The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Въпросче?!

#1
Привет на бандата.
Забелазвам нещо по мойто кола дето не знам да ме притеснява или не ... Когато запаля в студено време започва да вие нещо под филтъра за минута две (така и не му запомних името) след което изгасва. Добре де ама в големите студове преди месец като че ли се влоши звука. А от вчера така грапаво и дрезгаво вие дори с прекъсвания че имам усещането че всеки момент ще замине.
Та въпросът ми е - ако даде фира дали да се шашкам, наложителна ли ще е смяната и евентуално колко би ми излязла тази подмяна да си знам от сега.
The Easy Driver
MOSKVICH 426 combi - 1968 - ex
SEAT TOLEDO/1.6 m.i - 1993 - ex
VOLVO S40/1.8 i - 1996 - ex
VOLVO V70 D5 - 2003 - ex
VOLVO S80 V8 - 2006 - now
Reply

#2
Най - вероятно става дума за т.нар. прахосмукачка, или вентилаторче , което вкарва пресен въздух в ауспуха за да може ламбда сондата да изпрати по-верни показания преди колата да е загряла . Би могло да се притесниш , защото ако това не работи , тогава докато колата ти не загрее , ще имаш неточни данни за компа и завишен разход на гориво.
Reply

#3
Защо не опиташ да смениш лагерите, все пак това е само електромотор!
Volvo V40 - 96г., 2000 куб., 140hp на GPL, С4Н10-С12Н26 за алтернатива...
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)