The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Заден тампон на двигателя/СК

#61
Да, напълно съм съгласен с теб. Тампоните са различни при моя двигател и скорости!

Но поне да бяха с 10% по-големи, с повече гума, повече желязо по тях, щях да се съглася донякъде с 35% разликата в цената, а те изглеждат досущ като твоите...как човек да не се дразни...
Vovlo V40 2001 1.9Di 115Hp
Reply

#62
И аз се чудя защо се получава така, че едни почти идентични неща за по- новия модел струват по- скъпо, отколкото при по- стария. Аз се занимавам с продажба на резервни части за трактори. При нас е същото положението. За по- нов модел трактор една почти еднаква част /по обем, състав, материал и вложен труд/ разликата в цената е понякога повече от двойна.
VOLVO V70 2.0D 2008г. 136к.с.
Code:
[url=http://forum-lines.ru/][img]http://forum-lines.ru/rez/ab286793.gif[/img][/url]

[Image: ab284504.gif]

VOLVO V40 1,9TD 1997г  VIOLET METALIC
[Image: ab214140.gif]
[Image: ab286793.gif]
Reply

#63
milenhr Wrote:И аз се чудя защо се получава така, че едни почти идентични неща за по- новия модел струват по- скъпо, отколкото при по- стария. Аз се занимавам с продажба на резервни части за трактори. При нас е същото положението. За по- нов модел трактор една почти еднаква част /по обем, състав, материал и вложен труд/ разликата в цената е понякога повече от двойна.

Ами не се чудете пичове, както навсякъде в икономиката, така и в търговията, търсенето определя цената - демек като не се търси за старо защо да му е висока цената? Аз лично не съм съгласен с този принцип, но какво да се прави... :roll: .
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#64
milenhr Wrote:
100Y0 Wrote:И аз съм с тампони от Скан Тех, но тресенето и с новите тампони остана, но цената в МП беше двойна изатова предпочетох Скан Тех. Явно материала е различен и при следваща смяна ще предпочета "оригинардъ" он МП :wink: Big Grin . Поздрави и се радвам, че при теб проблема е решен.
Пояснявам- аз съм с тампони от МП. Бях взел от Скантех , но ги върнах. Разликата в цената е около 15- ина лева общо за двата. Но определено оригинала си струва парите.

Колега milenhr, да добавя и моите впечатления, че нали сме със същия модел.
Миналата зима като правих големия ремонт използвах случая като беше разпарчатен двг да сменя и точно тези 2 тампона с които ти си имал главоболия, че старите бяха в същото плачевно състояние като твоите.
Поръчах ги от Скантех заедно с други чаркове за ремонта.
Резултат след монтажа: нулева разлика спрямо оригиналните откъм вибрации, двигателя просто заспа.
Наистина е странно, че при теб се е получило така. Отчитам разликата във времето и може би става въпрос за кофти партида на която си попаднал, ама дори и така е малко странно да има толкова големи разлики в качеството.
Все пак надявам се това ще е полезно на останалите колеги на които им предстои смяна на тампони.
Ако има и други колеги които са се сблъсквали с такъв проблем може да споделят и те.

Поздрави
Volvo V40 1.9 TD D4192T (F8QT)
Volvo 855 2.5 TDI D5252T
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)