The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Компресия на турбо

#1
някои знае ли колко трябва да е компресията на мотор B5204T защото аз навсякаде чета че е 8,5 което почти ми се струва невазможно защото сега ми е 10.5
Reply

#2
Това което открих, (примерно за комби с твоя двигател , ръчна скоростна кутия и 95 година) е 1,3-1,5 MPa!
[Image: volvo.jpg]
Reply

#3
Aко това ще помогне... :wink:


Attached Files Thumbnail(s)
   
Reply

#4
абе кво ти пука колко е, стига като го настъпиш докрай и да не може да стъпва на пътя. При мен е така и въобще не ми пука дали ми е в ред турбто или не, върви на уваолнение, за друго не знам!!! Confusedhock: :evil: :wink: :wink:
Reply

#5
абе то че върви е ясно но не е като за 210кс. и днес след като му премерих по добре компресиятя се оказа че е 8.0 което дажа разлика от 5 ат. на цилиндър и понеже се занимавам с сервизна дейност и го отворих мотора че то неставаше така.ще го правя бмв килар :minigun: :lol: :lol:
Reply

#6
vol 850 Wrote:.ще го правя бмв килар :minigun: :lol: :lol:
То би трябвало и с издухало турбо да ги правиш "петичките" на прах.особенно сега във влажното :mrgreen: Моите наблюдения са че весе по-малко се навиват да се "ръчкат" особенно на извън градско.(става дума за "петици" от нашите години Big Grin ).Смятам същите години баварки изглеждат доста изморени и "разчекнати".Нека не ми се обиждат собствениците на такива автомобили ,но като цяло болшенството са в кофти състояние(лично мнение)
Chevrolet Blazer V6 4.3
Reply

#7
Нали правим разлика между компресия и степен на сгъстяване...8,5 ти е степента на сгъстяване Wink
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply

#8
MaxBass Wrote:Нали правим разлика между компресия и степен на сгъстяване...8,5 ти е степента на сгъстяване Wink
да точно за това става въпрос в момента компресията ми е 8,5-9,0 а трябва да е 11-13 и затова вече съм го разглобил като за начало открих че на цилиндъра има ръб на които мога да беля картофи :lol:
Reply

#9
Ти си го разглобил, но и мен тва чака, преди 3 дни отидих на вилата и като слезнах да си отварям портата и мотора чукаше като разтропан дизел!!! Sad Sad :? :? :? Не знам от какво е но един майстор преди много време ми каза че било нещо разхлабено бутало, и понеже и аз се занимавам с коли (по точно хоби) и ще разглабям моето Т5 240 коня!!!Преди много време чукаше съвсем лекично и при точно определени обороти , постепенно се увеличаваше при тея обороти и сега си е постоянно. Направо си чука мн яко мотора като метал в метал и сега ми е много кофти :x :x , като разглобя, ще споделя за какво става на ? и после вие ще ме светнете къде мога да отида и да си премеря и аз компресията и налягането на турбото!! Ако някой от вас има такава джаджа за компресията и ако му се занимава може да ослужи и да пообменим малко опит!!! Иначе колата си вървеше мн яко и изведнъж се разтропа яко ама яко!!! Нито сум я прегрявал, нито е оставала без масло, явно и е дошло времето!!! Ако някой има и съвет моля да сподели!!!
Reply

#10
да не е имал предвид бутален болт?Или нещо лагери ли...Нз ...тепърва се интересувам сериозно от двигатели Smile
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)