The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 1000 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php 1000 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 834 get_post_attachments
/showthread.php 1121 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 58 - File: showthread.php(1621) : eval()'d code PHP 8.2.4 (FreeBSD)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1621) : eval()'d code 58 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1621 eval



 
Not a member yet? Why not Sign up today
Create an account  

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Спукан радиатор?Намалява антифриза.

#11
joro74 Wrote:Ако е автоматик сменяй радиатора. маслото на автоматика се охлажда през същия радиатор. Ако теча е такъв, че смеси антифриз с АТФ скоростната кутия заминава за минути.

Колега би ли обяснил какво искаш да кажеш? :?: :roll:
1983 Volvo 244, B200E - carb., manual M46, 121hp., 158Nm.- Аврора
1999 Volvo S80, B5204T4, manual M56, 180hp., 240Nm - Албиноса
R.I.P. Холандецо
Неам нерви,за тва карам Волво! :-)
Reply

#12
Нивото не трябва да е над максимум, създава се много високо налягане и е нормално да протече (обикновено протича отстрани по рамката на радиатора). Източи със спринцовка и го остави по средата между мин. и макс. Капачката би трябвало да регулира налягането до 150 Мпа, но съм забелязал, че не работи добре (поне при мен).
При мен нивото се променя според сезона и колко съм я карал. Понякога е до Макс, понякога до мин, когато карам на дълги разстояния слиза до мин от налягането, на къси разстояния е до макс. На студено с отворена капачка е по средата. Когато отварям капачката изпуска налягане дори студена и качва нивото.

Следи радиатора, ако не овлажнява значи всичко е наред.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#13
Stanchoni Wrote:
joro74 Wrote:Ако е автоматик сменяй радиатора. маслото на автоматика се охлажда през същия радиатор. Ако теча е такъв, че смеси антифриз с АТФ скоростната кутия заминава за минути.

Колега би ли обяснил какво искаш да кажеш? :?: :roll:

Долната част на радиатора е отделен кръг за маслото на автоматика, на теория може при спукан радиатор да се смесят АТФ и антифриз. Водата разрушава ATF (цвета му става сив, по това може да се познае) и скоростната кутия се скапва от триене.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply

#14
joro74 Wrote:Ако е автоматик сменяй радиатора. маслото на автоматика се охлажда през същия радиатор. Ако теча е такъв, че смеси антифриз с АТФ скоростната кутия заминава за минути.
ти виждал ли си охладител на автоматична ск. кутия и какви са тия мегапаскали, на 150мпа се оразмерява противофонтанното оборудване на сондажите


Attached Files Thumbnail(s)
       
S402.0T99 - на части
S402.0T01
Reply

#15
Хм, да. Мой грешки.

1. Охладителя и радиатора във Vadis са нарисувани като един елемент. Не знаех, че могат да се отделят.
2. 150 Kpa вместо Mpa, пише го на капачката отвътре.

Извинявам се за заблудите.
------------------------------------------
Volvo V40 1997, 2.0
Reply



Forum Jump:


Users browsing this thread:
1 Guest(s)