10-14-2009, 06:59 AM
Здравейте, имам Волво 850 '95 та с 2.0 10 клапана мотор.
Всичко е ОК с колата като изключим някои тревоги около съединителя.
Правил съм пробата с дръпната ръчна и на скорост - като пусна педала, колата гасне. Това ОК.
Обаче ми прави впечатление следното - при малко натоварване на полусъединител започва да мирише. Дори при паркиране понякога, когато е с повече маневри. Също така понякога (не винаги) при включване на скорост от спряло положение се усеща леко придърпване. Мога да включвам предавките като съм натиснал педала едва до средата.
В общи линии усещането ми е , че като че ли целия ход на педала е изместен нагоре. Карал съм различни коли, случвало ми се е да сменям съединител, но винаги признаците са - трудно включва и трябва да се натисне до край и после отделя горе.... В тоя случай включва лесно...
Дали има някаква регулировка, дали има някаква хидравлика, която е за правене или направо работата върви към смяна? Нямам представа при този модел дали подлежи на реглаж съединителя.
Благодаря предварително за съветите.
Всичко е ОК с колата като изключим някои тревоги около съединителя.
Правил съм пробата с дръпната ръчна и на скорост - като пусна педала, колата гасне. Това ОК.
Обаче ми прави впечатление следното - при малко натоварване на полусъединител започва да мирише. Дори при паркиране понякога, когато е с повече маневри. Също така понякога (не винаги) при включване на скорост от спряло положение се усеща леко придърпване. Мога да включвам предавките като съм натиснал педала едва до средата.
В общи линии усещането ми е , че като че ли целия ход на педала е изместен нагоре. Карал съм различни коли, случвало ми се е да сменям съединител, но винаги признаците са - трудно включва и трябва да се натисне до край и после отделя горе.... В тоя случай включва лесно...
Дали има някаква регулировка, дали има някаква хидравлика, която е за правене или направо работата върви към смяна? Нямам представа при този модел дали подлежи на реглаж съединителя.
Благодаря предварително за съветите.