11-26-2009, 07:17 AM
някои знае ли колко трябва да е компресията на мотор B5204T защото аз навсякаде чета че е 8,5 което почти ми се струва невазможно защото сега ми е 10.5
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
|
Компресия на турбо
|
11-26-2009, 07:17 AM
някои знае ли колко трябва да е компресията на мотор B5204T защото аз навсякаде чета че е 8,5 което почти ми се струва невазможно защото сега ми е 10.5
11-27-2009, 06:21 PM
Това което открих, (примерно за комби с твоя двигател , ръчна скоростна кутия и 95 година) е 1,3-1,5 MPa!
12-02-2009, 02:20 PM
абе кво ти пука колко е, стига като го настъпиш докрай и да не може да стъпва на пътя. При мен е така и въобще не ми пука дали ми е в ред турбто или не, върви на уваолнение, за друго не знам!!! hock: :evil: :wink: :wink:
12-04-2009, 10:10 PM
абе то че върви е ясно но не е като за 210кс. и днес след като му премерих по добре компресиятя се оказа че е 8.0 което дажа разлика от 5 ат. на цилиндър и понеже се занимавам с сервизна дейност и го отворих мотора че то неставаше така.ще го правя бмв килар :minigun: :lol: :lol:
12-05-2009, 05:34 PM
vol 850 Wrote:.ще го правя бмв килар :minigun: :lol: :lol:То би трябвало и с издухало турбо да ги правиш "петичките" на прах.особенно сега във влажното :mrgreen: Моите наблюдения са че весе по-малко се навиват да се "ръчкат" особенно на извън градско.(става дума за "петици" от нашите години ).Смятам същите години баварки изглеждат доста изморени и "разчекнати".Нека не ми се обиждат собствениците на такива автомобили ,но като цяло болшенството са в кофти състояние(лично мнение)
Chevrolet Blazer V6 4.3
12-06-2009, 12:21 AM
Нали правим разлика между компресия и степен на сгъстяване...8,5 ти е степента на сгъстяване
Купувам (малката)дясната част от ножа под предната броня на с/в40...
12-06-2009, 01:28 PM
MaxBass Wrote:Нали правим разлика между компресия и степен на сгъстяване...8,5 ти е степента на сгъстяванеда точно за това става въпрос в момента компресията ми е 8,5-9,0 а трябва да е 11-13 и затова вече съм го разглобил като за начало открих че на цилиндъра има ръб на които мога да беля картофи :lol:
12-09-2009, 11:30 PM
Ти си го разглобил, но и мен тва чака, преди 3 дни отидих на вилата и като слезнах да си отварям портата и мотора чукаше като разтропан дизел!!! :? :? :? Не знам от какво е но един майстор преди много време ми каза че било нещо разхлабено бутало, и понеже и аз се занимавам с коли (по точно хоби) и ще разглабям моето Т5 240 коня!!!Преди много време чукаше съвсем лекично и при точно определени обороти , постепенно се увеличаваше при тея обороти и сега си е постоянно. Направо си чука мн яко мотора като метал в метал и сега ми е много кофти :x :x , като разглобя, ще споделя за какво става на ? и после вие ще ме светнете къде мога да отида и да си премеря и аз компресията и налягането на турбото!! Ако някой от вас има такава джаджа за компресията и ако му се занимава може да ослужи и да пообменим малко опит!!! Иначе колата си вървеше мн яко и изведнъж се разтропа яко ама яко!!! Нито сум я прегрявал, нито е оставала без масло, явно и е дошло времето!!! Ако някой има и съвет моля да сподели!!!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
Users browsing this thread: |
1 Guest(s) |