Posts: 500
Threads: 52
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
Здравейте,
тъй като не разбирам много от коли искам малко съвет.
Утре ще ходя да гледам едно VOLVO 850, 94, 2000 кубика,мисля че е 126к.с.,комби, имаше малки забележки по капака ( нещо като наранявания от камъчета) . По телефона ми казаха че е обслужено, карано е в БГ около 2 години и че нищо му нямало. Въпросът ми е, какво по специфично да му гледам, което може да ми го оскъпи с последващ ремонт и дали МФ са добри за диагностика.
Моля ви помогнете с каквото можете.
Благодаря!
Радо
Posts: 500
Threads: 52
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
Здравейте,
тъй като не разбирам много от коли искам малко съвет.
Утре ще ходя да гледам едно VOLVO 850, 94, 2000 кубика,мисля че е 126к.с.,комби, имаше малки забележки по капака ( нещо като наранявания от камъчета) . По телефона ми казаха че е обслужено, карано е в БГ около 2 години и че нищо му нямало. Въпросът ми е, какво по специфично да му гледам, което може да ми го оскъпи с последващ ремонт и дали МФ са добри за диагностика.
Моля ви помогнете с каквото можете.
Благодаря!
Радо
Posts: 466
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Здравей и поздравления за избора!
Погледни в тази тема :
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=904">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=904</a><!-- m -->
Има прикрепен файл, който е много полезен при покупката на кола на старо.
Но най-важно е какво ти казва сърцето, като видиш колата.
Моят съвет е да не правиш компромис с ниска цена за сметка на качество, защото това излиза скъпо, а и Волво сигурно знаеш, че се слави със скъпи части. Но пък ако попаднеш на запазен екземпляр, ще забравиш какво е "влизане в бокса" .
Мото-Пфое преди всички ги плюеха (аз нямям лични впечатления), но напоследък се говори, че ако им се занимавало, вършели работа.
Варианти за диагностика са:
двигател: "Юве" на Симеоновско шосе (има го в раздела със сервизите), аз лично съм адски доволен от тях
ходова част: сервиза на "Ратола"- вносителят на Митсубиши (в СБА Горубляне), не взимат скъпо, а и дават вид, че разбират.
Успех утре и ще се радвам да споделиш резултатът!
П.С. Това че е обслужена си е сериозно предимство - спестява ти бая разходи.
1999 VOLVO S40 1.8 GDI 125p.s.
Posts: 466
Threads: 10
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
Здравей и поздравления за избора!
Погледни в тази тема :
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=904">http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=904</a><!-- m -->
Има прикрепен файл, който е много полезен при покупката на кола на старо.
Но най-важно е какво ти казва сърцето, като видиш колата.
Моят съвет е да не правиш компромис с ниска цена за сметка на качество, защото това излиза скъпо, а и Волво сигурно знаеш, че се слави със скъпи части. Но пък ако попаднеш на запазен екземпляр, ще забравиш какво е "влизане в бокса" .
Мото-Пфое преди всички ги плюеха (аз нямям лични впечатления), но напоследък се говори, че ако им се занимавало, вършели работа.
Варианти за диагностика са:
двигател: "Юве" на Симеоновско шосе (има го в раздела със сервизите), аз лично съм адски доволен от тях
ходова част: сервиза на "Ратола"- вносителят на Митсубиши (в СБА Горубляне), не взимат скъпо, а и дават вид, че разбират.
Успех утре и ще се радвам да споделиш резултатът!
П.С. Това че е обслужена си е сериозно предимство - спестява ти бая разходи.
1999 VOLVO S40 1.8 GDI 125p.s.
Posts: 2,260
Threads: 114
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
gadnia_metal май има същия модел, дори си я продаваше, ето ти и линка към темата http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=691. Той ще ти помогне в случая а и защо да не стисните ръцете, неговата е с година по-млада.
Posts: 2,260
Threads: 114
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
gadnia_metal май има същия модел, дори си я продаваше, ето ти и линка към темата http://www.volvoclub-bg.com/forum/viewtopic.php?t=691. Той ще ти помогне в случая а и защо да не стисните ръцете, неговата е с година по-млада.
Posts: 5,477
Threads: 58
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
свали си фаила на GT1, там е доста добре описано, как да оглеждаш автомобила. За това какво са ти казали по тел не искам да коментирам може да е вярно, може и да не е. Никой няма да каже кусурите на колата, която продава.
За мото пфое - много зависи на кой ще попаднеш. Ако има борд компютър можеш да се завъртиш там и да пробваш да го прегледат, иначе всеки свястен сервиз може да ти направи тест на амортисьори, окачване, спирачки и тн. Докато я карате за преглед се ослушвай за потропвания, гледай дали вибрира волана / шарнири, дебалансирани гуми /, да не дърпа наляво или надясно / стенд или засукване /, шума на двигателя дали е равномерен, как ускорява при тръгване, как превключва.
Общо взето си е късмет, но ти направи всичко, което зависи от теб.
И накрая пак ти казвам свали си фаила, прочети го внимателно ако трябва си го вземи с теб и си отмятай, най важното е да не бързаш. Успех!!! и кажи какво става
пп: колкото до обслужването лично аз веднага бих я обслужил на ново с масло, ремъци, филтри. Виж за накладки, свещи, кабели и др такива накоито им личи че има още живот в тях там не бих барал а само се радвал че са нови. Това си е лично мое мнение, знам че в началото парите са доста и все гледаш да спестиш по нещо, но някои неща са задължителни за смяна / поне аз така правя /
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Posts: 5,477
Threads: 58
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jan 2006
Reputation:
0
свали си фаила на GT1, там е доста добре описано, как да оглеждаш автомобила. За това какво са ти казали по тел не искам да коментирам може да е вярно, може и да не е. Никой няма да каже кусурите на колата, която продава.
За мото пфое - много зависи на кой ще попаднеш. Ако има борд компютър можеш да се завъртиш там и да пробваш да го прегледат, иначе всеки свястен сервиз може да ти направи тест на амортисьори, окачване, спирачки и тн. Докато я карате за преглед се ослушвай за потропвания, гледай дали вибрира волана / шарнири, дебалансирани гуми /, да не дърпа наляво или надясно / стенд или засукване /, шума на двигателя дали е равномерен, как ускорява при тръгване, как превключва.
Общо взето си е късмет, но ти направи всичко, което зависи от теб.
И накрая пак ти казвам свали си фаила, прочети го внимателно ако трябва си го вземи с теб и си отмятай, най важното е да не бързаш. Успех!!! и кажи какво става
пп: колкото до обслужването лично аз веднага бих я обслужил на ново с масло, ремъци, филтри. Виж за накладки, свещи, кабели и др такива накоито им личи че има още живот в тях там не бих барал а само се радвал че са нови. Това си е лично мое мнение, знам че в началото парите са доста и все гледаш да спестиш по нещо, но някои неща са задължителни за смяна / поне аз така правя /
We like it hard, we like it fast
We got the biggest amps, man they blast
True metal people wanna rock not pose
Wearin' jeans and leather, not cracker jack clothes
Posts: 500
Threads: 52
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
Ходих, да я гледам, и общото взето можах да я прегледам на външен вид и интериор, та значи:
1 беше издраскана от страни двете врати и задния калник , като със ключ
2 на задната врата имаше лека вдлъбнатина
3 единя халоген стоеше в странно положение
, до колкото можах да преценя не беше пребоядисвана или удряна
фаровете и стоповете си бяха оригиналните, гумите бяха в добро състояние.
Отвътре:
Кожен салон
Шофьорската седалка беше яко напукана.
Предно дясно стъкло се свали , но при затварянето тръгна да ходи на е..м страна и не се затвори , наложи се да го затвориме с ръка
Стъклото на едната задна врата въобще не даде признаци че е живо
Единя халоген не светна
Мигач на калника не светна
Кората под жабката на мястото до шофьора беше счупена и висеше на една страна и се виждаха яко кабели
Не успях да немеря от къде се пускат чистачките на фаровете, както и как се отваря и дали въобще се отваря панорамното стъкло.
Климатика нещо не го усетих , можеби не успях да го пусна както трябва
При паленето на двигателя, стори ми се че малко се замисли, подържаше що годе постоянни обороти, около 1000 и малко
През цялото време, докато уж работеше климатика, се включваше и изключваше нещо като реле ( незнам дали е нормално).
В съда за антифриза, на дъното имаше като утайки, но не ми приличаха като от масло.
VIN YV1LW4502R2013915 , не можах да го разчета в нета.
От ауспоха хвърляше вода и почти безветен дим , не беше омаслен.
Цената която ми казаха вчера от автокъщата е 5200
Не разбрах къв е двигателя а и те не знаеха.
Общо взето за това се сещам от бързия оглед
Колко ли би ми струвало оправянето на тези проблеми на този етап и дали си заслужава, е нещото което ме мъчи.
HEEEEEEEEELP
Радо
Posts: 500
Threads: 52
Thanks Received: 0 in 0 posts
Thanks Given: 0
Joined: Jul 2006
Reputation:
0
Ходих, да я гледам, и общото взето можах да я прегледам на външен вид и интериор, та значи:
1 беше издраскана от страни двете врати и задния калник , като със ключ
2 на задната врата имаше лека вдлъбнатина
3 единя халоген стоеше в странно положение
, до колкото можах да преценя не беше пребоядисвана или удряна
фаровете и стоповете си бяха оригиналните, гумите бяха в добро състояние.
Отвътре:
Кожен салон
Шофьорската седалка беше яко напукана.
Предно дясно стъкло се свали , но при затварянето тръгна да ходи на е..м страна и не се затвори , наложи се да го затвориме с ръка
Стъклото на едната задна врата въобще не даде признаци че е живо
Единя халоген не светна
Мигач на калника не светна
Кората под жабката на мястото до шофьора беше счупена и висеше на една страна и се виждаха яко кабели
Не успях да немеря от къде се пускат чистачките на фаровете, както и как се отваря и дали въобще се отваря панорамното стъкло.
Климатика нещо не го усетих , можеби не успях да го пусна както трябва
При паленето на двигателя, стори ми се че малко се замисли, подържаше що годе постоянни обороти, около 1000 и малко
През цялото време, докато уж работеше климатика, се включваше и изключваше нещо като реле ( незнам дали е нормално).
В съда за антифриза, на дъното имаше като утайки, но не ми приличаха като от масло.
VIN YV1LW4502R2013915 , не можах да го разчета в нета.
От ауспоха хвърляше вода и почти безветен дим , не беше омаслен.
Цената която ми казаха вчера от автокъщата е 5200
Не разбрах къв е двигателя а и те не знаеха.
Общо взето за това се сещам от бързия оглед
Колко ли би ми струвало оправянето на тези проблеми на този етап и дали си заслужава, е нещото което ме мъчи.
HEEEEEEEEELP
Радо
|