идея защо не пали..При нас е леко наклон, но има бензин, който дори в наклон пълни резервоара..дали всичко се крие в тези датчици :?
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply

#3
аэ имам 740 эа кое копче става вапрос аэ там май нямам копче эа паленето
Reply

#4
Това е просто между другото. Проблемът не е в него 100%. Но по принцип аз имам 1 копче, точно където ти е ръчната, бъркаш в отвора от който излиза ръчната, най-отгоре и там има едно копче. Дето ако е нагоре колата не може да запали, а като е надолу пали. Добра защита срещу крадци...
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply

#5
имам и едно 760 раэглобено е и ако кажеш кой датчик е иэпукал може да вида дали го имам и да те опраим ( в добрия смисал на думата де :wink: )
Reply

#6
Ам..проблем "у стартеро" ахаха. Е поне не са датчиците, че бях настръхнал при цена от 125 долара Big Grin Макар че и сега ще ме одрускат яко, но ще го прежалим. Стига ток до стартера, но нашият човек го няма. Най-радостният миг беше, когато запали на скорост..хахаха. Та..утре на ремонт Tongue
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply

#7
След ремонта на стартера около 60 - 80лв., и ако пак той прави проблем, обади ми се.
Че това е една голяма "ода" за стартера.
На тезгяха работи на колата не. Но има евтин лек.


Attached Files Thumbnail(s)
       
Основател на ВКБ с членска карта 00008.
Бивш член на УС. Volvo S80 D5 2003.
Reply

#8
Четки на стартера - 31 лв. Липсваше ми звука на двигателя Big Grin Cry :oops:
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply

#9
Честото!!!!! За малко пари-голям кеф Big Grin Big Grin Big Grin
\\// (())  ||_  \\//  (()) S60 D5 185+к.с. М66.
Reply

#10
Благодаря! По-голяма истина не съм чувал..хахаха. Ах, до сега не го оценявах като хората, но това да се качиш във волво е истински рай... Big Grin Tongue
I ROLL
VOLVO 740 2.0 163 h.p. B200ET 1985
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)