The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Идва краят на актовете и отнетите точки !

#1
"Говореща" джаджа предлага на шофьорите телефония и мейлинг



iLane "чете" новите електронни съобщения, "пише" вашите отговори и ви позволява да контролирате гласово всички процеси, разказва Technews.bg
29.07.2006
Когато телефонът в колата звънне, много вероятно е човек да отговори, въпреки че законите изрично забраняват подобно действие.

В повечето страни ефектът от тази мярка обаче не е голям, затова все повече специалисти смятат, че вместо да се забранява нещо, което е необходимост, е по-добре да се търсят ефикасни методи за неговото безопасно практикуване.


Компанията "Intelligent Mechatronic Systems" (IMS) се готви да пусне на пазара джаджа с джобни размери, която е специално приспособена за комуникация по време на шофиране.

Ръцете и погледът на водача остават свободни, защото устройството може да се контролира чрез глас. Самото то също "говори" и по този начин дава информация за всички нови съобщения и обаждания.

iLane, както е наречено приспособлението, поддържа безжична връзка с мобилния телефон или смартфон на потребителя. Чрез него човек може да води разговори, да приема или изпраща електронни съобщения и дори да прикачва файлове към имейли.

Всичко това се осъществява чрез гласови команди. Специалният вграден "филтър" подрежда пристигналите съобщения (имейли и SMS-и) по степен на важност и се дава предимство на тези, които изискват спешен отговор.

По преценка на iLane (зависеща и от предварителните настройки, които потребителят е задал) водачът се известява за пристигнало съобщение, заедно с кратко гласово описание на съобщението.

След това устройството "прочита" текста на писмото до водача, като дава възможност за неговото препращане, а също и за гласовото формиране на "отговор" на съобщението.

iLane се стартира автоматично, когато човек влезе в автомобила. Това става благодарение на датчик, който засича присъствието на шофьора.

При нужда гласът на устройството може да се изключи, но самото то не прекратява работата си. Иначе гласът се регулира по много показатели.

Потребителят определя силата на звука, бързината на говора, а освен това има възможност да избира между мъжки и женски глас. Разнообразието от езици е голямо, съобщават от IMS.

И още: iLane може да "разбира" човешкия говор независимо от неговата сила, интонация или акцент. Ако случайно някоя дума или изречение остане неразбрана, iLane учтиво "моли" тя да бъде повторена.

За захранване устройството не използва традиционната батерия, а "запалката" на автомобила. iLane се включва към нея или директно, или чрез кабел, който позволява джаджата да се поставя в различни части на превозното средство.

Когато към напрежението от шофиране в градски условия се добави и разсейване на шофьора с неговия телефон, рисковете сериозно нарастват. Технологии като iLane биха помогнали на водачите да управляват по-безопасно своите автомобили.

Technews.bg
Reply

#2
"Говореща" джаджа предлага на шофьорите телефония и мейлинг



iLane "чете" новите електронни съобщения, "пише" вашите отговори и ви позволява да контролирате гласово всички процеси, разказва Technews.bg
29.07.2006
Когато телефонът в колата звънне, много вероятно е човек да отговори, въпреки че законите изрично забраняват подобно действие.

В повечето страни ефектът от тази мярка обаче не е голям, затова все повече специалисти смятат, че вместо да се забранява нещо, което е необходимост, е по-добре да се търсят ефикасни методи за неговото безопасно практикуване.


Компанията "Intelligent Mechatronic Systems" (IMS) се готви да пусне на пазара джаджа с джобни размери, която е специално приспособена за комуникация по време на шофиране.

Ръцете и погледът на водача остават свободни, защото устройството може да се контролира чрез глас. Самото то също "говори" и по този начин дава информация за всички нови съобщения и обаждания.

iLane, както е наречено приспособлението, поддържа безжична връзка с мобилния телефон или смартфон на потребителя. Чрез него човек може да води разговори, да приема или изпраща електронни съобщения и дори да прикачва файлове към имейли.

Всичко това се осъществява чрез гласови команди. Специалният вграден "филтър" подрежда пристигналите съобщения (имейли и SMS-и) по степен на важност и се дава предимство на тези, които изискват спешен отговор.

По преценка на iLane (зависеща и от предварителните настройки, които потребителят е задал) водачът се известява за пристигнало съобщение, заедно с кратко гласово описание на съобщението.

След това устройството "прочита" текста на писмото до водача, като дава възможност за неговото препращане, а също и за гласовото формиране на "отговор" на съобщението.

iLane се стартира автоматично, когато човек влезе в автомобила. Това става благодарение на датчик, който засича присъствието на шофьора.

При нужда гласът на устройството може да се изключи, но самото то не прекратява работата си. Иначе гласът се регулира по много показатели.

Потребителят определя силата на звука, бързината на говора, а освен това има възможност да избира между мъжки и женски глас. Разнообразието от езици е голямо, съобщават от IMS.

И още: iLane може да "разбира" човешкия говор независимо от неговата сила, интонация или акцент. Ако случайно някоя дума или изречение остане неразбрана, iLane учтиво "моли" тя да бъде повторена.

За захранване устройството не използва традиционната батерия, а "запалката" на автомобила. iLane се включва към нея или директно, или чрез кабел, който позволява джаджата да се поставя в различни части на превозното средство.

Когато към напрежението от шофиране в градски условия се добави и разсейване на шофьора с неговия телефон, рисковете сериозно нарастват. Технологии като iLane биха помогнали на водачите да управляват по-безопасно своите автомобили.

Technews.bg
Reply

#3
Е нали по принцип има хендс фрее?
Reply

#4
Е нали по принцип има хендс фрее?
Reply

#5
ами като комбинираме хендс фреий-то с телефон който поддържа гласови команди и от тая джаджа почти няма смисъл, даже при мен никакъв :-)
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#6
ами като комбинираме хендс фреий-то с телефон който поддържа гласови команди и от тая джаджа почти няма смисъл, даже при мен никакъв :-)
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър Big Grin
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Reply

#7
Да-а технологията се развива, остава и цената да се "навива" така че да си я сложа в малкия джоб ...
Радостно е все пак м'чета, не мислите ли?!

Какво да ви споделя - че примерно през /...не толкова далечната 1994-5 г./ се радвах, когато отивайки за Ястребец от Боровец с едно Volvo 460 с "кар кит" на Nokia /с изнасяща се антена от багажника, която се лепеше с магнит на задния капак/ на един завой на пътя, гледам се появиха два "бара" на дисплея - демек имаше връзка!!! И о чудо - свързвам се с вкъщи на домашния телефон и майка ми като се обади й разправям:
"майче ... знаеш ли че ти се обаждам от гората" ?!?... а-а тя ме пита,
"как така, къде си в момента?" ...
Мобилните телефони бяха само МОБИФОНИ /радио средни вълни :wink: /, които имаха връзка само в полето на София ... и не знам каква пролука с "пряко виждане и сигнал", от Копитото предполагам, съм нацелил в Рила, но това си беше "проведен разговор от нерегламентирано и ... невъзможно място"
Разнасяха се едни "Мотороли" като куфарчета, и Нокия 150 беше с размерите на ... тухла единичка, но беше технологичен връх и пълна гъзария...
А беше реално преди около 10 г.!
Сега като си помисля ... все едно говорим за ... крайцера АВРОРА!!!

Отскока в технологийте си е як, въпроса е на каква цена и колко безвреден и устойчив е за потребление даден продукт ... Та това е всъщност темата ... най-старата - темата за
КИНТИТЕ
:!: :twisted:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#8
Да-а технологията се развива, остава и цената да се "навива" така че да си я сложа в малкия джоб ...
Радостно е все пак м'чета, не мислите ли?!

Какво да ви споделя - че примерно през /...не толкова далечната 1994-5 г./ се радвах, когато отивайки за Ястребец от Боровец с едно Volvo 460 с "кар кит" на Nokia /с изнасяща се антена от багажника, която се лепеше с магнит на задния капак/ на един завой на пътя, гледам се появиха два "бара" на дисплея - демек имаше връзка!!! И о чудо - свързвам се с вкъщи на домашния телефон и майка ми като се обади й разправям:
"майче ... знаеш ли че ти се обаждам от гората" ?!?... а-а тя ме пита,
"как така, къде си в момента?" ...
Мобилните телефони бяха само МОБИФОНИ /радио средни вълни :wink: /, които имаха връзка само в полето на София ... и не знам каква пролука с "пряко виждане и сигнал", от Копитото предполагам, съм нацелил в Рила, но това си беше "проведен разговор от нерегламентирано и ... невъзможно място"
Разнасяха се едни "Мотороли" като куфарчета, и Нокия 150 беше с размерите на ... тухла единичка, но беше технологичен връх и пълна гъзария...
А беше реално преди около 10 г.!
Сега като си помисля ... все едно говорим за ... крайцера АВРОРА!!!

Отскока в технологийте си е як, въпроса е на каква цена и колко безвреден и устойчив е за потребление даден продукт ... Та това е всъщност темата ... най-старата - темата за
КИНТИТЕ
:!: :twisted:
КЛАСИЧЕСКИ Volvo мислител... 850 GLT "АА" до 2009 г.
2009-2014: Ford Mondeo 2.0 TDCi Duratorg, Estate Wagon - Giha, Geartronic  .07.2003 г.
Ех... минало!

От 2014 г. насетне стига лигавщини: "Всичко или нищо" Mercedes Benz!

За контакт:
GSM: 088 99 00 911 - BOYCH
boych@abv.bg
Reply

#9
АЗ СИ ИМАМ ТЕЛЕФОН В КОЛАТА ТАКА ЧЕ НЯМАМ ТАКИВА ПРОБЛЕМИ :lol:
Reply

#10
АЗ СИ ИМАМ ТЕЛЕФОН В КОЛАТА ТАКА ЧЕ НЯМАМ ТАКИВА ПРОБЛЕМИ :lol:
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)