Posts: 1,681
Threads: 55
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
Както вече се похвалих от една седмица имам Волво Обаче онзи ден му беше сефтето на дъжд и се оказа, че лявата чистачка бърше във въздуха. Тогава забелязах, че рамото е изкривено леко (тъй като и стъклото е леко пукнато там долу в ъгъла, явно нещо е падало отгоре или е удряна - не знам). Та казах на майстора да сложи рамото на менгемето и да пробва да го изправи, но той изрично ме предупреди, че алуминия директно се чупел. Както и да е счупи се - по мое желание. И сега се видях в приключения с това рамо. Обиколих всички морги в София и по околовръстното и никъде няма! А от друга кола не става, щото има една много шибана чупка в началото до болта и няма как! Ако някой знае за V40 на части някъде (може и S40 предполагам) да казва, че в тия дъждове малко е кофти да се кара само с дясна чистачка - не че не мога и така де, ама друго си е и пред теб някой да чисти водата И някой от вас да е чувал за някаква морга за Волва на 20км след Перник (казаха ми я вчера, но все пак, някой да потвърди, ако наистина има нещо такова).
Posts: 1,681
Threads: 55
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
Както вече се похвалих от една седмица имам Волво Обаче онзи ден му беше сефтето на дъжд и се оказа, че лявата чистачка бърше във въздуха. Тогава забелязах, че рамото е изкривено леко (тъй като и стъклото е леко пукнато там долу в ъгъла, явно нещо е падало отгоре или е удряна - не знам). Та казах на майстора да сложи рамото на менгемето и да пробва да го изправи, но той изрично ме предупреди, че алуминия директно се чупел. Както и да е счупи се - по мое желание. И сега се видях в приключения с това рамо. Обиколих всички морги в София и по околовръстното и никъде няма! А от друга кола не става, щото има една много шибана чупка в началото до болта и няма как! Ако някой знае за V40 на части някъде (може и S40 предполагам) да казва, че в тия дъждове малко е кофти да се кара само с дясна чистачка - не че не мога и така де, ама друго си е и пред теб някой да чисти водата И някой от вас да е чувал за някаква морга за Волва на 20км след Перник (казаха ми я вчера, но все пак, някой да потвърди, ако наистина има нещо такова).
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
а дясната не може ли да се сложи отляво? като на първо време поне ще виждаш като бял човек.
а и алуминия доколкото знам може да се заварява, намести чистачката така че да чисти и я завари в тази позиция. Друго засега не ми хрумва
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
а дясната не може ли да се сложи отляво? като на първо време поне ще виждаш като бял човек.
а и алуминия доколкото знам може да се заварява, намести чистачката така че да чисти и я завари в тази позиция. Друго засега не ми хрумва
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 1,681
Threads: 55
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
Да бе, сетих се да ги разменя временно, обаче интвресно, че и другото рамо пак минава във въздуха като стигне по средата на стъклото, иначе отдясно си чисти, макар да не натиска качествено. Не знам какво може да повреди пружините на раменете, за да не натискат към стъклото. А за заварката, ако става ще е крайното решение.
Posts: 1,681
Threads: 55
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
Да бе, сетих се да ги разменя временно, обаче интвресно, че и другото рамо пак минава във въздуха като стигне по средата на стъклото, иначе отдясно си чисти, макар да не натиска качествено. Не знам какво може да повреди пружините на раменете, за да не натискат към стъклото. А за заварката, ако става ще е крайното решение.
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
щом и двете чистачки са минават във въздуха над тая част на стъклото може проблема да е в стъклото, огледай го да не е провиснало или нещо от сорта, а може би оста на моторчето да е изкривена, смени моторчетата, ако и това не помогне тогава иди до МП, други идеи нямам, а като гледам и колегите не пишат нищо...
Поздрави
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 5,308
Threads: 198
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Feb 2006
Reputation:
0
щом и двете чистачки са минават във въздуха над тая част на стъклото може проблема да е в стъклото, огледай го да не е провиснало или нещо от сорта, а може би оста на моторчето да е изкривена, смени моторчетата, ако и това не помогне тогава иди до МП, други идеи нямам, а като гледам и колегите не пишат нищо...
Поздрави
Volvo 360GLE лети с попътен вятър :-), а да и едно S70 2.5 TDI не него не му требе попътен ветър
Не повтаряй грешките на другите, така твойте ще са УНИКАЛНИ :-)
Вече не се казва "Върви на майната си", а се казва: "Ходи в Русия"
Posts: 1,681
Threads: 55
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
От еуфорията около моята нова "стара" любов забравих да благодаря за пожеланията на всички! Ще се видим лично на следващата среща ма клуба. Благодаря и на (забравих му ника, но този, който ми препоръча майстор Васил от Овча Купел). А за следващите, които ще се сдобият с модел като моя (V40 TDI) смяната на консумативите ми излезе сравнително поносима като цена Ангренаж, ролки (при мен са 3бр.), въздушен, маслен и горивен филтър - 190лв. всичко, като ги купих от Скан-Тех. За работата 80лв. (при Васил, който наистина е готин пич).И за да не се прецака някой, който е тръгнал да оглежда подобно Волво из пазарите, този автомобил - <!-- m --><a class="postlink" href="http://911.bg/a2/offers.asp?p=2037492&id=4917&m=29">http://911.bg/a2/offers.asp?p=2037492&id=4917&m=29</a><!-- m --> , който се предлага на пазара в Горубляне не го взимайте!!! Лично го водих в Мото-Пфое на диагностика и макар да хваща окото, в антифриза имаше масло, което предполага почти сигурен проблем в мотора (има вариант и да не е така де, но който иска да рискува).
Posts: 1,681
Threads: 55
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
От еуфорията около моята нова "стара" любов забравих да благодаря за пожеланията на всички! Ще се видим лично на следващата среща ма клуба. Благодаря и на (забравих му ника, но този, който ми препоръча майстор Васил от Овча Купел). А за следващите, които ще се сдобият с модел като моя (V40 TDI) смяната на консумативите ми излезе сравнително поносима като цена Ангренаж, ролки (при мен са 3бр.), въздушен, маслен и горивен филтър - 190лв. всичко, като ги купих от Скан-Тех. За работата 80лв. (при Васил, който наистина е готин пич).И за да не се прецака някой, който е тръгнал да оглежда подобно Волво из пазарите, този автомобил - <!-- m --><a class="postlink" href="http://911.bg/a2/offers.asp?p=2037492&id=4917&m=29">http://911.bg/a2/offers.asp?p=2037492&id=4917&m=29</a><!-- m --> , който се предлага на пазара в Горубляне не го взимайте!!! Лично го водих в Мото-Пфое на диагностика и макар да хваща окото, в антифриза имаше масло, което предполага почти сигурен проблем в мотора (има вариант и да не е така де, но който иска да рискува).
|