The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
откъде да си закупя дистанционно за алармата

#1
Колеги от две седмици съм соственик на Волво 850 2,0/20в/143к.с./1995г. комби с монтирана заводска аларма. Колата има обемни датчици , светодиод на лявата колонка, някаква джаджа по средата на таблото отново с светодиод. Отпред до радитора в ляво(стоейки пред колата) има цял алармен блок със сирена , но когато закупих автомобила не ми дадоха дистанционни за нея. По колата има стикери Волво аларм - оригинални. Та знае ли някой от къде да се закупят и програмират дистанционни за нея. Мисля , че е по удачно да въстановя оригиналната отколкото да наслагвам друга.
Предварително Благодаря!
skype-salex75
salex75@mail.bg
0898 20 69 20/0895 45 87 88 /0898 56 23 29
Reply

#2
salex75 Wrote:Колеги от две седмици съм соственик на Волво 850 2,0/20в/143к.с./1995г. комби с монтирана заводска аларма. Колата има обемни датчици , светодиод на лявата колонка, някаква джаджа по средата на таблото отново с светодиод. Отпред до радитора в ляво(стоейки пред колата) има цял алармен блок със сирена , но когато закупих автомобила не ми дадоха дистанционни за нея. По колата има стикери Волво аларм - оригинални. Та знае ли някой от къде да се закупят и програмират дистанционни за нея. Мисля , че е по удачно да въстановя оригиналната отколкото да наслагвам друга.
Предварително Благодаря!
колега на този блок до радиатора има ли място за ключ
Reply

#3
Да , точно така Big Grin Big Grin Big Grin
има ключалка под гумен предпазител, а в самият блок влиза голяма букса отново с гумен предпазител. Като махна предпазителя се вижда буксата, блок с джъмпери, 2 светодиода , и 2 потенциометъра за регулиране на чувствителноста. Самата букса си излиза от инсталацията и явно си е така фабрично.
Благодаря за проявеният интерес и се надявам да успеете да ми помогнете!
Поздрави!
skype-salex75
salex75@mail.bg
0898 20 69 20/0895 45 87 88 /0898 56 23 29
Reply

#4
От Мото Пфое.
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Reply

#5
Тая ундурма по средата на таблото не е от алармата, няк'ъв датчик на климатика е.

There is no place like 127.0.0.1
Reply

#6
При мене за С40 96 в Мото Пфое ми искат между 150-200 лв
Reply

#7
Благодаря на всички за отзивчивоста, утре ще им звънна на Мото-Пфойците за да ми "разбият" съня Big Grin , ако дистанционните са по 150-200лв. си е малко стряскащо , но нищо не пречи да питам. Чувал съм , че в Дупница имало момче което може дори да ти направи (копира) чипа (имобилайзера) в ключа на автомобила , ако има такъв. Та за това си мислех и аз някой да е попадал в мойта ситуация и някъде да са му препрограмирали дистанционни за нея но на нормална цена :?.......
Поздрави!
skype-salex75
salex75@mail.bg
0898 20 69 20/0895 45 87 88 /0898 56 23 29
Reply

#8
salex75 Wrote:Благодаря на всички за отзивчивоста, утре ще им звънна на Мото-Пфойците за да ми "разбият" съня Big Grin , ако дистанционните са по 150-200лв. си е малко стряскащо , но нищо не пречи да питам. Чувал съм , че в Дупница имало момче което може дори да ти направи (копира) чипа (имобилайзера) в ключа на автомобила , ако има такъв. Та за това си мислех и аз някой да е попадал в мойта ситуация и някъде да са му препрограмирали дистанционни за нея но на нормална цена :?.......
Поздрави!
колега предното ми волво беше с такава фабрична аларма няма дистанционно за нея когато завъртиш ключето алармата се задеиства неудобството е че като отключиш колата тя се включва и трябва да отвориш капака и да я изключиш пак с ключето
Reply

#9
Имобилайзерът е едно, алармата - друго. Ключарите, които разполагат с необходимата техника и ноухау, нямат проблеми да ти изкопират ключа. Но за алармата си трябва оригинално дистанционно и то за твоя тип аларма - старите модели Волво като моето и твоето имат 2-3 типа аларми.
Изборът е при теб - искаш или не заводската аларма.
945 Polar 1997
2.0 Turbo B200FT
1986 cc
4 cylinders, 8 valves
Compression ratio: 8.5:1
114 kW (155 PS) @ 5600 RPM
230 Nm @ 3600 RPM
M90 manual gearbox
Reply

#10
Quote:колега предното ми волво беше с такава фабрична аларма няма дистанционно за нея когато завъртиш ключето алармата се задеиства неудобството е че като отключиш колата тя се включва и трябва да отвориш капака и да я изключиш пак с ключето

Това звучи обещаващо, ако свържа втора аларма през реле да задейства първата (ориг.) ще имам двойна защита Big Grin Big Grin Big Grin Така и така имам една немонтирана 8)
skype-salex75
salex75@mail.bg
0898 20 69 20/0895 45 87 88 /0898 56 23 29
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)