Posts: 1,570
Threads: 39
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
сетих се една случка ама то за смях ли или за рев вие преценете.
началото на лятото един колега на жената от Силистренско си купил Мерцедес дизел четириочка за 38000лв повече за колата не знам . и на жената преди няколко дни ми казва - знаеш ли че колегата с мерцедеса му се развалил мотора - какво му се развалило това е сравнително нова кола при това мерцедес - ами сипал му масло приста ойл - ?!?!?! и какво по-точно му е станало - ами повървял малко и спрял мотора - да не е блокирал - а да точно така каза блокирал.
направо ме заболя . та на това му викам съсипия, безотговорна поддръжка, глупост и т.н.
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Posts: 1,570
Threads: 39
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
сетих се една случка ама то за смях ли или за рев вие преценете.
началото на лятото един колега на жената от Силистренско си купил Мерцедес дизел четириочка за 38000лв повече за колата не знам . и на жената преди няколко дни ми казва - знаеш ли че колегата с мерцедеса му се развалил мотора - какво му се развалило това е сравнително нова кола при това мерцедес - ами сипал му масло приста ойл - ?!?!?! и какво по-точно му е станало - ами повървял малко и спрял мотора - да не е блокирал - а да точно така каза блокирал.
направо ме заболя . та на това му викам съсипия, безотговорна поддръжка, глупост и т.н.
VOLVO S40 1998 100kW (140к.с.) 5 MANUAL 183Nm минало
VOLVO S60 D5 2006 136kW (185к.с.) 6 MANUAL 400Nm минало
VOLVO XC60 2013 158kW (215к.с.) 6 AUTOMATIC 440Nm настояще
VOLVO бъдещето е неизвестно...
Posts: 125
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Само да кажа моя скромен опит: по каталог на Valvoline за моята кола (s40, 2.0i 16V 136 HP) препоръчват 5W-30, пълна синтетика. За 6К нямам никаква загуба на масло, но си мисля, че за зимата ще трябва да сложа нещо с по-голям вискозитет. Иначе от това съм много доволен, колата тези 6К километра е карана предимно на извънградско, на високи обороти.
Posts: 125
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Само да кажа моя скромен опит: по каталог на Valvoline за моята кола (s40, 2.0i 16V 136 HP) препоръчват 5W-30, пълна синтетика. За 6К нямам никаква загуба на масло, но си мисля, че за зимата ще трябва да сложа нещо с по-голям вискозитет. Иначе от това съм много доволен, колата тези 6К километра е карана предимно на извънградско, на високи обороти.
Posts: 769
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Грешка!
На кола под 10год се слага по правило масло със спецификациите дадени от производителя, е има и изключения разбира се.
На по стари коли по правило лятото се слага малко по гъсто масло от предписаното, защото двигателя е поизносен, охладителната система не работи добре и ... маслото в жегите става съвсем рядко. Зимата се слага предписаното т.е. по РЯДКО от лятното...
memories не си играй излишно, ами виж каталога и тогава сменяй, ние със старите моми вече имаме поле за експерименти...
ПП: между другото 5в-30 ми се струва твърде рядко за колата ти, кажи коя година е.
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
Posts: 769
Threads: 11
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Грешка!
На кола под 10год се слага по правило масло със спецификациите дадени от производителя, е има и изключения разбира се.
На по стари коли по правило лятото се слага малко по гъсто масло от предписаното, защото двигателя е поизносен, охладителната система не работи добре и ... маслото в жегите става съвсем рядко. Зимата се слага предписаното т.е. по РЯДКО от лятното...
memories не си играй излишно, ами виж каталога и тогава сменяй, ние със старите моми вече имаме поле за експерименти...
ПП: между другото 5в-30 ми се струва твърде рядко за колата ти, кажи коя година е.
Всеки ден, започващ с над 300 коня под капака е добър
Posts: 125
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Абсолютна простотия съм написал, сега като си чета мнението
Естествено, че за зимата трябва да е с по-малък вискозитет, грешката ми е по-скоро техническа, знам си го това
Обаче, какво по-рядко от това масло, с което карам в момента?
Колата ми е '97. И наистина няма никакви проблеми, засега
Ама баси зимата се развихри, а? Скиорчета има ли тук, че да си направим някоя срещичка на ски след седмица-две (както е тръгнало времето, де)
Posts: 125
Threads: 16
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jun 2006
Reputation:
0
Абсолютна простотия съм написал, сега като си чета мнението
Естествено, че за зимата трябва да е с по-малък вискозитет, грешката ми е по-скоро техническа, знам си го това
Обаче, какво по-рядко от това масло, с което карам в момента?
Колата ми е '97. И наистина няма никакви проблеми, засега
Ама баси зимата се развихри, а? Скиорчета има ли тук, че да си направим някоя срещичка на ски след седмица-две (както е тръгнало времето, де)
Posts: 466
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
memories Wrote:Обаче, какво по-рядко от това масло, с което карам в момента?
Има и по-рядко - 0W30. Аз съм с такова и за 6К нивото не е мръднало. Не съм карал с друго, за да направя съпоставка.
1999 VOLVO S40 1.8 GDI 125p.s.
Posts: 466
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
memories Wrote:Обаче, какво по-рядко от това масло, с което карам в момента?
Има и по-рядко - 0W30. Аз съм с такова и за 6К нивото не е мръднало. Не съм карал с друго, за да направя съпоставка.
1999 VOLVO S40 1.8 GDI 125p.s.
|