The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Впръскване на препарат за лесно палене

#1
Привет колеги, някой има ли идея къде точно се пръска със спрей за лесен старт на В70 ТДИ и колко газ се сипва в нафтата за да не замръзва.
Reply

#2
Сутринта на -14 си запалих само от 1 завъртане.Ако имаш трудност с паленето със спрей не знам колко ще се подобри.Нафта си държа в гаража от ламарина ако е зимна не замръзва.
Reply

#3
Юли,
впръсква се във въздуховода след филтърната кутия.
Сипва се бензин в резервоара, а не газ.
За пропорцията - чувал съм за 1:10.
Ако сутрин е много студено, подгрей 2-3 пъти и после въртиш.
Но като за начало - първо си провери подгревните свещи :!:
Reply

#4
Нафтата ми е ОМВ Алпин Дизел. Както знаеш Жоре акумолатора е чисто нов, явно ще търсиме причинота в свещите. За пръскането на този препарат да не би да трябва да отварям капака на който пише Турбо? Извинявам се за невежеството. Smile Smile Smile
Reply

#5
И ако прекалиш с спрея става лошо за мотора,
по добре търси причината .
И моята е такъв мотор и последните(студени ) дни
си пали без да се замисля.
КАРАЙ ЖАДЕН,ОСТАВИ ЕДИН ПОЛИЦАЙ ГЛАДЕН!
Reply

#6
Колега не чакай чудеса от тоя препарат.Вече трети ден ползвам такъв и въпреки това при -18 си пали доста трудно
Reply

#7
Миналата зима си смених свещите и си пали от първия път независимо от температурата.Цените тогава започваха от 17-18 лв до 28 за beru .Аз взех бош за 23лв/бр мисля без клубната отстъпка вземаш си 5 нови сменяш и си готов.Алпин дизела не ми се вярва да замръзне.
Reply

#8
И аз да се изкажа,с падането на температурите почнах да паля все по трудно,свещите съм ги сменял миналата зима но декември реших да ги проверя за всеки случай и се оказа една заминала(пробвам ги само с пробна лампа или мултицет-знам че не е съвършен този вид тестване),след като замених прекъсналата се подобри паленето и то значително.Миналата седмица обаче взе да става все по студено(както всички сте забелязали :lol: ) и пак започнах да изпитвам затруднения и в петък реших да търся някаква добавка,купих си LIQUI MOLY която се сипва в резервоара и в събота и неделя палеше от раз,тази сутрин запалих на третия път като при всичките завъртания двигателя припукваше но явно нафтата си беше доста смръзнала.И да вмъкна,първото което направих като застудя беше да пробвам "Алпин" дизела на ОМВ но според мен е голямо дърво,незабелязах никакво подобрение в запалването или в нещо друго.
V40 2000г. 95кс Габрово
Reply

#9
Ясно ще се тестват свещите, въпреки че сипах и бензин в Алпин дизела. Благодаря на всички които се включиха в темата и успех през 2010! Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
Reply

#10
Вие тука за В-70 споделяте ,някой знае ли дали имате подгряване на горивото.
На 80-та като я закача на компютъра и горивото винаги е 45-50градуса .

Имаше една качественна добавка за дизел против замръзване ,
руска "Антигел"мисля че се казва.

Миналата година бяхме взели една нафта ,на -10
50% от нея беше парафин .После тия където я
докараха (нафтата е от цистерните на Лук оил)
казаха ,че я объркали с лятна :x
КАРАЙ ЖАДЕН,ОСТАВИ ЕДИН ПОЛИЦАЙ ГЛАДЕН!
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)